Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sees schreef:JackenJill, of BV nu vies IS of men VINDT het vies, what's the difference? Het gevoel wat het sommige mensen geeft blijft hetzelfde.
Het gaat om de effort! Een aantal moeders hier kwamen op mij nogal asociaal over (sorry) door te zeggen dat ze sch*t hadden aan wat andere mensen vonden. In wat voor maatschappij leven we dan denk ik dan. Of het nu over BV gaat of niet.
JackenJill schreef:Uiteindelijk komt het er dus op neer dat we het er allemaal over eens zijn dat bv in het openbaar mag, maar dat het gewaardeerd wordt als je rekening met elkaar houdt. Wat dus inhoudt dat borstvoedende moeders gewoon mogen voeden maar dat niet half ontkleed hoeven te doen. En dat mensen die het een vieze bedoening vinden hun mening gewoon voor zich houden en zich evt afwenden. Klopt dit een beetje?
En de extreme reacties in dit topic negeren we dan maar, oké?
JackenJill schreef:Ik wil nog wel even reageren op Sees (geloof ik): Ik denk dat het onderwerp 'kinderen' zo gevoelig ligt omdat het kinderen zijn.Onschuldige wezens die nog veel moeten leren. Er wordt ze veel vergeven (terecht) omdat ze onmogelijk alles kunnen weten of begrijpen. Daarnaast, en dan spreek ik voor mezelf, weet dan dat de liefde voor mijn kinderen vóór alles gaat en dat je het wél over MIJN kind hebt en dus niet zomaar alles kunt zeggen. Alles moet wel binnen het redelijke blijven vind ik, niet zomaar van alles gaan roepen over die kinderen die eigenlijk allemaal gewoon stom zijn. Maar misschien begrijp ik je nog steeds niet goed en wil je me een voorbeeld geven van hoe je het bedoelt?
JackenJill schreef:. Vooral de onopgevoede variant vind ik echt super irritant. Dus als ik begrip kan opbrengen voor het irritante gedrag van sommige kinderen, dan kan iedereen het!![]()
suze_ schreef:Dat is Moeder Natuur. Krijg je over het algemeen vanElf kado na de bevalling. Wist ik ook niet maar ieder die ook maar enkel naar mijn zoon wilde kijken lustte ik al rauw de eerste maanden