Rocamor schreef:Nyaleti schreef:Goed dat ze erbij vermelden dat ze binnen een wolfwerend raster stonden.
Mag je al helemaal van een wonder spreken dat ze er allemaal er zo goed vanaf komen. Niks vast in de draad oid.
Maar, ik vind die littekens er niet (allemaal) vers uitzien?
Misschien ligt het aan mij hoor maar vraag het gewoon.
Ligt niet aan jou. Ik vind de wonden en schrammen ook wat vreemd.
Mijn vorige stalhouder zou bij dit soort (diepere) lakschade zeggen: dat krijgen ze niet van weglopen.
Ik vind het vreemd dat geen enkel paard daar door de omheining is gevlogen, er krassen boven op / over de croupe zitten, dat 1 paard tig plekken rond de flanken heeft, maar geen enkel paard (gelukkig!!!) een hap mist.
En wellicht is de vader de wens van mijn gedachte (dat de paarden zichzelf te pakken hebben gehad, want): als wolven dit durven en kunnen bij een (relatief) grote kudde grote paarden, is het hek helemaal van de dam
Uiteraard sterkte voor de eigenaar, ik hoop dat hij ze binnen kan zetten in de nacht, zodat ze in de nacht veilig zijn
Paarden zijn van een bokker en zij acht het niet waarschijnlijk door de paarden zelf komt, zie post op voorpagina.
Vind het zorgelijk dat de aandacht wordt verlegd naar paarden hier in de buurt. Dit zijn 2 locaties niet te er van elkaar en er staan hier nogal wat paarden.