'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trieske_

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:11

Denk ook niet dat Steve dit zou willen, daarvoor was zijn liefde voor de dieren te groot....
En net of die roggen er iets aan kunnen doen dat hij dood is....

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:20

Sorry maar dat plaatje vind ik echt dom! Ik zou dat nooit plaatsen en irriteer me er aan.. Steve is dood.. Dan zijn zulke dingen helemaaaal NIET grappig!
En van die roggen is echt overdreven.. Slaat nergens op dat ze die dood maken!

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:12

Nou, nou, er wordt wel zwaar gereageert op dat plaatje. Bij mij kwam er wel een glimlach. Waarom? Als jullie goed naar de series keken/kijken zal je zien hoevaak Stevo de spot met zichzelf dreef! Zeker als hij het voor z,n publiek deed in zijn Zoo. Vrij vertaald; "Als ik nu wordt opgegeten zullen jullie het allemaal zeggen: Zie je nou wel, hij is opgegeten door z,n eigen crocks.."

Kom op zeg, dat plaatje in vergelijking met Roggen die zijn dood gemaakt, zie ik liever honderd van die plaatjes...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:18

Ik vind het plaatje wel grappig Bloos

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:38

Neem 'm als ava zou ik zeggen.
ik vind hem niet leuk...

Om nou die roggen gaan dood te maken Verward
Lekker overdreven..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:39

Mijn ava is véél leuker Clown

Dat van die roggen dood maken...Sorry maar dan ben je geen fan. Dan heb je de boodschap totaal verkeerd begrepen.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:40

Sammie schreef:
Dat van die roggen dood maken...Sorry maar dan ben je geen fan. Dan heb je de boodschap totaal verkeerd begrepen.

Inderdaad!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:50

Equinecoach schreef:
Nou, nou, er wordt wel zwaar gereageert op dat plaatje. Bij mij kwam er wel een glimlach. Waarom? Als jullie goed naar de series keken/kijken zal je zien hoevaak Stevo de spot met zichzelf dreef! Zeker als hij het voor z,n publiek deed in zijn Zoo. Vrij vertaald; "Als ik nu wordt opgegeten zullen jullie het allemaal zeggen: Zie je nou wel, hij is opgegeten door z,n eigen crocks.."

Kom op zeg, dat plaatje in vergelijking met Roggen die zijn dood gemaakt, zie ik liever honderd van die plaatjes...

Ik ben het dus echt totaal niet met je eens!
Hoe zou jij het vinden als een dierbaar iemand van je is overleden en er worden ineens zulke dingen over gemaakt? Het kan wel zijn dat hij met zichzelf spotte maar het is gewoon niet leuk voor de nabestaande als er zulke dingen over gemaakt worden. Ik vind het gewoon niet normaal dat iemand gewoon het lef heeft om het te maken en het op een website te zetten!
en ik zou ook niet willen dat die roggen werden dood gemaakt, maar die vergelijking van jou vind ik ook wel een beetje overdreven... en dan bedoel ik er dus niet mee dat ik liever had gewild dat er niet van die plaatjes waren en wel die beesten dood maar ik zou de keus nog niet eens is maken!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:51

Sorrie...... ben ik misschien een onbehouwen boer, maar ik vind het filmpje best lachwekkend. ook al vind ik zijn programma's goed.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:06

casperrr schreef:
Equinecoach schreef:

Ik ben het dus echt totaal niet met je eens!
Hoe zou jij het vinden als een dierbaar iemand van je is overleden en er worden ineens zulke dingen over gemaakt? Het kan wel zijn dat hij met zichzelf spotte maar het is gewoon niet leuk voor de nabestaande als er zulke dingen over gemaakt worden. Ik vind het gewoon niet normaal dat iemand gewoon het lef heeft om het te maken en het op een website te zetten!
en ik zou ook niet willen dat die roggen werden dood gemaakt, maar die vergelijking van jou vind ik ook wel een beetje overdreven... en dan bedoel ik er dus niet mee dat ik liever had gewild dat er niet van die plaatjes waren en wel die beesten dood maar ik zou de keus nog niet eens is maken!!

Welcome to the real harsh world, meisje Ach gut Het zal zelfs gaan gebeuren dat er mensen zullen zijn die ook nog 's aan z,n dood willen verdienen! Ik heb al dierbaren verloren (tja, dat gebeurt nu eenmaal) en geloof me, het leven gaat door! En liever met een lach over diegene!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:10

er zijn al mensen die aan zijn dood verdienen! ik heb ook dierbaren verloren, maar ik zou echt razend worden als ik van die dierbaren dit op internet zou vinden!! ik denk niet dat diegene ooit nog om dit kunnen lachen, ik in ieder geval niet....

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:28

Ik mag hopen dat jouw dierbaren niet de status van men. Irwin hebben, he?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:08

nee, maar dat maakt niks uit, een mens is een mens, als hij beroemd is dan is ie echt niet ineens een superieur ofzo, het is gewoon erg als het iemand overkomt, of iemand nou beroemd is of niet!

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:47

ja kan op internet aardig wat filmpjes vinden van mensen met gruwelijke ongelukken..
waarom deze dan niet?
natuurlijk niet gelijk als de wond nog vers is..
maar na een tijdje wel..

ik zelf zou hem niet kijken..
maar als anderen dat wel willen, waarom niet?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:48

chitra schreef:
ja kan op internet aardig wat filmpjes vinden van mensen met gruwelijke ongelukken..
waarom deze dan niet?
natuurlijk niet gelijk als de wond nog vers is..
maar na een tijdje wel..

ik zelf zou hem niet kijken..
maar als anderen dat wel willen, waarom niet?

die andere filmpjes zijn even erg hoor, het is gewoon not done lachen me ongelukken.

waar is de respect? Boos!

als zijn zoon of dochter nieuwsgierig word naar hem, en ze gaan op zoek op het internet? En dan kom je dit tegen...

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:50

ik zeg dat je ze kan vinden, niet dat ik ze kijk..
ik wil ze geneens kijken..
als anderen mensen het zo nodig vinden om te kijken..
daar heb ik niets tegen hoor..

chitra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:51

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:01

Ik vind het echt jamme dat hij dood is, hij had altijd van die leuke progamma's hij doet het teminste leuk, ik zag vannochtend iemand en die kon der geen ene zak van :S

Die plaatjes vind ik echt nergens opslaan !!
Hoe zouden jullie het vinden als jij zoiets deed als hem en ook zoo dood zal gaan, en dan dat er via internet van dat soort plaatjes van je word neergeplaatst ? :S

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:04

ik vind het ook echt niet kunnen hoor Boos! en ik weet niet of die dode roggen iets met Steve te maken hebben, maar hij had het zo zeker niet gewild en als het goed is moet je dat ook weten als je groot fan van hem bent!!

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:27

Ik vind het jammer maar het is wel een risico als je met dat soort dieren 'werkt'.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:38

RZDLover schreef:
ik vind het ook echt niet kunnen hoor Boos! en ik weet niet of die dode roggen iets met Steve te maken hebben,

Nee het is toeval dat er massaal dodde ruggen met afgesneden staarten op het strand van Australië te vinden zijn. Clown

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:42

Sammie schreef:
RZDLover schreef:
ik vind het ook echt niet kunnen hoor Boos! en ik weet niet of die dode roggen iets met Steve te maken hebben,

Nee het is toeval dat er massaal dodde ruggen met afgesneden staarten op het strand van Australië te vinden zijn. Clown

Massaal.. 't zijn er 'maar' 10 hoor.. dat noem ik nog geen massa.. als het er nou 1000 waren, dan idd massaal

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:46

Het is maar net waar je de klemtohoon (bb) op legt. Het lijkt mij duidelijk dat zelfs 10 stuks verdacht zijn Koe

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:47

Kan ook zijn da er nu mensen met slechte bedoelingen profiteren van de situatie he

thorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:50

jup kan, tis iig niet de manier om Steve te herdenken.. doe je 'm eerder verdriet mee dan plezier (als ie er weet van zou hebben)