Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miezelke schreef:Trump heeft alle militaire hulp aan Oekraïne per direct gepauzeerd totdat wordt vastgesteld dat de Oekraïense leiders zich te goeder trouw inzetten voor vrede. Al het Amerikaanse militaire materieel dat zich momenteel niet in Oekraïne bevindt, zou worden geblokkeerd, met inbegrip van wapens in transit op vliegtuigen en schepen of wachtend in transitgebieden in Polen. Direct gevolg van Zelensky's gedrag afgelopen weekend. De man mag op zijn knietjes terug naar Amerika om zijn verontschuldigingen aan te bieden, zoniet ligt de weg voor Rusland wagenwijd open...
pmarena schreef:Het is wel jammer dat zijn import tarieven toch inderdaad wel voor elkaar lijken te krijgen dat er banen terugkomen naar de USA. Honda en een chipfabrikant. Zie dag 43:
https://reportersonline.nl/trump-dag-43 ... te-houden/
Marigold schreef:Oja en wat ik nog wou zeggen, Microsoft is van USA.. heel veel data is opgeslagen in clouds van USA.. en nu is het wachten tot Ru die hacked.
Lekker dan..
mylittlejoy schreef:@marigold: ik denk niet dat het dreiging met een kernbom is. Ik denk eerder dat ze iets hebben waarmee ze Trump persoonlijk kunnen ruïneren, waarmee hij voorgoed achter de tralies zou verdwijnen bijvoorbeeld.
mylittlejoy schreef:@marigold: ik denk niet dat het dreiging met een kernbom is. Ik denk eerder dat ze iets hebben waarmee ze Trump persoonlijk kunnen ruïneren, waarmee hij voorgoed achter de tralies zou verdwijnen bijvoorbeeld.
Ann schreef:Het lijkt wel of Trump de VS bewust in een recessie wil laten storten. De rijke mensen kunnen daar dan van profiteren door goedkoop aandelen aan te kopen, maar de gewone mensen gaan het zwaar krijgen...