Om eerlijk te zijn vind ik de pony niet zo jong ogen op het filmpje (heb het gekeken op mijn mobiel, kan vertekenen).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Eerlijkheid? Volgens mij is het ook gewoon nieuwsgierig zijn naar wie het is. Als de instanties het weten en ze zijn er druk mee bezig, dan is het toch goed? Wat is dan de toegevoegde waarde van namen bekend maken? Zoals je kon lezen zijn er gisteren mensen bedreigd die helemaal niks hiermee te maken hebben, omdat mensen hun naam hadden vermeld.
Rowdine schreef:Er is toch door niemand definitief vastgesteld wie de dames op de ponies zijn? Beetje raar dat hier dan wel besproken zou moeten worden waar diegene van is?
Alleen de naam van de producent is bekend gemaakt volgens mij.
Cynn_x schreef:Rowdine schreef:Er is toch door niemand definitief vastgesteld wie de dames op de ponies zijn? Beetje raar dat hier dan wel besproken zou moeten worden waar diegene van is?
Alleen de naam van de producent is bekend gemaakt volgens mij.
Meerdere zijn wel bekend.
Ken er ook helaas iemand persoonlijk van.
Tabaluga12 schreef:Het lijkt me niet dat die persoon er niks vanaf wist. Als je bezig bent met zo'n website weet je heus wel wat er op de site staat / komt te staan. Met zoiets wil een normaal mens (zeker een net bedrijf) niet geassocieerd worden lijkt me..
chevax schreef:Eerlijkheid? Volgens mij is het ook gewoon nieuwsgierig zijn naar wie het is. Als de instanties het weten en ze zijn er druk mee bezig, dan is het toch goed? Wat is dan de toegevoegde waarde van namen bekend maken? Zoals je kon lezen zijn er gisteren mensen bedreigd die helemaal niks hiermee te maken hebben, omdat mensen hun naam hadden vermeld.
chevax schreef:_San87_ schreef:
Klopt. Maar er worden hier geen FB-pagina's neergekwakt.
Nou, in de topics over dit onderwerp werden toch echt links naar fb geplaatst hoor.
_Mondy_ schreef:Er worden ook geen namen bekend gemaakt, ik antw ook niet op de pbs daarvoor. Maar ik denk dat er wel gezegd mag worden waar diegene van is. Aangezien dat ook geld voor andere mensen en gebeurtenissen.
Rowdine schreef:Cynn_x schreef:Vaak genoeg her en der, maar worden iedere keer verwijderd (en terecht).
Maar is dus wel definitief vastgesteld van sommigen.
Meer zeg ik ook niet hoor
Door wie? Door de politie of door jullie?
En hoe weten jullie dat? Heeft de politie namen bekend gemaakt?
HTM schreef:Zoals je misschien al 10 keer hebt kunnen lezen heeft 1 van de dames dit ZELF bekent gemaakt.
Hoe, wat en waar mogen we hier niet plaatsen dus gaan we ook niet doen!