Babootje schreef:Zo te lezen ook wat manschappen en munitie meegenomen..
Vind het best heel spannend allemaal.
Ik denk dat technisch gezien de brug door de Russen zelf is opgeblazen, een soort van eigen goal zeg maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:En de Russen riskeren daarmee oorlog met de gehele NATO, want enkele politici hebben al angegeven dat het vrijkomen van straling onder Artikel 5 terecht komt.
En dan gaan die Russen precies doen waar Oekraine het meeste profijt bij gaat hebben, want die staan er dan niet meer alleen voor. Echt zo dom die Russen, je zou het bijna niet geloven.
mysa schreef:Tout a fait (inderdaad!).Tactiek blijkbaar. Overal propaganda maken: pro-Russische, Pro-Trump en wat er nog maar meer voor ellende op het lijstje van de rechtse complotdenkers staat, vervolgens heeft men er hier genoeg van en reageert niet meer en na een korte afwezigheid trappen we er met zijn allen gewoon weer in.
Dinopino schreef:Oomens wil je dan even aantonen wat ik zeg niet waar is. Zijn het dan de mensen zelf, die hun flats weer opbouwen, zodat ze in de winter niet buiten hoeven te leven. Wil je dan ook even aantonen dat er geen nazi's zijn, die zelfs de militairen van Oekraïne vermoorden.
oomens schreef:Dinopino schreef:Oomens wil je dan even aantonen wat ik zeg niet waar is. Zijn het dan de mensen zelf, die hun flats weer opbouwen, zodat ze in de winter niet buiten hoeven te leven. Wil je dan ook even aantonen dat er geen nazi's zijn, die zelfs de militairen van Oekraïne vermoorden.
Nee, wil ik niet. Zonde van de moeite ook.
https://twitter.com/ResistUA/status/1544289993836728321Citaat:Slechts 3% van de inwoners van #Mariupol heeft toegang tot water. Overal wordt water opgevangen, ook in rioolputten, waar water verscheen na experimenten met watervoorziening. Mensen moeten kilometers reizen om bij waterinnamepunten te komen, maar dit is niet altijd genoeg
BigOne schreef:Rechterhand van Putin opgenomen in het ziekenhuis met vermoedelijk ernstig infarct ( of iets te veel polonium of iets dergelijks) dit is een hardliner en werd al maanden getipt als de opvolger van Putin :
https://twitter.com/flater831/status/15 ... P8C54Gr4WQ