Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:57

minikatje schreef:
Bizzybijtje schreef:
Hij heeft het over inlichtingendiensten. Correct me if I'm wrong maar volgens mij is er geen enkele religie die dat als opperwezen heeft :')

Justitie...

Volgens mij moet jij de definitie van religie nog maar een keer opzoeken.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:58

Bizzybijtje schreef:

En jij de definitie van humor ;)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:00

Knakker schreef:
wat een gek zeg!
Nou ja, gek is hij niet, hij studeert aan de TU in Delft, hij is blijkbaar doorgedraaid

Want als TU student kun je niet gek zijn? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:00

minikatje schreef:
Bizzybijtje schreef:

En jij de definitie van humor ;)

Daar denkt het algemene publiek wat ik regelmatig voor mijn neus heb toch heel anders over :+ . Maar dat terzijde :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:01

Wat kan iedereen hier toch goed speculeren over de jongen en zijn toedracht :r

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:02

NathalietjeB schreef:
Wat kan iedereen hier toch goed speculeren over de jongen en zijn toedracht :r

Wat maakt jou dat uit. Jij denkt toch dat het gespeeld is :+

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:03

Bizzybijtje schreef:
Hij heeft het over inlichtingendiensten. Correct me if I'm wrong maar volgens mij is er geen enkele religie die dat als opperwezen heeft :')

Nou.....volgens mij was de Inquisitie anders jarenlang een soort opperwezen binnen de katholieke kerk.

Bestaan complotten niet?

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:03

Wat is er nou mis met speculeren? Dat houdt het onderwerp juist levend, anders horen we er volgende week niks meer over.
Zolang het bij speculeren blijft is het toch prima.

Winged

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:05

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:06

geerke schreef:
Knakker schreef:
wat een gek zeg!
Nou ja, gek is hij niet, hij studeert aan de TU in Delft, hij is blijkbaar doorgedraaid

hij is echt niet doorgedraaid hoor...heeft ze meer op een rijtje dan jij en ik bijelkaar.
Hij wilde de misstanden in de wereld ter sprake brengen.Maar dat mag niet,zeker niet op deze manier.Mensen moet je namelijk dom houden,want die moeten braaf naar hun werk iedere ochtend om geld te verdienen voor het dure kapitalistische systeem.
Maar ik ben bang dat dit iets te ingewikkeld word allemaal.

Mooi stukje. Ookal geloof ik geen donder van dit hele gebeuren.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:07

geerke schreef:
Knakker schreef:
wat een gek zeg!

hij is echt niet doorgedraaid hoor...heeft ze meer op een rijtje dan jij en ik bijelkaar.
Hij wilde de misstanden in de wereld ter sprake brengen.Maar dat mag niet,zeker niet op deze manier.Mensen moet je namelijk dom houden,want die moeten braaf naar hun werk iedere ochtend om geld te verdienen voor het dure kapitalistische systeem.
Maar ik ben bang dat dit iets te ingewikkeld word allemaal.

Nou, jij durft mij van afstand wel op waarde te schatten :) :)
Nee hoor grapje, maar als deze jongen normaal is, wil ik het niet zijn....

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:09

Ik denk dat deze jongen gewoon extreem gemotiveerd is geweest iets te vertellen. Uiteindelijk heeft hij geen kwade bedoelingen gehad. Hij heeft nooit iemand pijn willen doen. Hij wilde gewoon dat mensen de waarheid wisten.
Wanneer je zo erg van iets overtuigd bent en niemand naar je luistert, 'snap' ik dat je door draait.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:09

Kaus schreef:
Ik denk dat deze jongen gewoon extreem gemotiveerd is geweest iets te vertellen. Uiteindelijk heeft hij geen kwade bedoelingen gehad. Hij heeft nooit iemand pijn willen doen. Hij wilde gewoon dat mensen de waarheid wisten.
Wanneer je zo erg van iets overtuigd bent en niemand naar je luistert, 'snap' ik dat je door draait.

Dat heb ik dagelijks op Bokt :')

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:11

Kaus schreef:

nee, hij heeft niemand lichamelijk pijn willen doen, maar ik denk dat hij wel de nodige psychische pijn heeft veroorzaakt bij sommige NOS-medewerkers.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:13

Valt me tegen dat de illuminatie nog niet genoemd zijn.... :=

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:14

En toch heeft hij dat imo zo veel mogelijk willen beperken. Hij had agressief kunnen worden en gaan kunnen dreigen met zo'n pistool. Maar hij heeft de portier er van verzekerd terug te kunnen naar z'n kinderen, beloofd niet te schieten en is erg beleefd gebleven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:15

randalinpony schreef:
Bizzybijtje schreef:

Nou.....volgens mij was de Inquisitie anders jarenlang een soort opperwezen binnen de katholieke kerk.

Bestaan complotten niet?

Ik doelde echt op het feit dat er gelijk geroepen wordt dat het een moslim is. Wat een intolerantie... Als het een blondje was geweest met een twents accent, was er dan ook gespeculeerd over geloofsovertuigingen? En dan bedoel ik geloof, niet persoonlijke overtuigingen. Denk het niet.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:15

Blue_flower schreef:
femo schreef:
wie is er lid van dumpert? er is een 'brekend'filmpje. over wat hij wilde vertellen. ik zit op mijn werk en kan dat filmpje niet kijken. kan iemand het voor me bekijken en het uitleggen?! :)

Filmpje dat ik kan vinden is een compilatie van oa de jongen die boodschap roept bij glazen huis en het weerbericht.

Ik denk niet dat dumpert met echte filmpjes zal komen.

K*t-dumpert. hebben niks beters te doen zeker.

Tnks anyway! :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:16

Kaus schreef:
En toch heeft hij dat imo zo veel mogelijk willen beperken. Hij had agressief kunnen worden en gaan kunnen dreigen met zo'n pistool. Maar hij heeft de portier er van verzekerd terug te kunnen naar z'n kinderen, beloofd niet te schieten en is erg beleefd gebleven.

Klopt :) en heeft aangegeven zich gewoon over te geven aan de politie als hij klaar was met zijn speech.
Hij gaf zich ook keurig netjes over toen de politie binnen kwam :) geen moment dreigend geweest

Brilletje

doorgedraaid of niet, die bewaker die zo slim is geweest hem mee te nemen naar een lege studio, zal hier toch nog vaak met gemengde gevoelens aan terugdenken. Ik denk dat hij wel degelijk mensen kwaad heeft gedaan, al dan niet bewust. Als je echt wat graag wilt zeggen, plaats een advertentie, plak pamfletten, zoek de media op. SBS 6 valt vast te porren, maar niet dit!

Blue_flower

Kaus schreef:
Wat is er nou mis met speculeren? Dat houdt het onderwerp juist levend, anders horen we er volgende week niks meer over.
Zolang het bij speculeren blijft is het toch prima.

Is dat erg dan?
Je moet toch weer verder met je leven dus hoe sneller, hoe beter.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:19

En dan die berichten over de gids en dat google het twee dagen geleden al wist. Ja natuurlijk, want als het een complot is laten ze dat meteen even heel gemakkelijk weten :+
Ik moest persoonlijk een beetje gniffelen om de overmeestering. Die agenten keihard schreeuwen en hij 'ja, ok' :') Maar allicht is mijn gevoel voor humor ietwat donker.

Ik vraag me vooral af wat er waar is over die explosieven, want als dit voor de burger was, waarom de burger dan in gevaar brengen? Ook ben ik heel erg benieuwd naar wat hij te zeggen had en waarom hij het niet van te voren heeft opgenomen.
Ondanks deze vraagtekens kwam hij op mij niet over alsof hij aan waanideeen leed.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:21

phormicola schreef:
Ik vraag me vooral af wat er waar is over die explosieven, want als dit voor de burger was, waarom de burger dan in gevaar brengen? Ook ben ik heel erg benieuwd naar wat hij te zeggen had en waarom hij het niet van te voren heeft opgenomen.
Ondanks deze vraagtekens kwam hij op mij niet over alsof hij aan waanideeen leed.

Hij heeft al bekend dat daar helemaal niks van waar is en dat hij alleen handelde.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:22

Joscaa schreef:
phormicola schreef:

Hij heeft al bekend dat daar helemaal niks van waar is en dat hij alleen handelde.

Ah, bedankt +:)+

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:23

LadyMadonna schreef:
Valt me tegen dat de illuminatie nog niet genoemd zijn.... :=

Al gebeurt :D
ergens terug al.