Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:marleen_usar schreef:Een koe is 100 km door het water mee gesleurd, gelukkig overleefd de anderen worden hopenlijk op tijd gered.
Ben ik de enige Bokker met een heel ironische gedachte over die koe?
Shae schreef:Cowboy55 schreef:
Ben ik de enige Bokker met een heel ironische gedachte over die koe?
Het eerste wat ik dacht is 'ik hoop voor die koe dat het een hobbykoe is ofzo, en geen vleeskoe' anders is er natuurlijk alsnog geen happy ever after.![]()
<KNIP>!
poes schreef:[ [url=m/MF4sdI.png]Afbeelding[/url] ]
Echt zo zo verschrikkelijk dit
karuna schreef:Toen ik net over de ijssel reed zag ik nog jongvee in de uiterwaarden staan. Welke idioot van een veehouder haalt zijn dieren niet weg?Vertrouwd hij er op dat ze op de dijk kunnen blijven. Drie ervan stonden tot hun buik in het water. De vier anderen onderaan de dijk met de voeten in het water.
Die geredde koe, ik schoot vol tranen toen ik het bericht las.Dat dier heeft zoveel angst gehad en zoveel geluk ook gezien te zijn.
karuna schreef:Toen ik net over de ijssel reed zag ik nog jongvee in de uiterwaarden staan. Welke idioot van een veehouder haalt zijn dieren niet weg?Vertrouwd hij er op dat ze op de dijk kunnen blijven. Drie ervan stonden tot hun buik in het water. De vier anderen onderaan de dijk met de voeten in het water.
Die geredde koe, ik schoot vol tranen toen ik het bericht las.Dat dier heeft zoveel angst gehad en zoveel geluk ook gezien te zijn.
karuna schreef:Mwa deze dieren staan niet echt onbereikbaar maar tegen een woonwijk aan ver van een boerderij af. Het is niet zoals ik vroeger wel gezien heb een overgelopen boerderij waar mensen hals over kop hebben moeten vluchten. Maar een veehouder die daar altijd een stuk of 8 tot 10 jonge koeien heeft lopen. De schapen die er ook lopen zijn netjes weggehaald.
karuna schreef:Mwa deze dieren staan niet echt onbereikbaar maar tegen een woonwijk aan ver van een boerderij af. Het is niet zoals ik vroeger wel gezien heb een overgelopen boerderij waar mensen hals over kop hebben moeten vluchten. Maar een veehouder die daar altijd een stuk of 8 tot 10 jonge koeien heeft lopen. In de uiterwaarden pal aan de ijssel. De schapen die er ook lopen zijn netjes weggehaald. Idem de paarden die er ook staan. Ook die zijn opgehaald. De wei is niet dusdanig groot dat ze met wat opdrijven niet te vangen zijn.
Twee smallere stukjes laag en een stukje dijk. Een voor schapen en een voor wat jongvee, en een groter stuk van een ander met paarden.
Maartje1990 schreef:karuna schreef:Mwa deze dieren staan niet echt onbereikbaar maar tegen een woonwijk aan ver van een boerderij af. Het is niet zoals ik vroeger wel gezien heb een overgelopen boerderij waar mensen hals over kop hebben moeten vluchten. Maar een veehouder die daar altijd een stuk of 8 tot 10 jonge koeien heeft lopen. De schapen die er ook lopen zijn netjes weggehaald.
Als ze zich nuet laten vangen houdt het ook op. Hou toch eens op met altijd dit soort reacties van jou.
ruitje schreef:Dat van die snelweg in Duitsland vind ik echt heftig, je zal daar maar in de file staan en ineens in een vloedgolf zitten met je gezin ...