Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Dat van die roggen dood maken...Sorry maar dan ben je geen fan. Dan heb je de boodschap totaal verkeerd begrepen.
Equinecoach schreef:Nou, nou, er wordt wel zwaar gereageert op dat plaatje. Bij mij kwam er wel een glimlach. Waarom? Als jullie goed naar de series keken/kijken zal je zien hoevaak Stevo de spot met zichzelf dreef! Zeker als hij het voor z,n publiek deed in zijn Zoo. Vrij vertaald; "Als ik nu wordt opgegeten zullen jullie het allemaal zeggen: Zie je nou wel, hij is opgegeten door z,n eigen crocks.."
Kom op zeg, dat plaatje in vergelijking met Roggen die zijn dood gemaakt, zie ik liever honderd van die plaatjes...
casperrr schreef:Equinecoach schreef:Nou, nou, er wordt wel zwaar gereageert op dat plaatje. Bij mij kwam er wel een glimlach. Waarom? Als jullie goed naar de series keken/kijken zal je zien hoevaak Stevo de spot met zichzelf dreef! Zeker als hij het voor z,n publiek deed in zijn Zoo. Vrij vertaald; "Als ik nu wordt opgegeten zullen jullie het allemaal zeggen: Zie je nou wel, hij is opgegeten door z,n eigen crocks.."
Kom op zeg, dat plaatje in vergelijking met Roggen die zijn dood gemaakt, zie ik liever honderd van die plaatjes...
Ik ben het dus echt totaal niet met je eens!
Hoe zou jij het vinden als een dierbaar iemand van je is overleden en er worden ineens zulke dingen over gemaakt? Het kan wel zijn dat hij met zichzelf spotte maar het is gewoon niet leuk voor de nabestaande als er zulke dingen over gemaakt worden. Ik vind het gewoon niet normaal dat iemand gewoon het lef heeft om het te maken en het op een website te zetten!
en ik zou ook niet willen dat die roggen werden dood gemaakt, maar die vergelijking van jou vind ik ook wel een beetje overdreven... en dan bedoel ik er dus niet mee dat ik liever had gewild dat er niet van die plaatjes waren en wel die beesten dood maar ik zou de keus nog niet eens is maken!!
chitra schreef:ja kan op internet aardig wat filmpjes vinden van mensen met gruwelijke ongelukken..
waarom deze dan niet?
natuurlijk niet gelijk als de wond nog vers is..
maar na een tijdje wel..
ik zelf zou hem niet kijken..
maar als anderen dat wel willen, waarom niet?
RZDLover schreef:ik vind het ook echt niet kunnen hooren ik weet niet of die dode roggen iets met Steve te maken hebben,
Sammie schreef:RZDLover schreef:ik vind het ook echt niet kunnen hooren ik weet niet of die dode roggen iets met Steve te maken hebben,
Nee het is toeval dat er massaal dodde ruggen met afgesneden staarten op het strand van Australië te vinden zijn.