Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:18

Ellen__ schreef:
als dit een paar jaar geleden verteld werd dat dit hier zou gebeuren,had ik het echt niet geloofd :\
dit soort dingen gebeuren in amerika,de wereld is echt aan het veranderen,in negatieve zin :(

Want?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:18

Ik kwam net thuis van de vrijmarkt en ik zetten de tv aan, toen zoefden er ineens allemaal ambu's door mn tvscherm heen...
Die beelden zijn wel apart hoor... Die swift was al volledig kort op het moment dat hij daar aan kwam stuiven... Zo op de foto's te zien waren de velgen ook krom getrokken en de aandrijving zal wel niet helemaal jofel meer zijn geweest. Die is gewoon rechtdoor gestoven, die kon niet eens meer sturen.....

AdelineL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:19

Waar gaat het heen.

lammie2701

in veenendaal is alles afgelast behalve het ringsteken hoorde ik...

marielle231

Hoorde het toen ik in de winkel stond.
Net de beelden gezien, heb er geen woorden voor, echt verschrikkelijk,
TV blijft hier nu aanstaan

vuurneon

12 mensen gewond gemeld door het rode kruis, en helaas 2 doden...

PineApple

als ze het aan de bbc melden zullen ze het om kwart voor 4 ook wel aan heel nederland melden ;)
Dus we wachten maar weer even af.

Karin

Menino schreef:
De politie heeft tegenover de BBC bevestigd dat het om een opzettelijke aanslag ging.

Ah, niet alleen in Portugal weet men meer, maar ook in de UK is men al verder dan hier in NL. :)*

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:20

Tja ik vind het niet gek dat die auto al zo beschadigd was voordat ie tegen die pilaar reed.

Als je 14 man op je motorkap krijgt, dan blijft er niet veel van over.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:20

En wat betreft die mensen die op straat liggen: die man is DOOR het publiek gereden. Die worden een eind meegeslingerd. Dus stonden daar niet...

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:21

Somebody_

Welshcobfan schreef:
Dat vind ik erg fijn om te horen dat veel toch doorgaat :) mét respect voor de nabestaanden en de overlevenden.

Inderdaad, alle respect voor de nabestaanden en overlevenden, en het koningshuis, maar alle 'festiviteiten' afzeggen door zo'n 'idioot' is natuurlijk wel de omgekeerde wereld. Imo geef je zo iemand dan eigenlijk 'zijn zin' en dat moet toch al helemaal niet de bedoeling zijn. Dat het gebeurt is al te absurt voor woorden, maar om dan meteen heel nederland plat te leggen en degene die dit veroorzaakt dan zoveel 'eer'(op negatieve manier!) op te leggen, is imo verkeerd.

Blijf goed het nieuws volgen en ben heel erg benieuwd naar de persconferentie.

_likepink_

GVD afschieten zo'n mens gvd kl*te man.Zoiets doe je toch niet?O nee maar eerst een rechtzaak wat nou gvd?
In een keer afschieten die handel heb je er geen last meer van.
Echt heel veel sterket voor de gewonden ect!
Sory van mijn harde reacties maar ben het hier in Nederland echt spuugzat.Dan schiet jantje een hele kl%te zooi dan gaat pietje ervandoor met een pistool dan nog een rechtzaak voor truus.Jemig waar gaat dit heen?
Dit is gewoon onmenselijk,maar ze zeggen dat dit een ONGEVAL is juist expres om geen paniek uit te roeien net zoals varkensziekte ect.ze willen niet dat er paniek uitroeit,Nou lekker afschieten die handel,dat soort mensen horen niet ens hier.Maar van de ..... zal beter niet zeggen wat.moet je op de wereld blijfen omdat je een mens bent.
Sory maar heb geen woorden.De triljoentje pietje gaat er weer vandoor van zijn ONGELUK.

ukje

Vind toch dat ze in nederland altijd alles blijven herhalen en heel weinig met nieuwes komen. Is me bij eerdere rampen van andere landen ook al opgevallen.

amo500

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:22

ma_rie_tje schreef:
verschrikkelijk....
gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden
en sterkte aan de gewonden en fam+ vrienden.

Persoonlijk vind ik het stukje van Balkendende ook tekortschieten.
Persoonlijk vind ik het beschamend... hij had de koningin gesproken en wenste haar en de koninklijke familie sterkte toe oid.
Waarom niet aan iedereen die er bij was? waarom niet medeleven tonen aan iedereen die gewond is geraakt
?

nou inderdaad! de mensen die erbij waren, en graakt zijn die hebben het veel meer nogdig! natuurlijk zullen de koningin en iedereen ok vreselijk geschrokken zijn... maar dan nog!

RoodZonnetje

Polivy schreef:
En wat betreft die mensen die op straat liggen: die man is DOOR het publiek gereden. Die worden een eind meegeslingerd. Dus stonden daar niet...

Is ie dan ook door zo'n dranghek heen gereden? Alle mensen stonden toch achter dranghekken, of niet?

joke20

Straks persconverenstie om 15.45 uur. al 2 doden, eg hoor dit

PineApple

Ik ga voor de tv zitten....
ben benieuwd.

joke20

Hij is dwars door dat hek en mensen gereden.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:23

Heino schreef:
Polivy schreef:

Is ie dan ook door zo'n dranghek heen gereden? Alle mensen stonden toch achter dranghekken, of niet?

op het nieuws zeggen ze dat hij door 2 dranghekken is gegaan..

RoodZonnetje

joke20 schreef:
Hij is dwars door dat hek en mensen gereden.

Oh oké, dan snap ik het nog :)

Bramasole

Het was echt verschrikkelijk. Iedereen was behoorlijk aangedaan.
We zijn naar huis gegaan en hebben de vlag van de muur afgehaald.

Liezel1

Heino schreef:
Polivy schreef:

De mensen stonden achter de dranghekken, maar hij is van achteren op de mensen in gereden.... Hij heeft de mensen geschept en tegelijk de dranghekken...

Karin

_likepink_ schreef:
GVD afschieten zo'n mens gvd kl*te man.Zoiets doe je toch niet?O nee maar eerst een rechtzaak wat nou gvd?
In een keer afschieten die handel heb je er geen last meer van.
Echt heel veel sterket voor de gewonden ect!
Sory van mijn harde reacties maar ben het hier in Nederland echt spuugzat.Dan schiet jantje een hele kl%te zooi dan gaat pietje ervandoor met een pistool dan nog een rechtzaak voor truus.Jemig waar gaat dit heen?
Dit is gewoon onmenselijk,maar ze zeggen dat dit een ONGEVAL is juist expres om geen paniek uit te roeien net zoals varkensziekte ect.ze willen niet dat er paniek uitroeit,Nou lekker afschieten die handel,dat soort mensen horen niet ens hier.Maar van de ..... zal beter niet zeggen wat.moet je op de wereld blijfen omdat je een mens bent.
Sory maar heb geen woorden.De triljoentje pietje gaat er weer vandoor van zijn ONGELUK.

Weer zo'n reactie die veel toevoegt. +:)+

Gelukkig zijn er mensen en instanties die wél eerst onderzoeken wat er nu precies is gebeurd voordat ze conclusies trekken en tot actie overgaan.

heaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 15:24

alemaal erg sneu...
ik vind dat nederland nederland niet meer is...