Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:IMANDRA schreef:Volgens mij zeiden ze net dat tot half 9 alle stemmen zijn meegeteld, dus het laatste halfuurtje niet. Dat kan net een beetje verschil geven (ze hadden het net over een marge van 1 zetel) maar zal niet heel veel verschillen. Dus helaas.. 4 jaar lang FvD...
Stemmen kunnen nog niet geteld worden want de stembussen zitten op slot tot 21:00. Exitpolls worden meestal vastgesteld door mensen te vragen wat ze gestemd hebben bij het verlaten van het stemlokaal.
Electra63 schreef:Ik vind het verbazingwekkend dat FvD in Noord-Brabant zoveel heeft gewonnen. Er schijnt niet eens een programma te zijn voor de PS en ze hebben ook niet echt campagne gevoerd.
Onbegrijpelijk dat je dan op zo'n partij stemt.....
Electra63 schreef:Ik vind het verbazingwekkend dat FvD in Noord-Brabant zoveel heeft gewonnen. Er schijnt niet eens een programma te zijn voor de PS en ze hebben ook niet echt campagne gevoerd.
Allemaal ontevreden, boze mensen terwijl Nederlanders zo hoog op de lijst van gelukkige mensen staan.
Allemaal ontevreden, boze mensen terwijl Nederlanders zo hoog op de lijst van gelukkige mensen staan.
_Zsazsa_ schreef:Waarom die agressie op FvD/PVV stemmers? Jullie laten nu overkomen alsof iedereen die daar op stemt gefrustreerde boze mensen zijn. Niemand hier durft nog te zeggen dat ze rechts gestemd hebben.
En voor degene die pvvd stemmen, die partij was niet thuis toen het gebeuren bij de OVP aan de gang was, ze staan wel aan de deur bij een oud wat mager paard, maar 1000 magere verhongerende dieren is te moeilijk voor ze.
Laat iedereen in zijn/haar waarde.
_Zsazsa_ schreef:Iedereen zal eigen beweegredenen hebben om op een partij te stemmen. Ik vind wel dat er dusdanig gereageerd wordt op sommige partijen dat mensen hier niet meer gaan reageren die erop stemmen en dat is zonde. Dan hoor je dus ook nooit de redenen erachter, en daar zijn we nu net benieuwd naar.
Myrthe3 schreef:Boras schreef:Ik begrijp vooral vrouwen die op Baudet stemmen niet.
Leg uit?
Hier een vrouwelijke fvd stemmer en ik ken er meer.
Citaat:In 2014 mengde Baudet zich in de maatschappelijke ophef rond versiergoeroeJulien Blanc door deze te verdedigen. Hij onderschreef in een blog de stelling van Blanc dat vrouwen door hun seksuele partner niet alleen maar met respect behandeld willen worden, maar dat mannen zich als alfamanmoeten positioneren en dat vrouwen overrompeld, overheerst en overmand willen worden.[22] Deze opvattingen leidden tot kritiek op Baudet, die daarop wederom verklaarde achter de ideeën van Blanc te staan.[23][24] In de aanloop naar de verkiezingen en daarna gaf Baudet meerdere malen aan dat hij echter nooit had bedoeld dat iemand iets tegen iemand anders zin in mag doen.[25]
Op een vraag van Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck over het ontbreken van vrouwen in de Quote 500 antwoordde Baudet in 2017 dat hij inderdaad zag dat vrouwen "minder excelleren in sommige beroepen" en meer interesse hebben in "familieachtige dingen".[26] In een interview met Powned lichtte hij deze uitspraken toe onder verwijzing naar onder meer een rapport van de OESO waaruit zou blijken dat 75% van de vrouwen er voor kiest om parttime te werken.
Myrthe3 schreef:Boras schreef:Ik begrijp vooral vrouwen die op Baudet stemmen niet.
Leg uit?
Hier een vrouwelijke fvd stemmer en ik ken er meer.