Ellen__ schreef:als dit een paar jaar geleden verteld werd dat dit hier zou gebeuren,had ik het echt niet geloofd
dit soort dingen gebeuren in amerika,de wereld is echt aan het veranderen,in negatieve zin
Want?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Dat vind ik erg fijn om te horen dat veel toch doorgaatmét respect voor de nabestaanden en de overlevenden.
ma_rie_tje schreef:verschrikkelijk....
gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden
en sterkte aan de gewonden en fam+ vrienden.
Persoonlijk vind ik het stukje van Balkendende ook tekortschieten.
Persoonlijk vind ik het beschamend... hij had de koningin gesproken en wenste haar en de koninklijke familie sterkte toe oid.
Waarom niet aan iedereen die er bij was? waarom niet medeleven tonen aan iedereen die gewond is geraakt?
Heino schreef:Polivy schreef:En wat betreft die mensen die op straat liggen: die man is DOOR het publiek gereden. Die worden een eind meegeslingerd. Dus stonden daar niet...
Is ie dan ook door zo'n dranghek heen gereden? Alle mensen stonden toch achter dranghekken, of niet?
Heino schreef:Polivy schreef:En wat betreft die mensen die op straat liggen: die man is DOOR het publiek gereden. Die worden een eind meegeslingerd. Dus stonden daar niet...
Is ie dan ook door zo'n dranghek heen gereden? Alle mensen stonden toch achter dranghekken, of niet?
_likepink_ schreef:GVD afschieten zo'n mens gvd kl*te man.Zoiets doe je toch niet?O nee maar eerst een rechtzaak wat nou gvd?
In een keer afschieten die handel heb je er geen last meer van.
Echt heel veel sterket voor de gewonden ect!
Sory van mijn harde reacties maar ben het hier in Nederland echt spuugzat.Dan schiet jantje een hele kl%te zooi dan gaat pietje ervandoor met een pistool dan nog een rechtzaak voor truus.Jemig waar gaat dit heen?
Dit is gewoon onmenselijk,maar ze zeggen dat dit een ONGEVAL is juist expres om geen paniek uit te roeien net zoals varkensziekte ect.ze willen niet dat er paniek uitroeit,Nou lekker afschieten die handel,dat soort mensen horen niet ens hier.Maar van de ..... zal beter niet zeggen wat.moet je op de wereld blijfen omdat je een mens bent.
Sory maar heb geen woorden.De triljoentje pietje gaat er weer vandoor van zijn ONGELUK.