Wilders en zijn extreme uitspraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sim0ne

Re: Wilders en zijn extreme uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:21

Nadya schreef:
(PS: Sim0ne; zie nu pas dat jij precies hetzelfde zegt. Haha!)

Haha! Open deuren zijn er om...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:23

Vork

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:41

Sim0ne schreef:
xx_Horsiex schreef:
Ik zou het fijn vinden als je me niet voor schaap uitmaakt.

Net zoals de allochtonen het fijn zouden vinden als JIJ hen niet over 1 kam zou scheren... Rotgevoel he, om oneerlijk behandeld te worden?

Allochtonen zitten niet te wachten op nederlanders die hen in de watten leggen of het voor hen opnemen. Allochtonen kunnen heeeeeel erg goed zelf hun zaakjes opkanppen! Knipoog

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:42

Moeten jullie allebei beter leren lezen. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat alle allochtonen het zelfde zijn. Sterker nog, LEES ECHT BETER! en je zult een opmerking van mij tegen komen waar je van staat te kijken.

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:44

Sim0ne schreef:
paintedblack schreef:
Dat erover gepraat word is al heel wat, je weet toch ook wat er met Pim fortuyn en Theo van Gogh gebeurd is , of zijn we dat allemaal al vergeten !
Ayaan Hirsi Alie is ook zo'n leuk voorbeeld van vrije meningsuiting................

Lang leve ons vrije en gastvrije nederland Bloos

Ja, Pim werd vermoord door een NEDERLANDER. Dus: allemaal het land uit die Nederlanders...

Door een hele linkse welteverstaan, en waarschijnlijk zelfs indirect in opdracht van Groen Links. Tja, toen dat verhaal in HP verscheen moest het razendsnel in de doofpot uiteraard. De autochtone nederlander die omhooggevallen is deugt vaak net zo hard niet, inderdaad!!!!!!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:44

Ach Eva, de allochtone vrienden/kennissen die ik heb vinden het toch niet zo fijn om over 1 kam geschoren te worden, hoor. Ze zullen er ook niet van wakker liggen, maar helemaal eerlijk en ok is het niet natuurlijk.....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:46

Whahaha, door Groen Links vermoord. Dat soort fabeltjes geloof je toch echt niet, hoop ik?
Tussen alle extreme mensen, links of rechts, zwart of blank, dik of dun, rijk of arm, moslim of christen (en alle andere stromingen/religies) zitten mensen die niet deugen...

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:48

Nadya schreef:
Ach Eva, de allochtone vrienden/kennissen die ik heb vinden het toch niet zo fijn om over 1 kam geschoren te worden, hoor. Ze zullen er ook niet van wakker liggen, maar helemaal eerlijk en ok is het niet natuurlijk.....

precies, maar nog erger is het wanneer nederlanders denken dat ze voor de allochtoon moeten denken, tenminste dat vindt mijn ALLOCHTONE echtgenoot!(en zijn allochtone vrienden)
Laatst bijgewerkt door eva2 op 26-10-07 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:49

xx_Horsiex schreef:
Moeten jullie allebei beter leren lezen. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat alle allochtonen het zelfde zijn. Sterker nog, LEES ECHT BETER! en je zult een opmerking van mij tegen komen waar je van staat te kijken.

Beter leren lezen???
Nee, ik zeg niet dat jij dat letterlijk zegt (ik heb niet al je posts gelezen), maar Wilders gooit de gehele groep moslims wel op 1 hoop. Of wil jij beweren van niet? En ja, ook ik vind dat er aan de probleemgevallen iets moet gebeuren, maar om dat de Koran maar te gaan verbieden of het over alle moslims te hebben. Nee, dat gaat me te ver.
Heb je de Bijbel wel eens gelezen? Goh, daar staat een hoop ellende in. Mag dan van mij ook verboden worden, hoor.

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:50

Nadya schreef:
Whahaha, door Groen Links vermoord. Dat soort fabeltjes geloof je toch echt niet, hoop ik?
Tussen alle extreme mensen, links of rechts, zwart of blank, dik of dun, rijk of arm, moslim of christen (en alle andere stromingen/religies) zitten mensen die niet deugen...

nee hoor, een partij kan niet handelen. Volkert van der Graaf heeft het gedaan, zeer gedreven en zwaar gestoorde milieuactivist. Clown

ik kan HP de tijd nooit echt betrappen op onwaarheden, en ik zie geen reden waarom zij dit nu wel zouden verzinnen.
Het is al lang bekend dat Groen Links zeer veel crimineel bloed herbergt. Ook niet waar natuurlijk. Clown

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:57

Groenlinks doet het dan iig nog indirect, bij de PVV zitten gewoon direct mensen met een strafblad...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:58

Nadya schreef:
xx_Horsiex schreef:

Beter leren lezen???
Nee, ik zeg niet dat jij dat letterlijk zegt (ik heb niet al je posts gelezen), maar Wilders gooit de gehele groep moslims wel op 1 hoop. Of wil jij beweren van niet? En ja, ook ik vind dat er aan de probleemgevallen iets moet gebeuren, maar om dat de Koran maar te gaan verbieden of het over alle moslims te hebben. Nee, dat gaat me te ver.
Heb je de Bijbel wel eens gelezen? Goh, daar staat een hoop ellende in. Mag dan van mij ook verboden worden, hoor.

Dan heb je geen enkel recht om mij voor een 'zielig schaap' uit te maken, want je weet niet in hoeverre ik het met meneer Wilders wel en niet ben. Ik zou jou ook niet zomaar voor zwakke geit ( dit doe ik dus ook niet ) mogen uit maken omdat jij toevallig op het CDA wil stemmen ofzo. ( Geen diee welke partij jij kiest maar het is een voorbeeld. )

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:59

Nadya heeft het over een kudde schaapjes die achter Wilders aanrent. Ze zegt helemaal niet dat jij daarbij hoort, dus als JIJ nou eens beter leest, hoef je je niet zo aangevallen te voelen.

Het gaat hier trouwens niet om het dier schaap an sich, maar om het gedrag, de volgzaamheid zonder na te denkenvan de schapen.. Dus waarom je een geit erbij haalt, begrijp ik niet helemaal, want dat zijn alleseters en Nadya is vega!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:02

Sim0ne schreef:
Nadya heeft het over een kudde schaapjes die achter Wilders aanrent. Ze zegt helemaal niet dat jij daarbij hoort, dus als JIJ nou eens beter leest, hoef je je niet zo aangevallen te voelen.

Het gaat hier trouwens niet om het dier schaap an sich, maar om het gedrag, de volgzaamheid zonder na te denkenvan de schapen.. Dus waarom je een geit erbij haalt, begrijp ik niet helemaal, want dat zijn alleseters en Nadya is vega!

Erg volwassen om zo te reageren met dat laatste stuk. Het was maar een voorbeeld.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:03

Sim0ne schreef:
xx_Horsiex schreef:
Ik zou het fijn vinden als je me niet voor schaap uitmaakt.

Net zoals de allochtonen het fijn zouden vinden als JIJ hen niet over 1 kam zou scheren... Rotgevoel he, om oneerlijk behandeld te worden?

En dan was jij dus degene die op mij wees.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:03

xx_Horsiex schreef:
Erg volwassen om zo te reageren met dat laatste stuk. Het was maar een voorbeeld.

Ik wil alleen maar uitleggen dat Nadya niet het dier schaap bedoelt, dus dat het nergens op slaat dat jij het gevoel hebt dat je schaap genoemd wordt, want dat doet ze niet...

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:04

xx_Horsiex schreef:
En ook ik noem je nergens een schaap... Ik doel alleen op het over een kam scheren.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:05

Sim0ne schreef:
xx_Horsiex schreef:

Ik wil alleen maar uitleggen dat Nadya niet het dier schaap bedoelt, dus dat het nergens op slaat dat jij het gevoel hebt dat je schaap genoemd wordt, want dat doet ze niet...

Zo als het er stond kwam het zo op mij over.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:06

Mag ik nou weer gewoon zeuren over Wilders, zonder dat jij je aangevallen voelt?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:06

Sim0ne schreef:
xx_Horsiex schreef:
En ook ik noem je nergens een schaap... Ik doel alleen op het over een kam scheren.

Nee maar je zei wel duidelijk dat ik allochtonen over een kam deed scheren. Dat doe ik niet.

Edit: Je doet je best maar, zolang je maar niet doet alsof iederen die op Wilders stemt een complete idioot is.

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:24

xx_Horsiex schreef:
Edit: Je doet je best maar, zolang je maar niet doet alsof iederen die op Wilders stemt een complete idioot is.

Dat zal ik doen zolang de Wilderssympatisanten in dit topic de allochtonen niet over 1 kam scheren.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:33

xx_Horsiex schreef:
Dan heb je geen enkel recht om mij voor een 'zielig schaap' uit te maken, want je weet niet in hoeverre ik het met meneer Wilders wel en niet ben. Ik zou jou ook niet zomaar voor zwakke geit ( dit doe ik dus ook niet ) mogen uit maken omdat jij toevallig op het CDA wil stemmen ofzo. ( Geen diee welke partij jij kiest maar het is een voorbeeld. )

Waar heb ik jou 'zielig schaap' genoemd??? Verward
Jij vat het zo persoonlijk op..... Lees nou eerst eens goed alsjeblieft.
En beslis dan of jij daar onder valt of niet. En dan nog heb ik niemand persoonlijk aangevallen, volgens mij. Knipoog

Ik ben ook geen CDA-stemmer, hoor. Haha!
Pffff, het idee alleen al....

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:36

eva2 schreef:
Nadya schreef:

precies, maar nog erger is het wanneer nederlanders denken dat ze voor de allochtoon moeten denken, tenminste dat vindt mijn ALLOCHTONE echtgenoot!(en zijn allochtone vrienden)

En vind jij dat ik als Nederlandse vrouw (met weliswaar Oost-Europees bloed) denk voor alle allochtonen dan, als ik zeg dat je niet de hele groep over 1 kam mag scheren?

eva2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 18:25

Nadya, jij zegt dat ALLOCHTONEN dat niet fijn vinden. Ik denk dat allochtonen heel goed voor zichzelf kunnen spreken.
In Nederland zijn er heel veel mensen die menen de spreekbuis te moeten zijn voor allochtonen. (ik praat dus nu over veel nederlanders, niet over jou). En ik weet uit mijn omgeving dat een groot deel van de goedwillende allochtonen dit erg vervelend vindt. Dat is wat ik wil zeggen: laat allochtonen lekker met rust, zij kunnen heel goed hun eigen boontjes doppen! Het zijn namelijk volwassen mensen, met een normale intelligentie.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 19:06

Ik heb helemaal niets met Wilders. Ik vind hem een aansteller die om aandacht vraagt. Bovendien vind ik hem racistisch en het belachelijk hoe hij zich gedraagt. Toch ben ik blij dat hij in de politiek zit, er zijn genoeg nederlanders die het met hem eens zijn en gelukkig hebben ze nu iemand in de politiek die hun ideeen uitspreekt.