Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Als je denkt dat satellieten niet kapot gemaakt kunnen worden in de ruimte dan heb je weinig kaas gegeten van het hele gebeuren. Google is je vriend.
enzino schreef:Lezen jullie wel goed?Dinopino schreef:Rusland liet een mooi filmpje zien hoe ze razendsnel satellieten kunnen vernietigen. Ook lees je her en der, dat sommige landen, niet meer zo achter de sancties staan.
En ik geloof best dat ze een mooi filmpje hebben, ik hoef daar geen link van.
enzino schreef:Lezen jullie wel goed?Dinopino schreef:Rusland liet een mooi filmpje zien hoe ze razendsnel satellieten kunnen vernietigen. Ook lees je her en der, dat sommige landen, niet meer zo achter de sancties staan.
En ik geloof best dat ze een mooi filmpje hebben, ik hoef daar geen link van.
BigOne schreef:Op het moment dat iemand anders aankomt met de opmerking: Ik geloof , of ik lees her en der dan ben jij er als de kippen bij om dat niet te accepteren. Wat jij bent toch de “ feiten” man?
Maar prima dan ook geen commentaar meer op anderen, of je dat nu past of niet.
tamary schreef:En als zulke filmpjes enkel gelikte animaties zijn, mag je ze met een flinke klomp zout nemen.
BigOne schreef:Ik heb gelezen dat er steeds meer russen het zinkende schip verlaten en voor de oekraine gaan vechten, net als een aantal wit russen, goede zaak. En vooral dat de onvrede onder russische peletons onderling soms zo slecht echt dat ze op elkaar gaan knallen.
enzino schreef:Grote KABOEM van een Oekraïens munitiedepot in Nikolaev:
https://twitter.com/LogKa11/status/1563817448872312835