Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Wat voor beroep hij ook heeft, het blijft vreselijk en afschuwelijk wat hij heeft gedaan.. De enige vraag die bij mij opkomt is waarom..? Heeft ie echt bij haar aangebeld met het plan om haar te vermoorden?Kan me er weinig bij voorstellen en ik denk dat je er niet teveel over na moet denken
Kytha schreef:Relaxed schreef:Wat voor beroep hij ook heeft, het blijft vreselijk en afschuwelijk wat hij heeft gedaan.. De enige vraag die bij mij opkomt is waarom..? Heeft ie echt bij haar aangebeld met het plan om haar te vermoorden?Kan me er weinig bij voorstellen en ik denk dat je er niet teveel over na moet denken
dat vraag ik me ook af, wat geeft iemand de aanleiding om een onschuldig meisje te vermoorden?
Had hij het van te voren bedacht? Ging hij echt naar haar toe wetende dat hij haar diezelfde avond om het leven zou brengen?
En wat ging er de laatste minuten van Milly's leven in haar hoofd om..? Zou ze veel pijn gehad hebben, hoe bang moet ze geweest zijn![]()
Dingen waar je niet over na moet denken.. maar wel vragen die Milly's nabestaanden hun leven lang blijven achtervolgen..
Sandeman schreef:Ik ben 38 maar doe ook nooit de deur open als ik niemand verwacht. En ik kijk altijd door het raam wie er staat of door het kijkgaatje. Onbekend persoon, doe ik niet open.
Chubby schreef:Wat vreemd dat nu pas bekend wordt dat Milly aan de telefoon heeft gezegd dat de buurman voor de deur stond. Is dat echt bevestigd door de instanties of een zoveelste gerucht?