Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:zeker als de luchtdruk wegvalt dmv een implosie.. Weet niet wanneer dit zich kan voordoen bij een vliegtuig?
eilleen333 schreef:Ik blijf het gek vinden dat dat vliegtuig gewoon niet te traceren is. Dat moet IMO echt beter kunnen. Met de huidige technologie moeten we toch gewoon iets kunnen maken wat altijd en overal data uitzend? Als we kunnen communiceren met mensen is de ruimte moet het op onze planeet zelf toch ook zeker mogelijk zijn?
Magrathea schreef:eilleen333 schreef:Ik blijf het gek vinden dat dat vliegtuig gewoon niet te traceren is. Dat moet IMO echt beter kunnen. Met de huidige technologie moeten we toch gewoon iets kunnen maken wat altijd en overal data uitzend? Als we kunnen communiceren met mensen is de ruimte moet het op onze planeet zelf toch ook zeker mogelijk zijn?
Een vriend van me zei van de week met zijn beste Redneck accent "Well... Gee... I wonder how that works... How come you smart ass space people with all ya science can't use a satellite with extreme zoom stuff an' that to find a plane in an enormous sea, several days after it disappeared, without a clear final location?"
Het spijt me dat ik jullie teleur moet stellen maar het is wel degelijk mogelijk om iets niet te kunnen vinden, zeker in een gebied als ZO-Azië
eilleen333 schreef:Ik vind dat wel echt iets waarmee ze aan de slag moeten. Want dit is eigenlijk absurd natuurlijk.
Maar ja, niet dat ik het zelf kan. Zoiets uitvinden;)