Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Electra63 schreef:Wat de bedreigingen betreft, die zijn er al 20 jaar en met de zware beveiliging of de mogelijkheid om online aan te sluiten, is het gewoon gebruikmaken van de situatie.
Hij hoeft niet in debat en zich ook niet te verdedigen.
Elisa2 schreef:Mee eens hoor, hoop dat de sportbonden direct en goed ingrijpen. Gelijk in de kiem smoren zulke zaken.
Elisa2 schreef:Welke pagina is dit dan?
En is dit onderzoek alleen bij de PVV gedaan? Ben benieuwd of nog meer partijen zo te werk gaan met door hun gewenste beïnvloeding.
Gnome schreef:Ik vind het wel lekker makkelijk praten over iemand die dagelijks met beveiliging moet leven. Laat die man zelf kiezen waar ie zich wel of niet prettig bij voelt. Ik geloof er echt geen hout van dat zo'n debat invloed zou hebben op het aantal stemmen dat hij krijgt. Hij heeft naar mijn idee een hele vaste achterban.
Gnome schreef:Ik vind het wel lekker makkelijk praten over iemand die dagelijks met beveiliging moet leven. Laat die man zelf kiezen waar ie zich wel of niet prettig bij voelt.
BigOne schreef:Zelfs de ncvt heeft het veilig verklaard voor Wilders om aan het volgende debat deel te nemen. Hij doet het niet want door slachtofferrol spelen verwacht hij meer stemmen te krijgen . Bedreigen is absoluut fout, hij krijgt er zeer veel ( 80 % uit Pakistan) maar zoals nu vlak voor de verkiezingen en de debatten waarvan hij duvels goed weet dat ze hem aanpakken op z’n weglopen bij dit kabinet, komt het hem extra goed uit.
Er is zelfs voorgesteld om het in de tweede kamer te houden meer knetter veel beveiliging, nee hoor!
Dit zijn Trump light manieren.
Kaja schreef:Is dit een algemeen politiek discussie topic of een Geert Wilders/PVV afzeik topic?
Er is hier een hele harde kern aanwezig die uithaalt naar elke andere mening en prominent Geert Wilders en de PVV op de korrel neemt. Niets is goed aan die partij of de man zelf. Prima hoor, of je die mening deelt is nog altijd aan een ieder zelf. Maar het neigt een beetje naar obsessief gedrag. Er zijn toch genoeg andere partijen, ideeën en plannen om over te praten?
Kaja schreef:Is dit een algemeen politiek discussie topic of een Geert Wilders/PVV afzeik topic?
Er is hier een hele harde kern aanwezig die uithaalt naar elke andere mening en prominent Geert Wilders en de PVV op de korrel neemt. Niets is goed aan die partij of de man zelf. Prima hoor, of je die mening deelt is nog altijd aan een ieder zelf. Maar het neigt een beetje naar obsessief gedrag. Er zijn toch genoeg andere partijen, ideeën en plannen om over te praten?
Kaja schreef:De harde kern is direct aanwezig![]()
Nou ik ben dat afzeiken op de PVV echt wel een beetje zat. Ik wil gewoon lekker meelezen met alle discussies over partijen, plannen, debatten. Wellicht af en toe even meekletsen.
Ik heb echt helemaal niets te zeggen over de PVV of Geert Wilders. Vandaar ook mijn opmerking. Nu jullie nog