Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BPVS schreef:Blokhuijsen was te langzaam,die wipte bijna om in de laatste rondes.
De Nederlanders hadden er te weinig op geoefend, vooral op de wissels, drie dagen mee bezig geweest. De Amerikanen waren beter voorbereid en waren veel sneller.
Susy_Q schreef:wat kon Sven nou toch gebeuren toen hij daar naar binnen schoot, er is leven er is leven na de dood.
nieuwe sponser van Sven: ANWB want hebben zij u ooit de verkeerde kant op gestuurd.
Gerard gaat voor een nieuwe baan, liefst binnen in een ijssalon
Opeens heb je het, je wordt conducteur, kan je nog een x van baan wisselen..
Hoe erg en vervelend het ook allemaal is, de grapjes zijn hilarisch. En over 20 jaar herinnerd iedereen zich nog dit moment terwijl de gouden medaille na enkele jaren toch weer vergeten is.. Roem kent dus twee kanten.
Neluhs schreef:Maar die fout van Kemkers is wel een hele erge beginnersfout.
astridelise schreef:Ik heb zitten roepen: Niet vallen, niet vallen! Blijven staan, ga door!
Muzefee schreef:Denk dat ze er nu ook wel om kunnen lachen.Hoewel zulke grappen natuurlijk in het begin leuk zijn, moet zeggen dat ik er nu al niks meer aan vind.
Neluhs schreef:Dat was inderdaad een blunder van Gerard Kemkers.
Mn vader heeft er 2 nachten niet van geslapen, hij is zelf schaatscoach.
Ik hoop dat ze die Kemkers ontslaan zeg, je gaat m toch niet de verkeerde bocht insturen.
Trouwens: Volgens mij heb je ook een filmpje van de ANWB. Het moment dat Kramer verkeerd rijdt en Kemkers m dus de verkeerde kant op stuurt. Hoor je zo; Anwb stuurt je altijd weer de goede kant op. Hahaha
x_Lys schreef:Neluhs schreef:Dat was inderdaad een blunder van Gerard Kemkers.
Mn vader heeft er 2 nachten niet van geslapen, hij is zelf schaatscoach.
Ik hoop dat ze die Kemkers ontslaan zeg, je gaat m toch niet de verkeerde bocht insturen.
Trouwens: Volgens mij heb je ook een filmpje van de ANWB. Het moment dat Kramer verkeerd rijdt en Kemkers m dus de verkeerde kant op stuurt. Hoor je zo; Anwb stuurt je altijd weer de goede kant op. Hahaha
Dan zou j evader toch zeker moeten weten, dat Sven zonder hem nu nergens was. Stond die nog steeds op Heereveen te schaatsen..
Wat nou ontlsaan.