Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:12 juli 2025/Meeuwen/België
In de buurt van spelende kinderen, vakantietijd deze periode
https://www.facebook.com/wolvenactieplan
Citaat:Niersen Gelderland
12-07-2025
14.30 uur
Zichtmelding
Wolf gezien, stak de Elburgerweg over tussen Gortel en Niersen.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
tienus63 schreef:Stelling van de dag tot 15.30 uur vandaag in te vullen.Citaat:11 juli 2025/Stelling van de dag
Stelling: Afschieten wolf Bram terecht
De provincie Utrecht gaat een vergunning afgeven om wolf Bram af te verwijderen, die vorig jaar een wandelaarster heeft gebeten op landgoed Den Treek bij Amersfoort. Is dat terecht of niet?
https://www.telegraaf.nl/wat-u-zegt/ste ... I1g3v_jfaQ
Citaat:Laag Zuthem Overijssel
13-07-2025
Afgelopen nacht
Aanval op schapen
2 schapen gedood en 1 schaap vermist.
Op de nachtcamera is de wolf te zien, camera staat 400 meter vanaf de plek waar de schapen zijn gevonden.
Sterkte voor de eigenaar.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Geenwolf.com
Citaat:In de groene omgeving is er 2 dagen terug een jonge wolf gezien! Heeft de persoon met hondjes ook een poosje gevolgd! Dit werd vanmorgen tegen me gezegd! Is een losloop gebied voor honden! Hoogersmilde
Citaat:Ede Gelderland
13-07-2025
01.15 uur
Zichtmelding
Wolf probeerde op de rotonde bij de Hessenweg over te steken, rende weer terug het bos in richting defensieterrein.
#geenwolf
Geenwolf.com
tienus63 schreef:Zichtmelding Epe GldCitaat:Ede Gelderland
13-07-2025
01.15 uur
Zichtmelding
Wolf probeerde op de rotonde bij de Hessenweg over te steken, rende weer terug het bos in richting defensieterrein.
#geenwolf
Geenwolf.com
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/1BgwNT ... tid=wwXIfr
MarlindeRooz schreef:Epe is niet ede haha.
Ik ben volgende week de hele week zowat in het bos in Epe. Hopelijk kom ik geen wolf tegen.
Citaat:Epe Gelderland
11-07-2025
19.30 uur
Zichtmelding
Gisteravond een wolf gezien die stak het fietspad over op de Woldbergweg.
#geenwolf
Geenwolf.com
Sanet schreef:Mellow schreef:
Oh wat stom. Bij mij nu idd ook niet meer. Die van jou gelukkig wel
Citaat:Putten Gelderland
13-07-2025
11.24 uur
Paard op hol geslagen!!!
Paard met wagen schrikt van wolf en slaat op hol en gaat dood doordat hij een heeft hartaanval heeft gekregen.
In het bos bij Drosteweg / Oude Garderenseweg.
Lees hieronder het verhaal van onze melder:
"Ja dood door een hartaanval. De pony voor mij was ook geschrokken en de menner had moeite om hem onder controle te houden. Maar deze kent de geur van de wolf.
Mijn groom die naast mij zat, heeft de wolf gezien.
Mijn pony komt uit Limburg, en is niet bekend met de wolf. Hij is echt op hol geslagen, 3x slaan met achter benen. En hij wil weg vol in galop. Er was te weinig ruimte om langs te gaan, dus naar het bos aan de andere kant gestuurd. Daar viel hij bijna gelijk om inclusief wij erbij met de kar"
Gelukkig geen letsel voor de melder, alleen beetje spierpijn. En niet te vergeten het verdriet om de pony wat verwerkt moet worden.
#geenwolf
Geenwolf.com
tienus63 schreef:11-7-25 Hoogersmilde, wolf loopt achter wandelaar met hondjes aan. Hondenlosloopgebied.Citaat:In de groene omgeving is er 2 dagen terug een jonge wolf gezien! Heeft de persoon met hondjes ook een poosje gevolgd! Dit werd vanmorgen tegen me gezegd! Is een losloop gebied voor honden! Hoogersmilde
[ Afbeelding ]
Via app meldingen in Westerveld
Citaat:5 paarden/ jaarlingen krassen van wolf aanval. Binnen wolfwerende afrastering. Lokatie Diever