Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Alleen vind ik de foto boven dat artikel op internet al op 19 februari, dus meer dan een half jaar geleden. Wat nou 'with this NEW leaked picture, everything seems confirmed'? Beetje uit zijn verband gerukt en gebruikt voor populistische propaganda misschien?
Blue_Eyes schreef:Alleen vind ik de foto boven dat artikel op internet al op 19 februari, dus meer dan een half jaar geleden. Wat nou 'with this NEW leaked picture, everything seems confirmed'? Beetje uit zijn verband gerukt en gebruikt voor populistische propaganda misschien?
geerke schreef:o.k....dus hier uit maak ik op dat niets wat wij aan foto's zien waarheid bevat.
geerke schreef:Blue_Eyes schreef:Alleen vind ik de foto boven dat artikel op internet al op 19 februari, dus meer dan een half jaar geleden. Wat nou 'with this NEW leaked picture, everything seems confirmed'? Beetje uit zijn verband gerukt en gebruikt voor populistische propaganda misschien?
niet alles wat niet in je straatje past kun je populistische propaganda noemen natuurlijk.
Ik denk dat er wel zeker extremisten binnendruppelen.Maar ja,wat moet je?De rest daarom maar laten barsten?Dat kan ook niet.
cavaletti schreef: