Vriendin van mijn schoonzus zat erin, zou samen met haar man lekker op vakantie gaan...
Kinderen (rond de 18 gok ik) zijn thuis....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Dat soort dingen vind ik dan weer lichtelijk overdreven, maar goed iedereen z'n ding.
ceasario schreef:Sammie schreef:Dat soort dingen vind ik dan weer lichtelijk overdreven, maar goed iedereen z'n ding.
Dat is Israel op dit moment met 20000 grondtroepen Gaza binnen valt waar mensen opgesloten zitten achter een muur als haringen in een vat, hebben we het maar ff niet over, met dagelijks moeders die hun kinderen verliezen.![]()
Het is allemaal smerig..
chocobroodje schreef:Daar kun je niet over oordelen, er zijn veel mensen die een of andere lichamelijke beperking hebben en toch gelukkig zijn en een nieuw leven opbouwen. Een achterneef van mij is verlamt door een motor ongeluk maar heeft inmiddels weer een prima leven opgebouwd. Natuurlijk zou hij liever gezond zijn, maar hij is happy dat hij nog leeft. Je verlegt vanzelf je grenzen dat is heel menselijkdrawerlover schreef:Maar persoonlijk heb ik eigenlijk liever dat iemand meteen dood is dan dat die later allemaal nog met mankenten loopt. Natuurlijk is dat hard en doet dat pijn maar ik heb dat veel liever dan dat iemand nog met mankementen zit van bv dat ze ergens verlamd zijn ofzo want dat is ook weer niet leuk voor de slachtoffers zelf en de mensen daar omheen
Sammie schreef:Dat soort dingen vind ik dan weer lichtelijk overdreven, maar goed iedereen z'n ding.
Amaryllis schreef:Alleen het grote verschil waarom dit nieuws ons nog dieper raakt is de persoonlijke betrokkenheid. Er zijn 154 Nederlanders omgekomen waarvan alleen in dit topic al een aantal gevallen naar voren zijn gekomen. Daarom wordt hier nu meer aandacht aan besteed.
ceasario schreef:Maar Nederland en het westen moest ze zich zondig inmengen in deze Oekrainsche mafia..waarom GELD.. En dan is dit een pijnlijke uitvloeisel. waar de politiek verantwoording voor draagt. !!
LadyMadonna schreef:De media wil wel heel graag dat Rusland erachter zit. Van de Oekraïense premier hebben ze een persconferentie, van Poetin niet
Vriendin van mijn schoonzus zat erin, zou samen met haar man lekker op vakantie gaan...
Kinderen (rond de 18 gok ik) zijn thuis....
Caesar schreef:Ik snap niet waar iedereen die filmpjes ziet hoor? Op het AD.nl heb ik ze niet voorbij gekomen. Of zit iedereen op geenstijl.nl te kijken, waar ramptoerisme eerder regel dan uitzondering is.