Waikiki schreef:Ik denk dat het komt omdat tegenwoordig alles heel normal is geworden. Alles staat online, alles kan gevonden worden en bijna overall is wel een oplossing voor gevonden. Het wordt steeds makkelijker om alles op te lossen (zoals mijn baas altijd zegt, 'you can fix it') en iedereen valt te traceren. In nog geen 24 uur vliegen ben je al aan de andere kant vd wereld. Daarom vergeten veel mensen ook hoe groot onze wereld iig is, en wat er nog niet ontdekt is. Het past er tegenwoordig niet meer in, dat er ook geen verklaring voor kan zijn.
Desalniettemin ben ik ook heel benieuwd waar hij is...
Exact
er worden nog dagelijks nieuwe ontdekkingen gedaan, het waarom in natuurkunde, nieuwe diersoorten ontdekt, en met name de oceaan is terra incognita tot de macht drie. Je kunt je gewoon haast niet voorstellen hoe moeilijk het is om dingen terug te vinden in de oceaan. Water verandert alle signalen (snelheid van geluid vervormt bijvoorbeeld heel erg) en als je iets denkt te vinden weet je het nog niet zeker, want voor hetzelfde geld zwom er een haai langs of iets dergelijks. Vind op enkele honderden meters terug maar eens een brokstukje vliegtuig terug!

Voor jouw bericht.