germie schreef:Zijn er geen bokkers met bekenden in Oekraine, Belarus of Rusland?
Of die dan hier zitten, maar weer familie daar hebben?
Ja, heb een Oekraïense kennis in Kiev zitten en een Russische kennis die in Polen woont
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Zijn er geen bokkers met bekenden in Oekraine, Belarus of Rusland?
Of die dan hier zitten, maar weer familie daar hebben?
Popstra schreef:Ze leken mij geestelijk niet geheel bekwaam zo een beslissing te nemen. .1 vrouwtje, veteraan met PTTS opgelopen na een missie in voormalig Joegoslavie 20 jaar terug en een schoonmaker van 30 die nog nooit een wapen vast gehouden heeft...
Popstra schreef:Ze leken mij geestelijk niet geheel bekwaam zo een beslissing te nemen. .1 vrouwtje, veteraan met PTTS opgelopen na een missie in voormalig Joegoslavie 20 jaar terug en een schoonmaker van 30 die nog nooit een wapen vast gehouden heeft...
Electra63 schreef:Niet zoveel, maar het zijn wel altijd dezelfde Bokkers.
Daarom valt het mij op.
Maar behalve dat, wordt er wel erg veel geklaagd.
sevke schreef:om even ontopic te blijven: als de Russen de kerncentrale die ze nu in handen hebben laten ontploffen, is het exit Nederland...(en Belgie)
Citaat:"Een gebied van 30 tot 50 kilometer afstand moet ontvolkt worden, maar een nucleaire wolk kan ook verderop besmettingen veroorzaken."
https://nos.nl/liveblog/2419739-aanval-kerncentrale-is-schending-oorlogsrecht-humanitaire-crisis-dreigt-in-marioepol#UPDATE-container-59852173
Pareltjes schreef:Alles gaat flink duurder worden. Aangezien alles gekoppeld zit gas en olie prijzen ivm stoken, transport etc..
Heb de moestuin maar weer opgestart, had nog zo gezworen dat nooit meer te doen...