Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Dus is hij islamiet? Of bedoel je iets anders?
Ik zeg overigens niet dat hij het niet is, want dat weet ik niet en ik vind het niet relevant. Maar aan zijn uiterlijk kan je geen religie hangen imo
femo schreef:wie is er lid van dumpert? er is een 'brekend'filmpje. over wat hij wilde vertellen. ik zit op mijn werk en kan dat filmpje niet kijken. kan iemand het voor me bekijken en het uitleggen?!
Keet schreef:randalinpony schreef:Die jongeman zag de politie al een poosje buiten beeld....
Als hij kwaad had willen doen, had hij op dat moment de trekker zo kunnen overhalen. Dat is al een rare situatie.
Tenzij je het heel normaal vindt, dat de politie zichzelf al kenbaar maakt. Misschien dat de jongeman al meteen onder schot gehouden werd, maar dat is dan wel vreemd, dat hij daar zo relaxt onder blijft.
Denk dat hij zelf ook wel doorhad dat zijn wapen nep was hoor
Sowieso gaf hij al aan zich te willen laten arresteren na zijn "speech" , dus waarom het dan op de spits drijven als de politie er is en het wapen (nep in dit geval) te gaan richten?
Knakker schreef:wat een gek zeg!
Nou ja, gek is hij niet, hij studeert aan de TU in Delft, hij is blijkbaar doorgedraaid
geerke schreef:Knakker schreef:wat een gek zeg!
Nou ja, gek is hij niet, hij studeert aan de TU in Delft, hij is blijkbaar doorgedraaid
hij is echt niet doorgedraaid hoor...heeft ze meer op een rijtje dan jij en ik bijelkaar.
Hij wilde de misstanden in de wereld ter sprake brengen.Maar dat mag niet,zeker niet op deze manier.Mensen moet je namelijk dom houden,want die moeten braaf naar hun werk iedere ochtend om geld te verdienen voor het dure kapitalistische systeem.
Maar ik ben bang dat dit iets te ingewikkeld word allemaal.
Bizzybijtje schreef:Kaus schreef:Zijn geloof lijkt mij wel relevant. Maakt het verschil of hij handelt vanuit een geloof of een persoonlijke overtuiging.
Hij zegt duidelijk informatie "van hogerop" te hebben voor de gewone burger, lijkt mij weinig te maken te hebben met geloof.
manie schreef:Courses schreef:Er kloppen een heleboel dingen niet aan dit verhaal. In de TV gids stond 1.5 uur gepland voor dit Journaal terwijl het normaal een stuk korter is. Sowieso was de hele overmeestering/aanhouding super knullig (4 mensen die bevelen schreeuwen en allerlei andere onzin door elkaar heen) om maar niet te beginnen over het feit dat de 'normale' politie hier niet voor ingezet hoort te worden. Daarnaast was de man veel te beleefd, de video die op YT verscheen van Anoyemous blijkt fake te zijn en nog zoveel meer ... Echt een raar verhaal.
Nou nou complotdenker is je tweede naam???
Winged schreef:Die klasgenoot van hem zei toch gisteravond dat hij geen geloof aanhing?