Benzz schreef:heidy_wilco schreef:Reactie van iemand: Nergens om, maar Trump heeft het huishoudboekje van Amerika wel op orde. Hoe aardig en charismatisch ik een man als Obama ook vond; die heeft er financieel eigenlijk een ellende van gemaakt. Over Joe Biden zullen we het maar helemaal niet hebben. Waar Europa maar wat staat te roepen en niks doet doet hij op dag één wèl wat. Je kunt het er niet mee eens zijn maar hij DOET tenminste iets waar vele leiders op deze wereld het laten liggen.
Mijn gedeeltelijke reactie daarop: Btw, Hitler heeft ook goede dingen gedaan, dat maakt hem geen goede führer, en zeker geen goed mens.
Het klopt ook niet, want Obama heeft de oliebol opgeruimd en daar heeft Trump van geprofiteerd, vervolgens kon Biden de oliebol van Trump weer oplossen.
Ja, mijn hele antwoord was:
Ik weet niet eens hoe tactisch antwoord op dit te geven. Allereerst: Obama had de zaken goed voor elkaar, Biden heeft troep van Trump I op moeten ruimen. Ten tweede: Trump is zijn land economisch in de vernieling aan het helpen, de rijden worden steeds rijker en de arme mensen steeds armer. Trump (Musk) heeft heel wat dingen erdoor gegooid wat doden onder zijn eigen volk gaat opleveren, en niets is in het belang van het hele land. Hij is mensen letterlijk de mond aan het snoeren. Weet je wie op de manier zoals Trump is begonnen? Hitler 1933. Toen had je nog de verdediging dat er zoiets nooit eerder gebeurd is en je geen voorbeeld had, met Trump heb je dat excuus niet. Misschien goed om met dodenherdenking (of liever eerder) er eens bij stil te staan...
Plus nog het bovenstaande apart.