Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:47

26 jr Frozenstar.

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 13:58

met verslagenheid alles gehoord en gelezen..

wat een ongeloof dat dit zomaar heeft kunnen gebeuren...

De buurman...een politieagent.... vreselijk.

Ik heb zeker respect voor de vriendin van de verdachte... heeft ze goed gedaan!

Maar wat een verdriet voor de ouders en broer en zus....

ben het wel een beetje met Kiwiko eens, ben blij dat de rijksrecherche het onderzoek heeft overgenomen

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:10

Pff.. ondanks dat ik het meisje niet ken, ben ik op de een of andere manier toch geraakt door dit verhaal. Misschien omdat het voor haar woning heeft plaatsgevonden? Of omdat het achteraf zo dichtbij heeft plaatsgevonden? Geen idee, maar was er zelfs misselijk van.

Voor alle betrokkenen, Milly's familie, maar ook de directe omgeving van de verdachte, zal het een hele, zware tijd worden.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:22

Tallie, niet iedere agent is zo he. Denk dat we niet moeten gaan generaliseren nu.

Relaxed: Maar waarom zou je aanbellen om iemand te vermoorden? Wat heeft er in vredesnaam afgespeeld...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:22

Ik denk zeker wel dat dit een klap voor de politie is.
Want wat ga je nu waarschijnlijk de eerste tijd krijgen???
Wanneer er van die overlast jongeren aangesproken worden door de politie zullen ze zeker gaan roepen dat tegenwoordig de politie niet meer te vertrouwen is als er zelf als moordenaars tussen zitten.
En dat lijkt me voor de huidige agenten die hun werk gewoon doen erg kl*te om aan te moeten horen.
Nu moeten ze daar wel boven staan, maar toch...

Ik denk zeker niet dat deze daad ook maar iets te maken heeft met het gegeven dat deze man politie agent was.
Er is waarschijnlijk (en dan denk ik eerder door prive omstandigheden) een draadje geknapt in zijn hoofd waardoor hij tot deze vreselijke daad is gekomen.
En dan kunnen we wel met zijn allen gaan lopen schreeuwen"Jaaaa, hij zal wel weer ontoerekenings vatbaar verklaard worden", maar ik denk ook dat dat het geval is.
Want zo'n daad kan je naar mijn idee nooit met je volle verstand plegen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:23

Relaxed schreef:
Wat voor beroep hij ook heeft, het blijft vreselijk en afschuwelijk wat hij heeft gedaan.. De enige vraag die bij mij opkomt is waarom..? Heeft ie echt bij haar aangebeld met het plan om haar te vermoorden?Kan me er weinig bij voorstellen en ik denk dat je er niet teveel over na moet denken :(

dat vraag ik me ook af, wat geeft iemand de aanleiding om een onschuldig meisje te vermoorden?
Had hij het van te voren bedacht? Ging hij echt naar haar toe wetende dat hij haar diezelfde avond om het leven zou brengen?
En wat ging er de laatste minuten van Milly's leven in haar hoofd om..? Zou ze veel pijn gehad hebben, hoe bang moet ze geweest zijn |(
Dingen waar je niet over na moet denken.. maar wel vragen die Milly's nabestaanden hun leven lang blijven achtervolgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:23

A_lette schreef:
Tallie, niet iedere agent is zo he. Denk dat we niet moeten gaan generaliseren nu.

Relaxed: Maar waarom zou je aanbellen om iemand te vermoorden? Wat heeft er in vredesnaam afgespeeld...

Pcies, vandaar ook mijn vraag waarom..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:24

A_lette schreef:

Het is puur mijn mening in deze, wat een ander denkt is aan hen, maar dit is hoe ik het nu zie. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:25

Kytha schreef:
Relaxed schreef:
Wat voor beroep hij ook heeft, het blijft vreselijk en afschuwelijk wat hij heeft gedaan.. De enige vraag die bij mij opkomt is waarom..? Heeft ie echt bij haar aangebeld met het plan om haar te vermoorden?Kan me er weinig bij voorstellen en ik denk dat je er niet teveel over na moet denken :(

dat vraag ik me ook af, wat geeft iemand de aanleiding om een onschuldig meisje te vermoorden?
Had hij het van te voren bedacht? Ging hij echt naar haar toe wetende dat hij haar diezelfde avond om het leven zou brengen?
En wat ging er de laatste minuten van Milly's leven in haar hoofd om..? Zou ze veel pijn gehad hebben, hoe bang moet ze geweest zijn |(
Dingen waar je niet over na moet denken.. maar wel vragen die Milly's nabestaanden hun leven lang blijven achtervolgen..

Absoluut... Voor de nabestaanden mag je hopen dat ie met een eerlijke verklaring komt, maar volgens mij hou je als nabestaande altijd de waarom? vraag.. :n

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:27

Ik denk dat je als nabestaande altijd de vraag blijft houden waarom? Hoe kun je weten dat iemand de waarheid spreekt? Dat zul je toch nooit weten?

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:28

afschuwelijk wat er gebeurd is met Milly,
hoop dat de nabestaanden dit een plek kunnen geven
maar zal veel tijd kosten..

verder ga ik niet oordelen, dat is niet aan mij.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:34

ik heb ontzettend met de moeder van Millie te doen.
Zij was de laatste die haar had gesproken en nu maakt ze zich misschien het verwijt dat ze had moeten vragen wie er aan de deur stond en vooral niet ophangen of opendoen.
Echt een nachtmerrie!!!
Ik geloof dat ik mezelf wat zou aandoen als het mijn kind was geweest. |(

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:37

Ik ben een halve week voordat dit meiske verdween, op die manege geweest waar zij reed. Volgens mij heb ik haar daar ook gezien, maar het was al donker, en wij kwamen daar niet om rond te kijken.
Ik vind het zo sneu wat er met haar gebeurt is.
Ik weet niet of ouders, familie, vrienden en vriendinnen enz wel eens op bokt komt, maar voor geval dat, wil ik ze heel veel sterkte toewensen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:47

Funnyhorses: Ik denk niet dat haar moeder dit had verwacht toen ze haar aan de telefoon had. :n

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:49

Sandeman schreef:
Ik ben 38 maar doe ook nooit de deur open als ik niemand verwacht. En ik kijk altijd door het raam wie er staat of door het kijkgaatje. Onbekend persoon, doe ik niet open.

Idem hier.
Snap ook niet dat ze de deur open heeft gedaan.. mijn moeder heeft me altijd geleerd om niet open te doen als er niemand thuis is.

Maar dan nog is het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is.
Ik had al een naar gevoel toen ze na een paar dagen al niet gevonden werd, dan heb je nog maar weinig hoop.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:50

Ik hoorde net op het nieuws dat ze al die tijd hebben geweten dat Millie tegen haar moeder heeft gezegd dat de buurman had aangebeld en niet een meneer.

Best vreemd eigenlijk, dan zou je toch denken dat ze haar eerder hadden moeten vinden?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:50

Tja maar als het de buurman is die voor de deur staat ben je denk ik van geen kwaad bewust.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:51

Ook niet als je buurman voor de deur staat?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:52

Zelfs dan doe ik echt niet open als ik alleen thuis ben.
Ik neem zelfs nooit de telefoon op..

Je weet het nooit tegenwoordig...

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:53

Lijkt mij heel normaal om voor de buurman de deur open te doen, zeker bij daglicht!
Arme Milly!

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 14:53

take_one schreef:
Zelfs dan doe ik echt niet open als ik alleen thuis ben.
Ik neem zelfs nooit de telefoon op..

Je weet het nooit tegenwoordig...

Dat zou mij te ver gaan, dan zou ik het gevoel hebben, dat ik continu op mijn hoede moet zijn.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:07

Rust zacht milly! |(

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:13

Wat vreemd dat nu pas bekend wordt dat Milly aan de telefoon heeft gezegd dat de buurman voor de deur stond. Is dat echt bevestigd door de instanties of een zoveelste gerucht?

Overigens lijkt me de discussie over hoe het politiesysteem functioneerd allesbehalve toepasselijk. Alsof je als individu direct de hele beroepsgroep vertegenwoordigt :+ Ik vind het wel apart dat deze meneer door de (zware) psychische keuringen heen is gekomen, zeker omdat deze nog redelijk recent zijn afgenomen gezien zijn leeftijd..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:16

Chubby schreef:
Wat vreemd dat nu pas bekend wordt dat Milly aan de telefoon heeft gezegd dat de buurman voor de deur stond. Is dat echt bevestigd door de instanties of een zoveelste gerucht?

Is in de persconferentie verteld door de HOvJ. Is niet zo raar want tijdens het onderzoek hebben ze dit bewust niet in de media gebracht. Dan had half Nederland in die straat gestaan.

Het gaat trouwens om een buurman, niet om de buurman. Is een nuanceverschil tussen enkele te onderzoeken personen en 120 personen. ;)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:16

Chubby schreef:

Is bevestigd. :)