Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTopShop schreef:blokje schreef:Vraag me wel af wat zo'n operatie wel niet kost (en zeker voor een mensenleven moeten geen kosten gespaard worden!!! Ze mogen nooit stoppen vanwege geld maar als je ziet wat er staat voor machines en wat voor mensen er ingevlogen zijn etc)
Ik denk (en vooral hoop) dat dit vooral op vrijwillige basis gaat. Als ik een bedrijf had gehad met zulke machines, had ik mijn werknemers opgedragen daar te helpen/werken op mijn kosten.
Jolien87 schreef:De laatste 2 updates op de liveblog gaan nu over dat een kinderarts de kans op overleven niet volledig uitsluit en dat er 3 helikopters zijn geland. Maar dat gaat over heli's die eerder vandaag zijn geland om o.a. explosieven te leveren en versterking over te vliegen.
Waves schreef:justdiesel schreef:Was dat nu net een lijkwagen die aan kwam rijden?
Ik zie de stream niet maar het lijkt me niet onlogisch dat ze die ook paraat zetten, net als de traumahelicopter. Ze moeten toch met elk scenario rekening houden.
HorseTopShop schreef:blokje schreef:Vraag me wel af wat zo'n operatie wel niet kost (en zeker voor een mensenleven moeten geen kosten gespaard worden!!! Ze mogen nooit stoppen vanwege geld maar als je ziet wat er staat voor machines en wat voor mensen er ingevlogen zijn etc)
Ik denk (en vooral hoop) dat dit vooral op vrijwillige basis gaat. Als ik een bedrijf had gehad met zulke machines, had ik mijn werknemers opgedragen daar te helpen/werken op mijn kosten.
Jolien87 schreef:"De Spaanse krant La Vanguardia houdt rekening met het slechtste scenario en meldt dat in normale omstandigheden bij een ongeval iedereen het slachtoffer mag evacueren, maar bij een overlijden mogen enkel de gerechtelijke autoriteiten, de Gerechtelijke Politie, de Nationale Politie of de Guardia Civil dat doen. Eerst moet het overlijden gemeld worden bij het gerecht. Meteen daarna wordt de rogatoire commissie gevormd door de rechter van wacht en komt de lijkschouwer ter plaatse. Daarna wordt er overgegaan tot het verwijderen van het lijk."
Ze zullen dus ook alles en iedereen gereed hebben staan om zo snel mogelijk te handelen zodra Julen gevonden is.
sureido schreef:Nou, dan weet je genoeg als dadelijk alle live streams eruit knallen. Door wie zijn die eigenlijk opgehangen? Vind het wel gek eigenlijk dat die er überhaupt zijn.
blokje schreef:sureido schreef:Nou, dan weet je genoeg als dadelijk alle live streams eruit knallen. Door wie zijn die eigenlijk opgehangen? Vind het wel gek eigenlijk dat die er überhaupt zijn.
Kan elke gek doen...
Live op YouTube kan iedereen met een account. Denk dat dit nieuwszenders ofzo zijn...