Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:12

Ik denk dat de mensen die er problemen mee hebben, problemen hebben met het feit dat een vent zijn leuter in een dier stopt, en niet met een vis die een man pijpt of een kat die een vrouw likt :')
Als je dáár problemen mee hebt zou ik niet weten waarom.. Alsof die vis doorheeft dat hij een man pijpt 8)7

Lieffiefi

Heeft ie zn protienen en vitamientjes weer binnen

Vjestagirl

Kois eten gewoonlijk plantaardig voedsel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:13

F_Orumster schreef:
Hij hoefde m ook niet vast te houden, de vis liet zelfs een paar keer los om vervolgens weer de mond er helemaal overheen te schuiven en door te sabbelen. Denk dat het dier denkt dat het eten krijgt ofzo? (Krijgt ie tenslotte ook, mond vol eiwitten :+ ) Die man was bij het aquarium/vijver ofzo in gaan zitten.

_O-.

Gadverdamme, echt ultiem ranzig :'). Maar goed, ieder zijn meug, he _O-.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:14

Het ziet er wel triest uit in de zin van, dat die man toch een trieste gedachtengang heeft dat ie zin heeft om in een koud bad te zitten en zijn lievelingsvisje op te zoeken.
Maar de vis heeft er duidelijk geen last van, dus tja... geen dierenleed dus ieder zn hobby.

Edit: zou het houden van koikarpers dáárom zo populair zijn?! :D
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 27-11-12 20:16, in het totaal 2 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:15

NeverGiveUp schreef:
Ik denk dat de mensen die er problemen mee hebben, problemen hebben met het feit dat een vent zijn leuter in een dier stopt, en niet met een vis die een man pijpt of een kat die een vrouw likt :')
Als je dáár problemen mee hebt zou ik niet weten waarom.. Alsof die vis doorheeft dat hij een man pijpt 8)7

Het is zo leuk om te doen alsof dieren menselijke gevoelens hebben, joh.

:').

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:15

Vjestagirl schreef:
Kois eten gewoonlijk plantaardig voedsel.

:P
Dat wist ik niet

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:29

Blue_Eyes schreef:
Batlow schreef:
@blue eyes: daar achter staat: Eigenlijk ALLEMAAL

lezen..... 8)7

Moet ik het nou echt schematisch voor je uit gaan tekenen? :') Ik dacht dat de gemiddelde bokker slim genoeg zou zijn om te begrijpen wat daar stond, maar blijkbaar heb ik het mis...

Nope, ik kan namelijk LEZEN! :))

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:30

Ik kom zojuist een filmpje tegen van een katje/jong hondje?(durfde niet langer/beter te kijken)die onder gegoten wordt met benzine en levend wordt verbrand... Dat noem ik zielig!

Lieffiefi

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:32

Ik lees net iemand;
''Mijn vader slaat zieke vissen dood.''
''oh echt, dat is zielig''
''mijn vader spoelt ze door de wc''

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:32

Mistral_Bink schreef:
Ik kom zojuist een filmpje tegen van een katje/jong hondje?(durfde niet langer/beter te kijken)die onder gegoten wordt met benzine en levend wordt verbrand... Dat noem ik zielig!

Nou inderdaad !!!!!!

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:33

Ik ben het er mee eens dat het waarschijnlijk niet schadelijk is voor dieren nee, iig niet erger dan bepaalde andere dingen die er gedaan worden.
Maar van de mens die het doet, ja dan ga ik me wel afvragen of je wel goed in mekaar zit op dat vlak. Sorry.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:39

Het is een discussie, maar ik vind het wel jammer dat de mensen die het met vjesta eens zijn de mensen die er niet mee eens zijn zo worden 'behandeld'. Ja ze komen meestal met domme en nutteloze reacties binnen, zonder enige onderbouwing, maar ieder mag zijn mening geven. Al dan niet iemand tot ziekelijk persoon bestempelen, maar het gewoon vies vinden. Het is gewoon het eigen idee en ik vind een post van peppertree dan ook erg kansloos waarin genummerd wordt:

Misschien is het beter om dit topic te gebruiken als onderzoek naar het denkvermogen van de gemiddelde bokker.

Hoeveel mensen stappen erin om zomaar wat rond te roepen?
Hoeveel mensen lezen zich in?
Hoeveel mensen hebben een gefundeerde uitspraak?

Wat kun je daar vervolgens uit opmaken over de kwaliteit van discussies op bokt? Misschien kunnen we het linken aan leeftijd, opleidingsniveau of zelfs misschien wel aan wedstrijdniveau?

Dan zouden 'nieuwe' reacties in ieder geval zeker iets bijdragen.

Het is natuurlijk de bedoeling om elkaar in waarde te laten, vanaf beide kanten. Op het begin van dit topic dacht ik ook bah en ben ook zeker deels veranderd van mening.
(ik blijf neutraal, ik vind het ook weer heel vies, maar sommige hebben natuurlijk een punt. Een dier heeft er geen weet van wat er gebeurd, maar voor eigen idee is het gewoon ongehoord := )

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:41

Batlow schreef:
Het is een discussie, maar ik vind het wel jammer dat de mensen die het met vjesta eens zijn de mensen die er niet mee eens zijn zo worden 'behandeld'. Ja ze komen meestal met domme en nutteloze reacties binnen, zonder enige onderbouwing, maar ieder mag zijn mening geven. Al dan niet iemand tot ziekelijk persoon bestempelen, maar het gewoon vies vinden. Het is gewoon het eigen idee en ik vind een post van peppertree dan ook erg kansloos waarin genummerd wordt:

Misschien is het beter om dit topic te gebruiken als onderzoek naar het denkvermogen van de gemiddelde bokker.

Hoeveel mensen stappen erin om zomaar wat rond te roepen?
Hoeveel mensen lezen zich in?
Hoeveel mensen hebben een gefundeerde uitspraak?

Wat kun je daar vervolgens uit opmaken over de kwaliteit van discussies op bokt? Misschien kunnen we het linken aan leeftijd, opleidingsniveau of zelfs misschien wel aan wedstrijdniveau?

Dan zouden 'nieuwe' reacties in ieder geval zeker iets bijdragen.

Het is natuurlijk de bedoeling om elkaar in waarde te laten, vanaf beide kanten. Op het begin van dit topic dacht ik ook bah en ben ook zeker deels veranderd van mening.
(ik blijf neutraal, ik vind het ook weer heel vies, maar sommige hebben natuurlijk een punt. Een dier heeft er geen weet van wat er gebeurd, maar voor eigen idee is het gewoon ongehoord := )

Heb je ook gelezen hoe Vjesta behandeld is? Dat ontspoorde totaal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:41

Ik vind mensen die zonder na te denken hun hersenscheten posten heel veel vervelender dan een grappig bedoelde post van Peppertree :).

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:42

Dees90 schreef:
Ik ben het er mee eens dat het waarschijnlijk niet schadelijk is voor dieren nee, iig niet erger dan bepaalde andere dingen die er gedaan worden.
Maar van de mens die het doet, ja dan ga ik me wel afvragen of je wel goed in mekaar zit op dat vlak. Sorry.

Ik heb ooit iemand gesproken die zich liet likken door d'r keffer. En die zat verder gewoon prima in elkaar hoor, niks aan te merken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:43

Lieffiefi schreef:
Heb je ook gelezen hoe Vjesta behandeld is? Dat ontspoorde totaal.

Dat verbaast me echt totaal niks. In de discussie over pedofielen zijn Mick en ik ook schandalig persoonlijk aangevallen. Maar geen mod deed er wat op uit, dat was dan wel weer grappig.

k_m

Maar nu moet jij je eens voorstellen dat jij je mening geeft en dat deze wordt weg gelachen?
Vjesta kreeg inderdaad veel commentaar maar dat was omdat mensen het niet eens waren met haar mening, terwijl wat peppertree doet gewoon uitlachen is. :)

Lieffiefi

Hilde! Beeeeeeeeldvorming!

Batlow

Ja nou ja, dat was inderdaad niet goed, hoe er op vjesta werd gereageerd, maar we zijn toch niet zo om tot dat niveau te verlagen en hetzelfde terug te doen? Je juist volwassen gedragen en net als Vjesta zelf beleefd en onderbouwt reageren. Veel doen dat ook, maar soms lees ik tussendoor dat weer een aanval terug.. Maar het gaat wel zo in een gewone discussie, ik kan daar niet zo goed tegen ben ik zeikerd :=

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:44

k_m schreef:
Vjesta kreeg inderdaad veel commentaar maar dat was omdat mensen het niet eens waren met haar mening

Dus als je het met iemand oneens bent noem je hem ziek in zijn hoofd? Dat vind ik persoonlijk eerlijk gezegd heel veel erger dan de spot drijven met iemand die ongefundeerd zijn mening scandeert...

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:44

k_m schreef:
Maar nu moet jij je eens voorstellen dat jij je mening geeft en dat deze wordt weg gelachen?
Vjesta kreeg inderdaad veel commentaar maar dat was omdat mensen het niet eens waren met haar mening, terwijl wat peppertree doet gewoon uitlachen is. :)

Ik hou van PPT! :)

Nee, dat doet peppertree niet. Maar ik denk dat zij haar mening heeft, op redelijk gebaseerde punten en zich niet druk maakt.

San Ik heb in dat topic ook enorm heftig gereageerd. En aan sommige uitleg gegeven.
Echter is dat dan weer een onderwerp wat dusdanig heftig in elkaar steekt en waar mensen een verleden mee hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:45

k_m schreef:

Ik word liever uitgelachen dan uitgemaakt voor pedofiel :'). Maar goed, dat ben ik. Misschien heb jij het liever andersom.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:46

Batlow schreef:
Ja nou ja, dat was inderdaad niet goed, hoe er op vjesta werd gereageerd, maar we zijn toch niet zo om tot dat niveau te verlagen en hetzelfde terug te doen? Je juist volwassen gedragen en net als Vjesta zelf beleefd en onderbouwt reageren. Veel doen dat ook, maar soms lees ik tussendoor dat weer een aanval terug.. Maar het gaat wel zo in een gewone discussie, ik kan daar niet zo goed tegen ben ik zeikerd :=

Tjsa, maar als continue kids en dieren vergeleken worden en hiermee gezegd word (mi) dat mensen als VG en consorte dan ook maar voor seks met kinderen zijn....

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:48

Ik snap wel waarom mensen het daarmee vergelijken, omdat een hond het niet merkt en er geen idee van heeft, een kind heeft daar ook geen idee van omdat die daar ook nog niet fatsoenlijk over na kan denken. Het is een rare vergelijking, maar ik begrijp het wel..