Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:04

MamboBeach schreef:
Ach, dus omdat NL jongeren hier iets doen mogen de marokkaanse jongeren er niet meer op worden aangesproken?

Vindt jij van wel???

MamboBeach schreef:
Wie weet wat daarvoor is gebeurd?
Weet jij het, weet ik het...

Ze zegt dat het bij hun op het hofje gebeurt, waarom zou ze het dan niet weten

Dit is een typische: "als ik alles omdraai en verwring kom ik vast wel bij mijn eigen waarheid" uitspraak

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:11

Citaat:
Dit is een typische: "als ik alles omdraai en verwring kom ik vast wel bij mijn eigen waarheid" uitspraak

... en daar spint meneer Wilders weer garen van...

Blue_Eyes

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:27

Jullie schrijven het, ik dacht het :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:55

Als de marokkaanse jongeren iets doen mogen die er ook wel op aan gesproken worden ja.

Er kan toch een voorval zijn geweest tussen die groepen, dat bedoel ik ermee te zeggen. Maar dit is typisch een uitspraak van een 'struisvogel'.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 13:57

Blue_Eyes schreef:

Kunnen jullie geen eigen mening hebben. Jullie zijn precies zoals "wij" denken... :roll:
Wat ben je dan zielig zeg!

Als het jullie niet zint gaan jullie altijd zo praten, word je daar zelf ook niet helemaal moe van?

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:01

MamboBeach schreef:
Als de marokkaanse jongeren iets doen mogen die er ook wel op aan gesproken worden ja.

Er kan toch een voorval zijn geweest tussen die groepen, dat bedoel ik ermee te zeggen. Maar dit is typisch een uitspraak van een 'struisvogel'.

Maar het verschil is nu eenmaal dat het de krant meestal niet haalt als het autochtone jongeren zijn. Dat is gewoon niet eerlijk.
(je had de krant moeten bellen Brainless, of Hart van Nederland)

Ik snap je post over het zielig zijn enzo niet helemaal MB, kun je dat uitleggen?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:03

MB, ik heb zo'n hekel aan dat eeuwige 'jullie en wij'-denken. Zoveel mensen, zoveel meningen. Soms komen meningen echter (bijna) volledig overeen. Mag je dan niet zeggen dat je het ergens mee eens bent? Is niks zieligs aan. Ik zeg toch ook niet dat jij zielig bent omdat je niet kunt accepteren dat er mensen zijn die ten onrechte voor oud vuil worden uitgemaakt?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:09

MamboBeach schreef:

Je leest niet he, die jongens van Marokkaanse afkomst stonden daar al een poosje zonder overlast te geven. Pas toen de autochtone jongens hen wilden verdrijven met kreten als ga naar je land terug en zo, werd het overlast en vervolgens had de media het alleen over de goep allochtonen terwijl de ruziemakers buiten schot bleven.

Begrijp je het nu???? Zal wel niet want je wilt gewoon niet aannemen dat allochtone jongens geen herrie maken.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 14:25

MamboBeach schreef:
Blue_Eyes schreef:

Kunnen jullie geen eigen mening hebben. Jullie zijn precies zoals "wij" denken... :roll:

Als het jullie niet zint gaan jullie altijd zo praten, word je daar zelf ook niet helemaal moe van?

Nee achter Wilders aanlopen getuigt van een sterke mening wil je zeggen _O-

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:24

Ik ben helemaal geen aanhanger van Wilders, dus beetje voorbarig...
Heb wel zo mijn meningen, mag toch?
Jullie ook.
Nou prima.
Verder maak ik er dan ook geen woord meer aan vuil.
Jullie denken dat ik het niet begrijp en ik denk dat jullie het niet begrijpen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:26

Polaris schreef:
MamboBeach schreef:

Achter wie loop jij aan? En dan die smiley? Grote meid hoor!
Dus al ben je een aanhanger van Wilders getuig je niet van een sterke mening? Maar bijvoorbeeld achter Rutten of Halsema of weet ik veel wie wel?
Kijk, hoe jij nu praat zegt meer over jou dan over mij.
Maar als je hier Wilders gelijk geeft in dit topic gaan jullie zo kinderachtig lopen doen.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:37

MamboBeach schreef:
Polaris schreef:

Achter wie loop jij aan? En dan die smiley? Grote meid hoor!
Dus al ben je een aanhanger van Wilders getuig je niet van een sterke mening? Maar bijvoorbeeld achter Rutten of Halsema of weet ik veel wie wel?
Kijk, hoe jij nu praat zegt meer over jou dan over mij.
Maar als je hier Wilders gelijk geeft in dit topic gaan jullie zo kinderachtig lopen doen.

Nee als je achter Wilders aanloopt heb je geen sterke mening, want die mening slaat gewoon nergens op.
Gaat alleen maar om angst zaaien, overal tegenaan schoppen, in plaats van met concrete oplossingen te komen die haalbaar en menselijk zijn.
Ik zeg niet dat alle aanhangers van Rutten en Halsema (waar ik me overigens niet achter schaar) wel een sterke mening hebben, maar Wilders aanhangers grotendeels per definitie niet.

Je neemt trouwens al een heleboel van wilders "met twee maten meten" praktijken over :)
Jij mag wel zeggen dat Blue_Eyes geen eigen mening heeft, maar ik mag vervolgens niet hetzelfde over jou zeggen, want dan word ik gelijk heel denegrerend "grote meid met je " _O-"-smiley" genoemd?

Ik zou zeggen ga zo door met die redenatie, maakt je heel geloofwaardig +:)+

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:39

Meisje, ik heb je leeftijd gezien, laat maar! _O- :') :evaw:

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:40

MamboBeach schreef:
Ik ben helemaal geen aanhanger van Wilders, dus beetje voorbarig...
Heb wel zo mijn meningen, mag toch?
Jullie ook.
Nou prima
.
Verder maak ik er dan ook geen woord meer aan vuil.
Jullie denken dat ik het niet begrijp en ik denk dat jullie het niet begrijpen.

Kennelijk niet want ik zag je net nog schrijven dat "wij" zielig zijn.. }>
Nou vind ik mezelf helemaal niet zielig hoor, integendeel. Ik ben er best trots op dat ik een genuanceerde mening erop na kan houden zonder bepaalde bevolkingsgroepen omwille van geloof, afkomst of uiterlijk in de hoek te trappen, nog net zo slim ben om 's te controleren hoe het met bepaalde uitspraken van GW zit ( zoals "we worden overspoeld door..') .

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:42

@Mambo
Dat is leeftijdsdiscriminatie en meet je weer met 2 maten.
Ik vind haar duidelijk overkomen en ze kan haar standpunt goed onderbouwen.
Iets wat sommige hier nog wat van kunnen leren.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:45

MamboBeach schreef:

Dus niet alleen op ras en geloof, maar ook nog op leeftijd generaliseren, je hebt het er maar druk mee.
Temeer daar jezelf niks in je profiel zet.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:48

MamboBeach schreef:

Je rekent mij nu af op mijn leeftijd, en niet eens op wat ik te zeggen heb?
Goed. Ik kan hierop ook wel met allerlei kinderachtige smileys gaan reageren, maar daar voel ik me toch te volwassen voor.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 15:55

gohya schreef:
"Brainless"

De laatste keer dat ik een moslima heb gesproken was bij de apotheek.Ik praat heel normaal hoor tegen die mensen,ik heb nix tegen ze.Maar ik heb wel veel meisjes [moslima's] gehoord die helemaal geen moslim wilden zijn,maar de ouders zijn het dus moeten hun dat ook.En dat bedoel ik dus dat sommige gedwongen worden om moslim te zijn/worden.

waar heb je die verhalen dan gehoord? op straat ? op internet?? ik zit dagelijks tussen de moslims, kom die verhalen niet tegen. ja bij de bruna wel

dat heet sociale druk. net zoals jou familie en omgeving het misschien niet zouden accepteren als jij moslima werd. hoeveel bekeerlingen worden niet op allerlei manieren tegen gewerkt?? zelfde verhaal, maar dan andersom

als die meiden geen moslima willen zijn, dan zijn ze dus geen moslima!! Islam is wel een overtuiging, geloof.. die inderdaad een levenswijze omvat. maar zoals onze profeet ook zei, zonder de liefde voor Allah bestaat de religie slechts uit dode regels en rituelen.\ dat wilt zeggen.. je moet er zelf achter staan, een goede intentie hebben, anders zijn je daden vruchteloos.

dus eerst houden van en bewust zijn van je schepper. je geloof dus. je overtuiging, je standvastigheid..
daarna volgen de daden. (ik zeg dus niet dat enkel overtuiging en liefde voldoende is, dit moet zich wel uiten in daden, maar de daden opzich worden met een slechte intentie niet aanvaard) daden zijn nutteloos en hypocriet als ze niet voor jou Heer bedoeld zijn,maar bv voor angst 'wat zouden mensen denken als ik dit niet deed' of daden uit eigen belang. dat is geen islam. zoals er mooi is gezegd ' ieder mens krijgt wat hij bedoeld'

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:11

sarabande schreef:
sjonnie48 schreef:
nee ik ben echt bang voor dit kwaadaardige geloof en daarom wil ik er geen islam of moskee of andere oliebol bij ,
islamieten hoeven het land niet uit , maar wel als zich bezig houden met inbraak tasjesroof mishandeling overval ed
en daar zijn ze nu 1 keer het beste in [ heb ik het over 90 % van de marokanen ], andere volkeren zijn lang niet zo aggressief .

Wilders maakt mensen zoals jullie bang en jullie trappen er nog in ook. Maar een land besturen ( en dat wil hij toch) kan je niet alleen door de bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten. De hele economie, zorg onderwijs, infrastuctuur etc etc, zal door moeten anders stort het land in voor de Islam toe zou kunnen slaan en dan hebben die er ook niets meer aan.

En daar hebben we weer een cijfer 90% van de Marokkanen stelen etc. Waar haal je de onzin vandaan. En hoe denk je dat dit overkomt op al die Marokkanen die werken, studeren en een normaal leven hebben.

Als ik jouw Marokkaanse buurtje zou zijn zou ik jou helemaal niet aardig vinden, en terecht

haha Wilders maakt mij niet bang , ik heb tussen de marokanen in gewoond en die maakten mij bang , en vooral mijn kinderen , als ze met een zak knikkers naar buiten gingen , kwamen ze huilend en zonder knikkers weer terug of fietsje afgepakt , of zelfs kleren afgepakt , als je destijds toen er nog telefooncellen in de wijk stonden , die elke week kapot werden geslagen , ging bellen en je fiets of scooter stond naast de cel , was de kans klein dat ie nog van jou was als uitgebeld was.
Op het pleintje voor onze deur , voetbalden de marokaantjes die jullie zo schattig vinden , met kikkers en egels , en nee sjonnie overdrijft niet en als er een hollands meisje door de straat liep werd ze op zeker uitgescholden voor h o e r.

Al die marokanen die werken en een normaal leven hebben zijn die 10 % die overblijven , daar heb ik toch niks tegen , en wilders ook niet , maar een feit is gewoon dat het overgrote deel van de marokanen niet deugt en dat jullie dat niet willen zien of niet durven zeggen, of je woont mischien wel in een dorp waar er weinig zijn of in het gooi of wassenaar .

en marokaans buurvrouwtje ? nou toen ik daar kwam wonen was ik net zo naief als jij en dacht , ook dat het wel mee zou vallen met de overlast , ik had nooit een hekel aan marokanen omdat ik er niet tussen zat , maar heus dat veranderd heel snel als je op kanaaleiland of hoograven woont , waar de oudere nederlandse mensen hun huis nog amper uitdurven , en waar een hek om het bejaardenhuis is gezet om de marokanen buiten te houden .
Maar jullie schijnen het normaal te vinden dat onze bejaarden gekooid leven , want de marokanen zijn volgens jullie erg aardig en niet gevaarlijk , wel gek dat als je op kanaaleiland woont dat je dan geen pizza kunt bestellen hahahaaa hoe zou dat nou komen ???
kijkt zeker ook nooit naar opsporing verzocht ? alle daders hebben een lichtgetinte huidskleur , of het zijn oostblokkers

ook niet waar zeker ? nou de ts vroeg meningen , dit is mijn mening , op welke planeet woon jij trouwens ?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:17

MamboBeach schreef:

Dat jij 30 bent, wil niet zeggen dat mensen van 20 geen gelijk kunnen hebben - en nou moet ik zeggen dat Polaris helemaal gelijk heeft.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:18

Fijn dat die 10% dan hier woont.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:18

Jemig MamboBeach, wat heb jij een groot gebrek aan respect voor anderen zeg, gadverdamme. En Sjonnie kan er ook wat van. Zou er bijna op gaan temmen, dit is namelijk puur flamen.

Sjonnie, ik vind je wel erg pessimistisch, het is eerder 90% van de Marokkanen die zich keurig netjes aanpassen en dergelijke en die 10% die breed uitgemeten wordt op tv. Ken je statistieken.

En nogmaals, Wilders heeft wel degelijk iets tegen Marokkanen die zich netjes gedragen, namelijk het feit dat ze (meestal) Moslim zijn, want dat is een verachtelijke en kwaadzaaiende religie.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:23

@Sjonnie: dat jij die ervaring hebt is vervelend, maar het maakt niet dat andere mensen die een andere ervaring hebben naief zijn. Misschien moet je even bij jezelf te rade gaan of het niet juist naief is om te denken dat als er een paar zo zijn, ze wel (bijna) allemaal zo zullen zijn.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:38

Citaat:
Sjonnie: dit is mijn mening , op welke planeet woon jij trouwens
Ja, dat laatste begin ik me ook af te vragen maar dan eerder waar jij zit..? In een asociale nederlandse (tokkie) buurt kunnen je kinderen ook hun knikkers kwijtraken hoor! En leuke nederlandse kindertjes willen ook nog wel 's diertjes pesten..En daar wordt evenveel lawaai gemaakt en evenveel gescholden.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-09 16:50

sjonnie48 Ik zou graag een bewijs zien van die 90%. Dat jij dat gelooft zal wel, maar er geloven wel meer mensen in dingen die niet bestaan.

Dus laat me eens een degelijke wetenschappelijke studie zien waar dat getal hard gemaakt kan worden.

Ook triest dat je alles wat die kinderen doen veroordeelt en niet om je heen kijkt wat andere kinderen uitspoken.