pien_2010 schreef:Daarom is die vraag wie de herstelbetalingen moeten gaan doen, zo'n onzinnige. Antwoord hoort vanzelfsprekend te zijn: "Rusland natuurlijk. En als dit niet voor hem natuurlijk is, dan hebben we nog in België 200 miljard bevroren goederen staan".
Heb hier ook al me openlijk afgevraagd of Trump ze geestelijk nog allemaal wel goed heeft in zijn hoofd (heb gewerkt met ouderen die in lichte of zeer zware mate dementie hebben. Met name de ontkenning dat hij Zelensky een dictator had genoemd vond ik schokkend. Of hij is een grote fantast/ leugenaar, of hij weet dat echt niet meer. Dat laatste is een teken aan de wand. )Kijk als die twijfel oprecht is en dit kan bewezen worden dat hij lichte dementie zou hebben (zal toch echt van uit de Republikeinen moeten komen die het wel goed voorhebben met hun land) dan kan een impeachment procedure gestart worden. Maar voorlopig zal niemand zich durven wagen aan dit onderzoek.
Hmm ik wil altijd wel voorzichtig zijn met dit soort diagnoses. Vond ik bij Biden, dus ook bij Trump —gelijke monniken gelijke kappen, imo. Ik denk dat dit net zo goed een symptoom kan zijn van bijv narcisme, of dat hij gemerkt heeft dat hij toch overal mee weg komt.