Als je dáár problemen mee hebt zou ik niet weten waarom.. Alsof die vis doorheeft dat hij een man pijpt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Hij hoefde m ook niet vast te houden, de vis liet zelfs een paar keer los om vervolgens weer de mond er helemaal overheen te schuiven en door te sabbelen. Denk dat het dier denkt dat het eten krijgt ofzo? (Krijgt ie tenslotte ook, mond vol eiwitten) Die man was bij het aquarium/vijver ofzo in gaan zitten.
NeverGiveUp schreef:Ik denk dat de mensen die er problemen mee hebben, problemen hebben met het feit dat een vent zijn leuter in een dier stopt, en niet met een vis die een man pijpt of een kat die een vrouw likt
Als je dáár problemen mee hebt zou ik niet weten waarom.. Alsof die vis doorheeft dat hij een man pijpt
Batlow schreef:Het is een discussie, maar ik vind het wel jammer dat de mensen die het met vjesta eens zijn de mensen die er niet mee eens zijn zo worden 'behandeld'. Ja ze komen meestal met domme en nutteloze reacties binnen, zonder enige onderbouwing, maar ieder mag zijn mening geven. Al dan niet iemand tot ziekelijk persoon bestempelen, maar het gewoon vies vinden. Het is gewoon het eigen idee en ik vind een post van peppertree dan ook erg kansloos waarin genummerd wordt:
Misschien is het beter om dit topic te gebruiken als onderzoek naar het denkvermogen van de gemiddelde bokker.
Hoeveel mensen stappen erin om zomaar wat rond te roepen?
Hoeveel mensen lezen zich in?
Hoeveel mensen hebben een gefundeerde uitspraak?
Wat kun je daar vervolgens uit opmaken over de kwaliteit van discussies op bokt? Misschien kunnen we het linken aan leeftijd, opleidingsniveau of zelfs misschien wel aan wedstrijdniveau?
Dan zouden 'nieuwe' reacties in ieder geval zeker iets bijdragen.
Het is natuurlijk de bedoeling om elkaar in waarde te laten, vanaf beide kanten. Op het begin van dit topic dacht ik ook bah en ben ook zeker deels veranderd van mening.
(ik blijf neutraal, ik vind het ook weer heel vies, maar sommige hebben natuurlijk een punt. Een dier heeft er geen weet van wat er gebeurd, maar voor eigen idee is het gewoon ongehoord)
Dees90 schreef:Ik ben het er mee eens dat het waarschijnlijk niet schadelijk is voor dieren nee, iig niet erger dan bepaalde andere dingen die er gedaan worden.
Maar van de mens die het doet, ja dan ga ik me wel afvragen of je wel goed in mekaar zit op dat vlak. Sorry.
k_m schreef:Vjesta kreeg inderdaad veel commentaar maar dat was omdat mensen het niet eens waren met haar mening
k_m schreef:Maar nu moet jij je eens voorstellen dat jij je mening geeft en dat deze wordt weg gelachen?
Vjesta kreeg inderdaad veel commentaar maar dat was omdat mensen het niet eens waren met haar mening, terwijl wat peppertree doet gewoon uitlachen is.
k_m schreef:Maar nu moet jij je eens voorstellen dat jij je mening geeft en dat deze wordt weg gelachen?
Vjesta kreeg inderdaad veel commentaar maar dat was omdat mensen het niet eens waren met haar mening, terwijl wat peppertree doet gewoon uitlachen is.
Batlow schreef:Ja nou ja, dat was inderdaad niet goed, hoe er op vjesta werd gereageerd, maar we zijn toch niet zo om tot dat niveau te verlagen en hetzelfde terug te doen? Je juist volwassen gedragen en net als Vjesta zelf beleefd en onderbouwt reageren. Veel doen dat ook, maar soms lees ik tussendoor dat weer een aanval terug.. Maar het gaat wel zo in een gewone discussie, ik kan daar niet zo goed tegen ben ik zeikerd