Dinopino schreef:Je eigen kerncentrale met granaten te bekogelen, dat je nog nodig hebt voor stroom. Zou uiterst dom zijn. De medewerkers zeggen duidelijk dat het Oekraïne raketten zijn.
4 niet nader genoemde ex medewerkers van de 500 medewerkers die er zitten, waarvan je geen idee hebt of ze betrouwbare informatie geven.
Dinopino schreef:Ooit komt de waarheid aan het licht, zoals nu de waarheid over de Tweede Wereldoorlog aan het licht gekomen is en de rol van de Amerikanen en de Engelsen hierbij. Jullie volgen De Telegraaf, als betrouwbare bron en Twitter, die duidelijk censureert. Wat voor informatie denken jullie daar dan te krijgen? Facebook en Twitter zijn gecensureerde mediakanalen.
Je doet echt rare uitspraken DP, waar geen touw aan vast te knopen is. Waar refereer je aan als "de waarheid over de Tweede Wereld oorlog en de rol van de VS en UK daarin"?
De berichtgeving in de Telegraaf is geverifieerd en als dat niet zo is, of kan, staat dat erbij. Betrouwbaar genoeg. De Kyiv Independent is een groep van onafhankelijke Engelstalige journalisten die vanuit Oekraine berichten. Een verifieerbaar en daardoor betrouwbaar platform.
In ieder geval enorm veel betrouwbaarder dan jouw 4 niet nader genoemde en niet verifieerbare medewerkers.
Ik deel jouw mening over censuur door Twitter ook niet. Als je een beetje rondsnuffelt zie je veel pro Russische content en de hetze tegen Zelenksi ook daar vorm krijgen.
Ik lees iedere x weer met verbazing hoe naïef jij uitspraken doet.
Dinopino schreef:En Pien ik kan je blijdschap over het beschieten van de Krim niet delen. Daar zitten op het moment kinderen uit Donbass,die proberen in Jewpatoria eindelijk tot rust te komen. Maar ook dat wordt ze hierdoor niet gegunt. Wat de doelen ook zijn, de bevolking staat doodsangsten uit.
Ik vind jou echt ongelooflijk...
Het is vreselijk voor ALLE kinderen in oorlogsgebied.