2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

truitje

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:29

deviltjh: waar zijn zijn schoenen dan als hij niet zonder schoenen (dus mét) gevonden is?

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:32

truitje schreef:
deviltjh: waar zijn zijn schoenen dan als hij niet zonder schoenen (dus mét) gevonden is?

Misschien zaten er 'sporen' op en heeft hij ze weg gegooid? De politie zal er wel een reden voor hebben om ze te zoeken.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:36

Aan de aarde onder schoenen is exact af te lezen waar de persoon is geweest omdat elk stuk eigen flora heeft die sporen nalaten in de aarde. Dat heeft de vader wellicht geweten, immers zulke dingen zie je vaak genoeg voorbij komen in misdaadseries.
Als ze gevonden worden, kan het zoekgebied exacter gemaakt en verkleind.

Maar wellicht zijn ze begraven of in een vuilcontainer gedumpt bv.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:42

truitje,
ik weet dit niet helaas,
ga ook niet speculeren over dat onderwerp,
ik kopieer en plak alleen

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:42

10.30 uur: Verslaggever Rik Dogger heeft diverse mensen uit de omgeving van het gebied gesproken. Niemand heeft vorige week iets verdachts opgemerkt.

10.15 uur: Boot inmiddels compleet. Sonarapparatuur wordt ingeladen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:43

Pff spannende momenten vanaf nu.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:44

Allereerst bij deze mijn excuses ik had het ook niet zo mogen noemen maar anders moeten verwoorden, sorry daarvoor. Ik leef erg mee met deze gebeurtenis en hoop dat de jongens levend terug gevonden worden maar helaas wordt de hoop op levend steeds minder. Anderzijds hoop ik dat hun vader ze gewoon in een verlaten huisje achter gelaten heeft onder het mom van hij een boodschap even ging halen en tegen zijn kinderen heeft gezegd dat ze moeten blijven waar ze zijn. En wie weet heeft ie wel met rest van span band en sleeptouw zijn kinderen wel mee vastgebonden in een huisje :o.
Ik vond het gewoon vreemd dat de politie daar gisteren pas mee kwam over een paar schoenen en stuk sleeptouw en span band, net als met de Amber Alert waar ze een fout over gemaakt hebben en dat uiteindelijk toegegeven hebben?
Cayenne schreef:
XFiemoX schreef:
Komen ze daar nu mee. HALLOOOO horen ze niet gelijk alles na te lopen nadat hij dus gevonden was??? Ongelooflijk wat een debielen, het lijkt me dat ie zijn schoenen dan ook niet bij zich had nadat ie dus gevonden werd. .

Nou ja zeg, wat een respectloze post dit. Je gaat mensen, die hard aan het werk zijn om twee kindjes te vinden, waar ontzettend veel psychische druk op staat en die vast goede redenen hebben gehad, toch geen debielen noemen? Wat verschrikkelijk asociaal.
Je moest eens weten hoe druk die mensen in de weer zijn om de waarheid boven tafel te krijgen! Je zou ze maar vinden! Ik vind dit echt niet kunnen :n

Mocht het niks opleveren daar in de visvijver dan hoop ik heel erg dat ze daar in de omgeving verlaten huisjes, caravans ed. gaan doorzoeken. Die man stond als heel normaal en sociaal in het leven maar wie weet heeft die moeder hem zo erg de grond in getrapt door hem zo min mogelijk met zijn kinderen (vandaar die versoberde regeling) om te laten gaan en ie ze mag zien.
Mijn vriend zal het mij ook niet in dank afnemen als ik hem zijn kinderen grotendeels van hem af pak.

Waar er 2 vechten is er ook 2 schuld en zo zie ik het.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 13-05-13 10:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:44

Ik vind het toch wel bijzonder dat iemand zóveel haat heeft jegens zijn partner dat hij dit zo kan doen. Bewust de kinderen "kwijt" maken zodat er nog meer leed wordt aangedaan. Hoop alleen dat ze nog gevonden worden en niet teveel geleden hebben, als ze overleden zijn. Maar zolang dat niet het geval is, hoop ik dat het een hele boze droom is...

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:46

ik lees al een tijdje mee.. wat moet dit vreselijke tijd zijn voor de moeder...

ik denk dat hij ze ergens verstopt heeft... Levend of vrees het ergste...
leef echt met de moeder mee =( zo triest

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:49

Er is altijd een mogelijkheid dat ze verkocht zijn aan een pedofiel(-en netwerk). Dat kan dan weer samenhangen met de verdwenen contacten op Linkedin, maar ja, dat is ook maar een gooi.
Dat is hier 15 jaar geleden eens gebeurd met een joch (dat overeenkomstig uiterlijk had trouwens), is tot nu toe ook niet gevonden.

*edit Achteraf beetje onlogish want dan moet er ergens geld heengaan....waar de vader zelf niks meer aan heeft...
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 13-05-13 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:51

Je weet inderdaad niet of de vader de kinderen heeft verstopt etc.

Ze kunnen ontvoerd zijn, verkocht etc etc.
Ik heb sterk het gevoel dat de kinderen nog leven, maar ik weet dat als je naar de tijd etc kijkt de kans erg klein is.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:51

Weet iemand wat precies Linkedin is ???

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:52

Dat is gewoon een bedrijfscontacten netwerk.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:58

In dit geval is geen nieuws nog geen goed nieuws helaas :\

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:58

ik vraag me echt af wat voor zieke geest die vader had..om je zoontjes dit aan te doen :n :n
natuurlijk weet ik zijn toestand niet.. maar betrek je kinderen er niet bij bah |(

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:01

misschien was de vader wel ziekelijk jaloers. Ik niet een ander ook niet.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:02

Omdat er in zeer korte tijd 3 contacten verwijderd zijn van vaders netwerk.
Lusitana schreef:
Dat is gewoon een bedrijfscontacten netwerk.

Laptopmuis

'

De politie trekt een tip na over bandensporen in Neerbeek.

Het onderzoek maakt deel uit van de zoektocht naar de verdwenen broertjes uit Zeist.

Die zijn vorige week maandagavond voor het laatst gezien op bewakingsbeelden van een tankstation in Neerbeek. De jongetjes zaten bij hun vader in de auto. Die is de volgende dag dood gevonden in een natuurgebied in Doorn. Hij had zelfmoord gepleegd.

De omgeving van het tankstation is vorige week al door de politie onderzocht. De bandensporen die onderzocht worden, bevinden zich vlakbij het tankstation; aan de overkant van de Prins Mauritslaan in de berm.

blokje

Misschien heeft de vader wel niets met de verdwijning te maken en zijn ze idd ontvoert en heeft hij uit wanhoop een einde aan zijn leven gemaakt.

Je weet niets tot de jongens gevonden zijn

sloffiee

De kinderen zullen wel meer aandacht hebben gekregen indd dan hij zelf.... :n :O

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:05

Of zoals ik al zei heeft die moeder hem wel zo kapot gekregen. Kennelijk konden ze er niet samen uit komen voor een gepaste regeling, al lijkt mij dat toch niet zo moeilijk ook al kun je met elkaar niet goed door een deur dan doe je vooralsnog normaal waar je kinderen bij zijn. Althans zo denk ik.
sloffiee schreef:
ik vraag me echt af wat voor zieke geest die vader had..om je zoontjes dit aan te doen :n :n
natuurlijk weet ik zijn toestand niet.. maar betrek je kinderen er niet bij bah |(

Mijn ouders zijn ook gescheiden en was ook een vechtscheiding of wat zeg ik dat was oorlog. En ik was toen een jaar of 7 ongeveer

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:08

Vergis je niet in hoe mensen elkaar het leven zuur kunnen maken. Denk ook dat het principe "Ik niet-jij niet" een hele logische is in deze. Aangezien er toch een recente uitspraak is geweest in deze zaak. Ook denk ik dat JUIST zijn liefde voor de kinderen hem misschien wel tot deze daad heeft aangezet...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:10

Iemand die psychisch ziek is, is voor een gezonde geest niet te volgen. Dat is heel erg, maar mijns inziens kan je dat de vader niet echt verwijten... dat hoort bij een bepaald ziektebeeld. Dat iemands lever het niet doet vanwege kanker bijvoorbeeld verwijt nooit iemand de patiënt. Een psychische aandoening is lang niet altijd zichtbaar, maar wel afschuwelijk. Vooral voor de patiënt zelf. Voordat je zelfmoord pleegt moet je wel écht met je handen in het haar gezeten hebben.

Voor gezonde mensen is het heel makkelijk oordelen, maar alsjeblieft, ga niet te kort door de bocht.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:11

Bij mijn ouders was het omdat mijn moeder vreemd was gegaan. Nou mijn vader was razend en heeft zelfs op politiebureau gezeten net als mijn oudste broer.

Maar goed ik blijf er bij dat ook zij schuld heeft het is niet alleen maar hij. Waar er 2 vechten is ook 2 schuld!

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:12

Ook al was het een Vecht scheiding.. dan nog ben je erg ziek in je hoofd om dit te doen...

Ik kan me totaal niet verplaatsen in de vader..

Ik ben zelf ook "gescheiden" van mijn ex en natuurlijk willen allebei de ouders het kind zo veel mogelijk zien..
En kan ik me voorstellen dat er dingen gezegd worden die niet leuk zijn.. maar ten koste van je kinderen??
Nooit maar dan ook nooit!!

Dan liever mijn kind bij mijn ex dan nooit meer mijn kind zien..

En het is van buitenaf makkelijk om er te over oordelen.. er zijn 2 kanten aan een scheiding.
(daarbij heeft moeder een opmerking geplaatst op haar FB dat ze hier altijd al bang voor was)

Zo'n opmerking zal niet voor niets zijn geweest!!