Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libera schreef:Mijn schoonouders hebben ook Trump gestemd. Niet omdat ze voor Trump zijn, maar omdat ze TEGEN Hillary zijn...
Weet je , volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Life goes on
Salsa schreef:Libera schreef:Mijn schoonouders hebben ook Trump gestemd. Niet omdat ze voor Trump zijn, maar omdat ze TEGEN Hillary zijn...
Weet je , volgens mij gaat het allemaal wel meevallen. Life goes on
Tja als je geen
- emigrant
- moslim
- zwangere tiener met abortus wens
- homo/lesbienne/bi/transgender
- kleine ondernemer
- jongere zonder opleiding
- lager dan gemiddeld inkomen
- donkere medemens
- jongere zonder nog Obama zorgwet
- of land met handelsverdrag met voordeel voor zichzelf
Bent
Dan zal het allemaal best meevallen ja... voor de rest gaat life nog minder rooskleurig on
Amandavd schreef:Salsa schreef:
Tja als je geen
- emigrant
- moslim
- zwangere tiener met abortus wens
- homo/lesbienne/bi/transgender
- kleine ondernemer
- jongere zonder opleiding
- lager dan gemiddeld inkomen
- donkere medemens
- jongere zonder nog Obama zorgwet
- of land met handelsverdrag met voordeel voor zichzelf
Bent
Dan zal het allemaal best meevallen ja... voor de rest gaat life nog minder rooskleurig on
Je bent gehandicapte mensen, oorlogsveteranen en vrouwen vergeten,
8nnemiek schreef:dems75 schreef:meevallen? hmmm...volgens Trump is er ook geen sprake van global warming...ik vrees net zo erg voor het milieu als voor de bovengenoemde bevolkingsgroepen...
Inderdaad, in vier jaar tijd kun je behoorlijk wat extra schade toebrengen aan het milieu
Amandavd schreef:Hetzelfde geldt als ik op Wilders zou stemmen. Ik als blanke katholieke vrouw zal niet lijden onder zijn beleid waarschijnlijk, maar ik vergeet daarbij te kijken naar de groep die er wel onder lijdt. Het is hier toch een ikke ikke mentaliteit dan.
Libera, jij maakt je er weinig druk om omdat jij niet direct te lijden hebt onder Trumps beleid.