Oh wacht….
https://d66.nl/nieuws/maak-een-aanvalsp ... nformatie/
Volt had hier op EU niveau ook plannen voor. De impact op levens door social media is groot, niet alleen qua politiek.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Ik maak me weer zorgen over de grote invloed vanuit Rusland om het westen te ontregelen. In Roemenië 25.000 (!) nep tiktok accounts met nepinformatie om de verkiezingen te beïnvloeden met een rechts extremistische kandidaat. Gefinancierd door China uiteraard.
China heeft tiktok naar het westen gebracht (in China zelf mag het niet gebruikt worden) om het populair te maken en dan in te laten zetten als politiek middel, waar hier in Nederland FvD druk gebruik van maakt. Gelukkig is Thierry niet zo'n stabiel persoon, anders zou zijn partij, waarschijnlijk met Russisch geld, hier veel groter zijn geworden.
_chou schreef:Benzz schreef:Ik zou juist als melkveehouder blij zijn met de Mercosur deal.
Want?
juval schreef:je zou toch zeggen dat we hier in Nederland/Europa melk en kaas en vlees genoeg hebben? Wat voegt een biefstuk uit Argentinië toe?
Electra63 schreef:Benzz schreef:
Daar werd gisteren over gesproken bij Bar Laat.
Jimmy Dijk kon het niet heel goed verdedigen, waarom SP heeft voor gestemd.
Ik vind het echt beledigend, waarom mijn man zich bijvoorbeeld moet verantwoorden over welke muziek hij bijvoorbeeld luistert thuis.