Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:996981 schreef:Ook in Oostenrijk lijkt radicaal rechts gewonnen te hebben. We leven in een bizarre tijd
Zeer bizar. Met je eens.
Het lijkt wel of er vergeten is wat de WOII aan ellende heeft gebracht. Heel heel zorgelijk dat dit gedachtegoed weer opvlamt.
pien_2010 schreef:Het artikel laat zich bij mij ook niet lezen met behulp van de link die artikelen soms laat lezen.
Kun je de laatste zin geven? Misschien omdat ik in Frankrijk zit.
BigOne schreef:pien_2010 schreef:Het artikel laat zich bij mij ook niet lezen met behulp van de link die artikelen soms laat lezen.
Kun je de laatste zin geven? Misschien omdat ik in Frankrijk zit.
Dit artikel komt uit begin 2023 en de laatste zin ;
Na de eclatante zetelwinst in Niederösterreich sprak FPÖ-kopstuk Christian Hafenacker zelverzekerd: 'Dat is nog maar het begin.'
Dit heeft Wilders ook gezegd na de verkiezingen dus we zijn gewaarschuwd.
Citaat:De regering-Diependaele I is er niet zonder slag of stoot gekomen. Het schaakspel om de postjes te verdelen ontaardde in een bikkelharde strijd om Onderwijs: Zuhal Demir dreigde ermee te stoppen als ze haar zin niet kreeg. En om Conner Rousseau uit de tv-studio’s te houden, werd er al eens wat verzwegen. Een reconstructie van een stevig potje armworstelen. “Het was onderwijs of niets.”
Cer schreef:Als blijkt dat wetenschappers omgekocht worden (ik heb daar geen bronnen van trouwens) hoe weet je dan ooit met zekerheid dat je “de wetenschap” kan vertrouwen?
BigOne schreef:Kijk het even terug, net zo handig.
Cer schreef:Ik heb Zembla niet gezien trouwens.. wat werd er daar over gezegd dan?
BigOne schreef:Kijk het even terug, net zo handig.