Nadya schreef:(PS: Sim0ne; zie nu pas dat jij precies hetzelfde zegt.)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:(PS: Sim0ne; zie nu pas dat jij precies hetzelfde zegt.)
Sim0ne schreef:xx_Horsiex schreef:Ik zou het fijn vinden als je me niet voor schaap uitmaakt.
Net zoals de allochtonen het fijn zouden vinden als JIJ hen niet over 1 kam zou scheren... Rotgevoel he, om oneerlijk behandeld te worden?
Sim0ne schreef:paintedblack schreef:Dat erover gepraat word is al heel wat, je weet toch ook wat er met Pim fortuyn en Theo van Gogh gebeurd is , of zijn we dat allemaal al vergeten !
Ayaan Hirsi Alie is ook zo'n leuk voorbeeld van vrije meningsuiting................
Lang leve ons vrije en gastvrije nederland
Ja, Pim werd vermoord door een NEDERLANDER. Dus: allemaal het land uit die Nederlanders...
Nadya schreef:Ach Eva, de allochtone vrienden/kennissen die ik heb vinden het toch niet zo fijn om over 1 kam geschoren te worden, hoor. Ze zullen er ook niet van wakker liggen, maar helemaal eerlijk en ok is het niet natuurlijk.....
xx_Horsiex schreef:Moeten jullie allebei beter leren lezen. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat alle allochtonen het zelfde zijn. Sterker nog, LEES ECHT BETER! en je zult een opmerking van mij tegen komen waar je van staat te kijken.
Nadya schreef:Whahaha, door Groen Links vermoord. Dat soort fabeltjes geloof je toch echt niet, hoop ik?
Tussen alle extreme mensen, links of rechts, zwart of blank, dik of dun, rijk of arm, moslim of christen (en alle andere stromingen/religies) zitten mensen die niet deugen...
Nadya schreef:xx_Horsiex schreef:Moeten jullie allebei beter leren lezen. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat alle allochtonen het zelfde zijn. Sterker nog, LEES ECHT BETER! en je zult een opmerking van mij tegen komen waar je van staat te kijken.
Beter leren lezen???
Nee, ik zeg niet dat jij dat letterlijk zegt (ik heb niet al je posts gelezen), maar Wilders gooit de gehele groep moslims wel op 1 hoop. Of wil jij beweren van niet? En ja, ook ik vind dat er aan de probleemgevallen iets moet gebeuren, maar om dat de Koran maar te gaan verbieden of het over alle moslims te hebben. Nee, dat gaat me te ver.
Heb je de Bijbel wel eens gelezen? Goh, daar staat een hoop ellende in. Mag dan van mij ook verboden worden, hoor.
Sim0ne schreef:Nadya heeft het over een kudde schaapjes die achter Wilders aanrent. Ze zegt helemaal niet dat jij daarbij hoort, dus als JIJ nou eens beter leest, hoef je je niet zo aangevallen te voelen.
Het gaat hier trouwens niet om het dier schaap an sich, maar om het gedrag, de volgzaamheid zonder na te denkenvan de schapen.. Dus waarom je een geit erbij haalt, begrijp ik niet helemaal, want dat zijn alleseters en Nadya is vega!
Sim0ne schreef:xx_Horsiex schreef:Ik zou het fijn vinden als je me niet voor schaap uitmaakt.
Net zoals de allochtonen het fijn zouden vinden als JIJ hen niet over 1 kam zou scheren... Rotgevoel he, om oneerlijk behandeld te worden?
xx_Horsiex schreef:Erg volwassen om zo te reageren met dat laatste stuk. Het was maar een voorbeeld.
xx_Horsiex schreef:En ook ik noem je nergens een schaap... Ik doel alleen op het over een kam scheren.En dan was jij dus degene die op mij wees.
Sim0ne schreef:xx_Horsiex schreef:Erg volwassen om zo te reageren met dat laatste stuk. Het was maar een voorbeeld.
Ik wil alleen maar uitleggen dat Nadya niet het dier schaap bedoelt, dus dat het nergens op slaat dat jij het gevoel hebt dat je schaap genoemd wordt, want dat doet ze niet...
Sim0ne schreef:xx_Horsiex schreef:En ook ik noem je nergens een schaap... Ik doel alleen op het over een kam scheren.En dan was jij dus degene die op mij wees.
xx_Horsiex schreef:Edit: Je doet je best maar, zolang je maar niet doet alsof iederen die op Wilders stemt een complete idioot is.
xx_Horsiex schreef:Dan heb je geen enkel recht om mij voor een 'zielig schaap' uit te maken, want je weet niet in hoeverre ik het met meneer Wilders wel en niet ben. Ik zou jou ook niet zomaar voor zwakke geit ( dit doe ik dus ook niet ) mogen uit maken omdat jij toevallig op het CDA wil stemmen ofzo. ( Geen diee welke partij jij kiest maar het is een voorbeeld. )
eva2 schreef:Nadya schreef:Ach Eva, de allochtone vrienden/kennissen die ik heb vinden het toch niet zo fijn om over 1 kam geschoren te worden, hoor. Ze zullen er ook niet van wakker liggen, maar helemaal eerlijk en ok is het niet natuurlijk.....
precies, maar nog erger is het wanneer nederlanders denken dat ze voor de allochtoon moeten denken, tenminste dat vindt mijn ALLOCHTONE echtgenoot!(en zijn allochtone vrienden)