Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Ik moest zeggen van Jan dat hij dat zo niet bedoelde, Electra.
Alane schreef:zijn vaak mensen die geen leven hebben, en dan menen dat ze op een forum de dienst kunnen uitmaken.
Sommigen snappen dat al vlot, anderen menen er een SA voor aan te moeten maken.
meerwaarde? geen idee... ik vind het sneu dat mensen dat doen.
denk dat het meer het idee is van gelijk krijgen....
Electra63 schreef:janesmith schreef:Ik moest zeggen van Jan dat hij dat zo niet bedoelde, Electra.
Ok, ik voel me ook niet aangesproken hoor, ik zal nooit temmen of iemand een ban aansmeren, ik denk nooit na over dat soort dingen.
Ik neem altijd aan, dat mensen zijn wie ze zeggen dat ze zijn. (moeilijke zin).
Ik hoop voor Jan dat het een leuke wedstrijd wordt, en voor de rest van Nederland.
Ik hoorde op het nieuws dat het goed is voor de economie: alles oranje!
gohya schreef:Alane schreef:zijn vaak mensen die geen leven hebben, en dan menen dat ze op een forum de dienst kunnen uitmaken.
Sommigen snappen dat al vlot, anderen menen er een SA voor aan te moeten maken.
meerwaarde? geen idee... ik vind het sneu dat mensen dat doen.
denk dat het meer het idee is van gelijk krijgen....
Kwestie van schreeuwen om aandacht!
Lopen stoken in een topic om vervolgens weer te verdwijnen.
Ze kan beter naar de site gaan http://www.zoek een leven.nl
Ik gaat voetballen kijken!ze winnen met 3-0
Electra63 schreef:shilady schreef:Meschien was ze bang om met haar eigen acount bedreigingen te krijgen
Ik kan me niet voorstellen dat iemand bedreigingen krijgt op haar/zijn account?
En zo ja? Lekker boeiend, moet je bang worden?
Ik ben niet zo snel bang, ik zou zeggen kom even thuis langs en dan kijken we verder.
janesmith schreef:Informateurs Uri Rosenthal (VVD) en Jacques Wallage (PvdA) sturen aan op een compact regeerakkoord, waardoor de oppositie meer in te brengen krijgt. Beoogd oppositieleider Geert Wilders (PVV) is niet onder de indruk: 'Een dik of een dun akkoord, we zullen gehakt maken van Paars-plus.'
Dat meldt de Volkskrant.
CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen is niet onder de indruk van het voornemen voor een dun regeerakkoord. 'Uiteindelijk is het lood om oud ijzer. Het gaat om de kwaliteit van de afspraken.
Bron:Compact akkoord Paars Plus
sarabande schreef:Kijk en hiermee geeft Geert weer aan dat het landsbelang hem niets kan schelen, alleen zijn eigen ego en belang.
IddCitaat:Dat Verhagen het over afspraken durft te hebben is ook zoiets....
janesmith schreef:Een meerderheid van de Kamer is voor het behouden van de Hypotheekrenteaftrek. Voor D66 is het een breekpunt.Pechtold schreef:
sarabande schreef:janesmith schreef:Een meerderheid van de Kamer is voor het behouden van de Hypotheekrenteaftrek. Voor D66 is het een breekpunt.
Je begrijpt er weinig van he, op deze manier zijn er geen breekpunten meer, maakt de kamer dat uit. Als je je daar als partij bij kan neerleggen en verder geen Maria van der Hoevens of andere lichtgewichten neerzet, kan je snel besturen
Je ziet men wil ver gaan om het gevaar Wilders buiten de regering te houden, hulde
janesmith schreef:Een meerderheid van de Kamer is voor het behouden van de Hypotheekrenteaftrek. Voor D66 is het een breekpunt.Pechtold schreef:
Shadow0 schreef:Deze quote is van 26 mei