Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:De EU en ruggegraat? Denk dat je daar aan het verkeerde adres bent. Zou meer hoop hebben op de USA. Die worden tenminste gehoord.
Annemiek80 schreef:Allereerst wil ik iedereen hier in het topic die familie en/of naasten heeft verloren veel sterkte wensen!
Ik zit nu even het nieuws te kijken en op Schiphol worden mensen geïnterviewd die vandaag met dezelfde vlucht (deze gaat dagelijks) richting Kuala Lumpur gaan. Wat lijkt me dat ontzettend raar
melissac schreef:DromenLies schreef:Ik heb ook een filmpje gezien waarop een vliegtuig neerstortte en het leek er heel erg op dat het dit vliegtuig was. Iemand had het op fb gepost maar nu is het verwijderd. Dat was wel vrij schokken. Je het vliegtuig een beetje laag hangen, niet echt vliegen of vooruitgaan zeg maar. Toen begon het te draaien en te kantelen en nog harder te dalen en toen het de grond raakte vloog het meteen in brand en volgde er een explosie
Ik had dat filmpje ook gezien, maar die is nep want de rechtervleugel stond al in brand voordat hij neerstorte en dat was bij het vliegtuig in het filmpje niet zo..
Ik vind het echt vreselijk voor de nabestaande..
drawerlover schreef:Maar persoonlijk heb ik eigenlijk liever dat iemand meteen dood is dan dat die later allemaal nog met mankenten loopt. Natuurlijk is dat hard en doet dat pijn maar ik heb dat veel liever dan dat iemand nog met mankementen zit van bv dat ze ergens verlamd zijn ofzo want dat is ook weer niet leuk voor de slachtoffers zelf en de mensen daar omheen
SAKKIA schreef:Luister nu naar 3FM en ook al ben je geen fan van giel beelen, dit doet hij toch allemaal heel goed. Hij draait nu een liedje van die meneer die dat berichtje op fb plaatste (mocht het vliegtuig vermist raken zo ziet hij er uit). Hij zit in een bandje en hebben ook een plaat uitgebracht.
Het komt wel binnen.
En een buiging voor Giel Beelen voor de manier waarop hij nu uitzending maakt