Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamboy schreef:Ik snap, denk ik, waarom ze die foto rond laten gaan op social media. Om de mensen te laten zien wat voor gevolgen zo'n aanval heeft. Echter, schiet de foto zijn doel voorbij want iedereen heeft het er nu alleen maar over of het wel of niet slim is om de kinderen hier aan bloot te stellen i.p.v de impact die zo'n aanval heeft.
Wintu schreef:Telpeva schreef:Dan nog is het een wolf in daglicht op iemands erf, die ook niet onder de indruk is van de aanwezigheid van mensen (de beelden zijn vanuit een auto genomen zo te zien). in mijn beleving is dat al voldoende problematisch, of deze nu ook verantwoordelijk is voor het doden van de pony of niet.
Rond 8 uur is een tijdstip dat de kinderen ook daar aanwezig hadden kunnen zijn om de dieren te verzorgen, wat had er voor een ellende kunnen ontstaan als kinderen het dier eerst hadden gevonden of zelfs erbij waren terwijl hun pony werd gedood. En hoe zouden wolven reageren op (ongetwijfeld zeer emotionele) mensenkinderen zo dicht bij hun prooi.
Dat is ook voldoende problematisch, maar zou als ik in hun schoenen stond wel willen weten van de hoed of de rand. Ik zie geen bloed op de wolf, ik zie geen volle buik. Dus is het dan wel daarjuist gebeurd, of zijn er in de nacht ook al wolven geweest. Hoeveel wolven zijn er geweest dan en waarom is de andere pony zonder schade. Ik zou het willen weten iig.
Benzz schreef:Dreamboy schreef:Ik snap, denk ik, waarom ze die foto rond laten gaan op social media. Om de mensen te laten zien wat voor gevolgen zo'n aanval heeft. Echter, schiet de foto zijn doel voorbij want iedereen heeft het er nu alleen maar over of het wel of niet slim is om de kinderen hier aan bloot te stellen i.p.v de impact die zo'n aanval heeft.
Marketing technisch is het niet de meest slimme foto om te plaatsen. Plus geen wolfwerende dingen.
Handig is het niet. Maar ik snap sowieso niet dat je die dieren snachts in die regio buiten hebt lopen.
anjali schreef:Het weideseizoen loopt tot 1 november, het WAS gebruikelijk dat ponies tot die tijd dag en nacht op de wei bleven. Nu gaat dat niet meer vanwege die wolven.In sommige gebieden kunnen ze eigenlijk helemaal niet meer buiten.
DuoPenotti schreef:Waar is de linkse nu.nl met berichtgeving?
Of zijn ze nog samen met pvvd aan het verzinnen hoe ze het nu weer moeten verdraaien dat er in het licht een wolf over het erf banjerde waar even daarvoor een pony is verscheurd.