Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Veel hoog opgeleide asielzoekers, doktoren etc, hebben gewone kantoorbaantjes waar ze via de sociale dienst aan geholpen worden.
Bedoel je dat met de overige buitenlanders.
Of bedoel je de 1000enden illigale chinezen die we helemaal niet kwijt willen anders wordt onze chinese afhaal te duur.
Heino schreef:LimaMambo schreef:want die willen WEL een toekomst
Waarop baseer je dat de allochtonen waar Wilders op doelt dat niet willen? Er is geen fatsoenlijk onderzoek naar gedaan, hoe kan je dan in vredesnaam zo'n felle uitspraak doen?
Heino schreef:LimaMambo schreef:want die willen WEL een toekomst
Waarop baseer je dat de allochtonen waar Wilders op doelt dat niet willen? Er is geen fatsoenlijk onderzoek naar gedaan, hoe kan je dan in vredesnaam zo'n felle uitspraak doen?
LimaMambo schreef:omdat, als ze dat wel willen, niet dagenlang rond stuinen op straat en de crimineel uit gaan hangen terwijl ze ook op school kunnen zitten
2 ex collega's van me waren marokkaan.. 2 jongens die alle 2 HBO deden, en buiten school gewoon werkten
zo moei8lijk is het toch niet? als hun dat kunnen, kan de rest dat ook
Yamcha schreef:LimaMambo schreef:omdat, als ze dat wel willen, niet dagenlang rond stuinen op straat en de crimineel uit gaan hangen terwijl ze ook op school kunnen zitten
2 ex collega's van me waren marokkaan.. 2 jongens die alle 2 HBO deden, en buiten school gewoon werkten
zo moei8lijk is het toch niet? als hun dat kunnen, kan de rest dat ook
Als jij gelooft dat je tóch nooit iets zult bereiken, omdat je ouders de stations schoonmaakten, en met goede opleidingen vieze klusjes kregen dan doe je er je best niet voor......
Als je in een winkel steeds achternagelopen wordt door verkopers omdat ze je ervan verdenken te jatten..... als je weet dat als je een naam als Mohammed of Samir onder een sollicitatiebrief zet, je toch niet aangenomen wordt, doe je je best ook neit meer.
Stigmatisering doet een hoop.....
LimaMambo schreef:dat zegt toch al genoeg? dat zelfs een gedeelte van de marokkaanse gemeenschap zegt dat het genoeg is..?
sarabande schreef:LimaMambo schreef:dat zegt toch al genoeg? dat zelfs een gedeelte van de marokkaanse gemeenschap zegt dat het genoeg is..?
Het grootste deel van de Marokkaanse gemeenschap is hier niet blij mee. Maar Wilders heeft daar maling aan, hij maakt geen onderscheid maar plaatst ze allemaal onder een noemer en valt hun geloof aan, dat ook het geloof van de goedwillende en hardwerkende Marokkanen is.
Dat is juist het punt.
lies schreef:Ik vind het wel grappig dat er steeds wordt gehamerd op dat 'fatsoenlijk Nederlands' leren. Als ik dergelijke uitspraken deed, zou ik in ieder geval zorgen dat mijn berichten vrij van fouten zouden zijn..
LimaMambo; check nog even de citaten van Heino. Wilders scheert ALLE moslims over 1 kam. Ik wil ze nog wel even herhalen voor je..
SecretLIN schreef:haha nou Yamcha ik denk niet dat het daar aan ligt hoor
Het grootste deel van die jongeren vind het allemaal wel best als ze een uitkering krijgen en lekker op straat kunnen rondhangen!
misschien moeten ze gewoon iets meer hun best doen? en eens fatsoenlijk nederlands leren? en zich een beetje aanpassen hier in Nederland? dan komen ze al een heel eind hoor
LimaMambo schreef:Heino schreef:Wilders heeft die dingen toch zelf GEZEGD.
wie zegt dat wilders dat heeft gezegd?? juist ja.. diegene die dat stuk heeft geschreven
lies schreef:Haha, wat een zwak verweer LimaMambo. En nu ben ik ook al laag. Ik zal me nog iets verlagen tot niveau Wilders;
Ik zal er wel een OW voor krijgen, maar zeg het toch; Het is jammer dat er zoveel domme mensen in Nederland wonen. 90% van de Wilders stemmers zijn gewoon ronduit oliedom. Ze hebben het niet begrepen.
Ik ken er een aantal persoonlijk (hoewel ik liever geen vrienden heb met dergelijke achterlijke ideeën) en de enige reden waarom ze op Wilders stemmen is omdat ze last hebben van die 'vieze buitenlanders'. Ontken zoveel als je wilt, als Wilders stemmer, dit is MIJN mening over de gemiddelde Wilders stemmer :)
lies schreef:Haha, wat een zwak verweer LimaMambo. En nu ben ik ook al laag. Ik zal me nog iets verder verlagen tot niveau Wilders;
Ik zal er wel een OW voor krijgen, maar zeg het toch; Het is jammer dat er zoveel domme mensen in Nederland wonen. 90% van de Wilders stemmers zijn gewoon ronduit oliedom. Ze hebben het niet begrepen.
Ik ken er een aantal persoonlijk (hoewel ik liever geen vrienden heb met dergelijke achterlijke ideeën) en de enige reden waarom ze op Wilders stemmen is omdat ze last hebben van die 'vieze buitenlanders'. Ontken zoveel als je wilt, als Wilders stemmer, dit is MIJN mening over de gemiddelde Wilders stemmer
LimaMambo schreef:dat zegt toch al genoeg? dat zelfs een gedeelte van de marokkaanse gemeenschap zegt dat het genoeg is..?
lies schreef:Ja, dat is mijn mening en je hoeft niet met mij in discussie te gaan hoor. Daar was ik niet op uit, een Wilders stemmer is er meestal eentje met een tunnelvisie die toch niet wil luisteren naar argumenten van anderen. "De citaten zijn van de krant".. Sure. Weet je eigenlijk wel wat een citaat is?
JouW mening is me compleet duidelijk. Is ook niet zo ingewikkeld.
Yamcha schreef:SecretLIN schreef:haha nou Yamcha ik denk niet dat het daar aan ligt hoor
Het grootste deel van die jongeren vind het allemaal wel best als ze een uitkering krijgen en lekker op straat kunnen rondhangen!
misschien moeten ze gewoon iets meer hun best doen? en eens fatsoenlijk nederlands leren? en zich een beetje aanpassen hier in Nederland? dan komen ze al een heel eind hoor
Jij hebt iig heel goed naar Wilders geluisterd!
Compliment, hoor!