Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:50

Springert schreef:
Nee!

Waarom niet?[/quote]

Omdat ik aan een dood paard niet trek.[/quote]
Wat bedoel je hier nou precies mee?

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:50

Ik geloof niet dat ik nog antwoord krijg op mijn vraag.
Aan de andere kant is dat veelzeggend.......

Krips

Re: Cohen of Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:51

Nouja, als je ziet hoelang ik al op een antwoord zit te wachten..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:52

Ach, nog paar keer proberen dan :):)

Springert, waar heb jij zo concreet last van, van allochtonen?

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 16:52

Citaat:
Bovendien wil ik moslims aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten.

nou geef me dan maar een enkeltje naar de azoren incl superluxe privéstallen aan de kust met alles erop en eraan. dan vertrek ik vrijwillig hoor :+

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:54

sarabande schreef:
Springert schreef:
maar zijn moeder was helemaal niet van andere nationaliteit!!!
Of was je niet op school de dag dat ze uitlegden dat Indonesie bij Nederland hoorde?
Dus ze was gewoon Nederlandse!!

Dus als iemand een in Nederland geboren moeder van Marokkaanse afkomst heeft is het volgens jou een Marokkaan of allochtoon en als iemand een donkere Indonesische moeder heeft is ie een blanke Nederlander, zelfs al bleekt hij zijn haar om dat te worden :D

Ik weet niet of je het weet, maar een marokkaan blijft altijd marokkaan, simple omdat de marokkaanse staat hem nooit van nationaliteit laat veranderen. Zelfs niet als ze in het buitenland geboren zijn.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:58

Wat bedoel je nou precies dat je niet met mij in gesprek wil gaan. Ik ben heel tolerant. Ik heb al pagina's lang gediscussierd met PVV stemmers. Ik ben zelfs niet te vooringenomen om de cijfers rond kleine criminaliteit aan te nemen. Ik ontken geen problemen. Het enige wat ik niet tolereer is discriminatie en groffe uitspraken zonder dat deze onderbouwd worden. Daar kan ik niks mee. Ik vraag je juist om een reactie. Dat pleit er toch juist voor dat ik bereid ben, na alles, nog met je te praten.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:59

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:02

Springert schreef:
Ik weet niet of je het weet, maar een marokkaan blijft altijd marokkaan, simple omdat de marokkaanse staat hem nooit van nationaliteit laat veranderen. Zelfs niet als ze in het buitenland geboren zijn.

Laat ik nu een heleboel mensen van Marokkaanse afkomst kennen die harstikke Nederlands zijn, niet alleen hier geboren, maar ook volledig geïntrigeerd. Het feit dat op die site staat dat Geert geen allochtone Nederlanders in een regering wil, spreekt zijn roep tot integratie volledig tegen.

Zulke mensen hadden geen rijke ouders die hen naar goede leermeesters konden sturen voor een opleiding en die alle tools die ze nodig hebben voor ze kopen.
Zulke mensen knokken zelf voor hun plek in de samenleving, daar heb ik echt respect voor

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:08

sarabande schreef:
Springert schreef:
Ik heb hier niemand persoonlijk aangevallen, en jij doet dat wel bij mij.

Wil je een zakdoek :(:)

Voor iemand met zulke harde uitspraken over medemensen ben je zelf wel snel op je tenen getrapt zeg.

Ik ben niet op mn tenen getrapt hoor, daar is veel meer voor nodig, en ik zal me ook niet wagen aan persoonlijke aanvallen. Dus een ban of OW zal ik niet krijgen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:09

Heino schreef:
Springert schreef:
Beiden zijn een waarheid als een koe...is niks mis mee om de waarheid te zeggen.

Jouw waarheid ja. Waarom moet je zo denigrerend praten over mensen die je niet kent? Waarom heb je zulke harde woorden nodig om boven het maaiveld uit te komen en gehoord te worden?

Springert?

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:09

Springert schreef:
Ik ben niet op mn tenen getrapt hoor, daar is veel meer voor nodig, en ik zal me ook niet wagen aan persoonlijke aanvallen. Dus een ban of OW zal ik niet krijgen.

Maar ga je wel antwoord geven op andere vragen? Je draait er gewoon omheen.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:19

Heino schreef:
Springert schreef:
Beiden zijn een waarheid als een koe...is niks mis mee om de waarheid te zeggen.

Jouw waarheid ja. Waarom moet je zo denigrerend praten over mensen die je niet kent? Waarom heb je zulke harde woorden nodig om boven het maaiveld uit te komen en gehoord te worden?

En de waarheid van 23% van de Nederlanders. Zelfs bij jou in de stad werd Wilders de 2e partij, dus jij zou daar niet van moeten schrikken.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:21

Je geeft nog steeds geen antwoord! Waarheid, waarheid... ja helaas van zovelen in Nederland.

Maar geef nou eens antwoord op wat er staat!
Waarom praat je zo denigrerend over mensen die je niet kent?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:31

Springert schreef:
En de waarheid van 23% van de Nederlanders. Zelfs bij jou in de stad werd Wilders de 2e partij, dus jij zou daar niet van moeten schrikken.

Ik schrik er ook niet van. Ik vraag me alleen af waarom je blijkbaar zulke harde woorden nodig hebt. Bang om anders niet gehoord te worden??

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:33

sarabande schreef:
Springert schreef:

Het lijkt me meer de waarheid van een ezel, gezinnen van Marokkaanse afkomst hebben zeker geen 8 of meer kinderen, dat was vroeger misschien. Religieuze joodse en christelijke gezinnen daar en tegen hebben wel heel veel kinderen, liefst ieder jaar een.

Beter dan die van een domme koe, toch?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:57

sarabande schreef:
Springert schreef:
Kun je niet lezen, of begrijp je niet wat daar staat?
Staat dat we geen nieuwe meer binnen willen halen, niks over dat degenen die er zijn allemaal weg moeten!!!

Nieuwe??? je hebt het over mensen???

Zoals borg al opmerkte, wat zijn jouw persoonlijke vreselijke ervaringen met mensen van een niet Nederlandse afkomst eigenlijk??

Nieuwe ja....de politiek spreek van 'Nieuwe Nederlanders' of was je dat ook al ontgaan?
Kijk je wel eens tv of lees je kranten, want ik twijfel er serieus aan nu.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:57

Goh, tot gisteren was het een redelijke discussie.
Ik vraag me af wat er in Baexem is gebeurd? Het lijkt wel of Springert een beetje bang is.
Zoals ik Springert zijn berichten leest, is hij bijna een kloon van Geert. Hard roepen, geen onderbouwing en zeker geen haalbare oplossingen.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:59

Myra schreef:
Misschien kan hij ze niet in een keer wegsturen, maar hij wilt ze het leven in NL wel zo zuur mogelijk maken.

Doet 'ie heel goed, maar dat is toch niet verwonderlijk dat ik die mening heb? Ik ben tenslotte PVV stemmer.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:00

Krips schreef:
Ja, hoe staat dat ookal weer op de pvv site.
Bevorderen vrijwillige remigratie

Ja...en zo zie ik het graag.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:02

Heino schreef:
En:
“Maar over vier jaar moet u toch kunnen laten zien dat u iets tegen de islam heeft gedaan? ‘We willen genoeg. De grenzen dicht, geen islamieten meer Nederland in, veel moslims Nederland uit, denaturalisatie van islamitische criminelen…’

“Maar ik wil niet dat er meer moslims in Nederland komen, ik wil liever dat het er minder worden. Dus wil ik de grenzen voor migranten uit moslimlanden dichtgooien. Bovendien wil ik moslims aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten. De demografische ontwikkeling moet zo worden, dat de kans klein is dat er weer twee in het kabinet komen. Er is nu teveel islam in Nederland.”

“Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek.”

Ja, dat is dus mijn gedachtengoed ook.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:04

Springert schreef:
In heel Europa is dit de trent, Italie, Frankrijk, Belgie, Spanje, Oostenrijk overal zijn politici gelijk aan Wilders en in al die landen trekken ze veel stemmen, dus Nederland wordt niet te kakken gezet. wat mij dwars zit is dat we een partij (SGP) in Nederland hebben die stelselmatig vrouwen buiten het systeem wil houden. Dat er partijen zijn die volgens de normen en waarden van de bijbel (CDA, CU) ons land regeren, terwijl ik niet geloof. Maar ik zeg niet dat ze verboden moeten worden en ook niet dat ze ons land te kakken zetten.
Ga maar eens een maandje in AMsterdam of Rotterdam wonen en kijk maar eens wat je met discussie bereikt bij die gasten.
Ze begrijpen maar een ding...terug naar hun eigen land als ze hier over de schreef gaan, daar hebben ze echt schrik van.

Vergeet niet dat veel Marokkanen en Turken hier al generaties lang wonen, omdat wij ze hierheen hebben gehaald. Wat is dan 'hun eigen land'? Kan je die mensen wel 'terugsturen' naar Marokko waar ze misschien maar een paar keer zijn geweest?
De mensen waar 'we' het meeste last van hebben zijn over het algemeen de jongeren, en dat zijn net zo goed Nederlanders als Marokkanen.

Beetje jammer dat je posts kant nog wal raken... ja, 't is jou mening, maar onderbouwen kan je hem niet.

Overigens heb ik hier in Amsterdam niet meer last van Marokkanen dan van Nederlandse jongeren. Misschien zou je een keertje hierheen moeten komen en echt eens discussiëren met die 'gasten', hopelijk veranderd dan je mening. ;)

Ik kan het me trouwens ook heel goed voorstellen dat als ik als Marokkaan zijnde (niet dat ik dat ben, maar mocht ik dat zijn) voor jou neus zou staan en met jou zou moeten discussiëren ook niet vrolijker wordt van jouw haast racistische houding.

Springert schreef:
Myra schreef:
Misschien kan hij ze niet in een keer wegsturen, maar hij wilt ze het leven in NL wel zo zuur mogelijk maken.

Doet 'ie heel goed, maar dat is toch niet verwonderlijk dat ik die mening heb? Ik ben tenslotte PVV stemmer.

Vind je dat niet een beetje triest, mensen op zo'n manier weg proberen te jagen? Alsof elke buitenlander in Nederland staat te popelen om 'ons' land over te nemen. Wat een onzin zeg.

Trouwens, als hij de Koran wil verbieden ('dat fascistische boek') dan mag hij de Bijbel er ook wel uitgooien, daar staat ook genoeg rotzooi in als je 't op een bepaalde manier interpreteert. Allebei verouderde boeken wat dat betreft. ;)

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:04

Heino schreef:
Heino schreef:

Springert?

Omdat ik zelf mag weten hoe ik dingen zeg. Vrijheid van meningsuiting heet dat.
Daar heb ik van niemand toestemming voor nodig, en welke woorden ik gebruik is geheel mijn keuze.
Of moet ik nu ook al woorden gaan gebruiken die door anderen goedgekeurd zijn?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:05

Natuurlijk mag je zeggen wat je wilt, maar om serieus genomen te worden is het handig als je ook kan onderbouwen wat je zegt en niet alleen dingen loopt te schreeuwen.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:06

Myra schreef:
Springert schreef:

Omdat ik aan een dood paard niet trek.

Maar aan dode koeien wel zeker, die trek je allemaal eigenhandig het land uit zodat je ze zelf nooit meer hoeft te zien.

En deze opmerking gaat op voor de Penny Award 2010.