Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LecyTinker schreef:het blijft natuurlijk een delicaat onderwerp. Maar ik snap dat sommige mensen er grapjes over maken, JUIST omdat het zo een gevoelig onderwerp is. Dit soort dingen zouden niet moeten gebeuren en klinken af en toe een beetje fictief. Wie had dit ooit kunnen bedenken?
Heino schreef:Ehm grappenmakers, er is nog altijd een meisje vermoord hè
xTinkertje schreef:Heino schreef:Ehm grappenmakers, er is nog altijd een meisje vermoord hè
Ja sorry
Maar het is gewoon eigenlijk een beetje belachelijk (Niet dat meisje)
Maar gewoon lachwekkend hoe gek hij eigenlijk wel niet is![]()
Het dringt hem nog steeds niet door na zijn vorige moord dat ie niet langer kan blijven liegen![]()
Tsja zulke mensen hebben .
Ik wil die mensen die dit meisje kende echt veel sterkte wensen
LecyTinker schreef:het blijft natuurlijk een delicaat onderwerp. Maar ik snap dat sommige mensen er grapjes over maken, JUIST omdat het zo een gevoelig onderwerp is. Dit soort dingen zouden niet moeten gebeuren en klinken af en toe een beetje fictief. Wie had dit ooit kunnen bedenken?
BE_GENTLE schreef:Ik heb niet nog alles terug gelezen, wel gehoord dat hij bloed op zijn t-shirt had van het meisje heb ik ook hier gelezen. terwijl er toch duidelijk is gesproken dat het meisje overleden is aan een schedelbreuk en inwendige bloeding ?? knap dat er dan bloed op zijn t-shirt kan komen.. beetje vreemd. ga nu even verder terug lezen weer
lesilla schreef:BE_GENTLE schreef:Ik heb niet nog alles terug gelezen, wel gehoord dat hij bloed op zijn t-shirt had van het meisje heb ik ook hier gelezen. terwijl er toch duidelijk is gesproken dat het meisje overleden is aan een schedelbreuk en inwendige bloeding ?? knap dat er dan bloed op zijn t-shirt kan komen.. beetje vreemd. ga nu even verder terug lezen weer
Dan zal je in je verder lezen dat ze ook verwondingen had
Mindfields schreef:Gelukkig verlopen de meeste schedelbreuken dan ook zonder enig spettertje bloed
Bij een schedelbreuk komt echt wel bloed vrij hoor, lijkt mij in ieder geval...
xTamara schreef:Scenario denken hoort bij het sporenonderzoek. Ik doe het op school alleen maar. Dus zo gek is het niet hoor.. De politie hoort hetzelfde te doen.
faye1995 schreef:Mindfields schreef:Gelukkig verlopen de meeste schedelbreuken dan ook zonder enig spettertje bloed
Bij een schedelbreuk komt echt wel bloed vrij hoor, lijkt mij in ieder geval...
Lijkt mij dat dit niet hoeft; Het hoofd hoeft niet aan de buitenkant kapot te zijn.
Er zijn best wat mensen die eens een schedelbasisfractuur hebben gehad zonder aan de buitenkant te bloeden....
faye1995 schreef:xTamara schreef:Scenario denken hoort bij het sporenonderzoek. Ik doe het op school alleen maar. Dus zo gek is het niet hoor.. De politie hoort hetzelfde te doen.
Ik weet natuurlijk niet wat voor opleiding je doet, maar mij lijkt het bedenken van scenario's niet helemaal tot de functies behoren van de politie in dit soort zaken? Correct me if Im wrong, maar dat hoort toch gewoon bij justitie thuis?
De politie voert het onderzoek mbt sporen en dat soort dergelijke dingen?
verootjoo schreef:faye1995 schreef:
Lijkt mij dat dit niet hoeft; Het hoofd hoeft niet aan de buitenkant kapot te zijn.
Er zijn best wat mensen die eens een schedelbasisfractuur hebben gehad zonder aan de buitenkant te bloeden....
een schedelbasisfractuur is iets anders dan een schedelfractuur heBij een schedelbasisfractuur heb je idd weinig bloed buiten, maar meer inwendig. En een schedelfractuur is best lastig zonder dat er bloed naar buiten komt.
xTamara schreef:faye1995 schreef:
Ik weet natuurlijk niet wat voor opleiding je doet, maar mij lijkt het bedenken van scenario's niet helemaal tot de functies behoren van de politie in dit soort zaken? Correct me if Im wrong, maar dat hoort toch gewoon bij justitie thuis?
De politie voert het onderzoek mbt sporen en dat soort dergelijke dingen?
Ik doe forensisch onderzoek en dat houdt dus in: sporenonderzoek op de plaats delict.
Hierbij is scenario denken van groot belang. Dat is het eerste wat we moeten doen als we daar aankomen. Dat leren we de hele opleiding door.
verootjoo schreef:XTamara: dat klinkt wel heel simpel zo, en opzich is het wel zo, maar ik denk dat je daar in de zaken van Joran nog een hele kluif aan hebt
faye1995 schreef:Ik sloeg er ff google op na, en die beste jongeman heeft wel een stuk op wikipedia waar je u tegen zegt...
Edit; Vraag me af of ie over deze zaak ook een boek uit gaat brengen, en welke sponsoren dit boeken gaan kopen