2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:35

Dat die schoenen niet eerder om is gevraagd in media,kan een reden hebben he. Wij hier weten helemaal niets van deze vermissing en zelfmoord, behalve wat er vrijgegeven is.

Eunomia

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:39

Iik zou erg graag helpen maar ik zou het niet aankunnen als ik iets vind.. Dus ik heb echt onwijs veel respect voor de vrijwilligers, militairen en politie. De militairen doen het overigens ook vrijwillig hoorde ik bij het NOS journaal van gisteren.

Dus het negatieve praten over de politie en militaren vind ik ook echt niet nodig! Zij doen ontzettend hun best en zijn de hele dag en nacht bezig om de jongetjes te vinden. Niet alles wat zij weten / wat zij doen wordt naar buiten gebracht, zij zullen echt wel meteen geweten hebben van die schoenen maar wilde dit waarschijnlijk nog niet meteen naar buiten brengen, daar zullen zij ook wel redenen voor gehad hebben.

Ik heb alleen maar diepe respect voor deze mensen!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:42

ik zou ook niet durven te zoeken.
volgens mij zou ik het echt niet aankunnen als ik een lichaam vind.
en daar moet je wel rekening mee houden...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:42

Inderdaad, niets dan respect voor degenen die zoeken en bezig zijn met oplossen van deze zaak. De politie zal absoluut overwegingen hebben om sommige zaken buiten de media te houden. Ze "debielen" noemen vind ik niet getuigen van enig inlevingsvermogen.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:46

ik ga slapen.
hopelijk positief nieuws morgen.
zs voor de kinderen en familie bidden.

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:50

_Cowgirl schreef:
Ik vind het juist enorm egoistisch. Dat je jezelf dood ala! Maar je twee onschuldige kinderen bij hun moeder weghaald en misschien ook wel vermoord?

Bah, tuurlijk je pleegt niet zomaar zelfmoord is zielig als je je zo slecht voelt dat je dat gaat doen, maar als je dan ook nog je kinderen ergens dumpt levend of dood gaat echt te ver.

Vind het overigens wel erg voor de familie van de vader.

Sjonge jonge zeg er is nog niet eens bekend wat er gebeurd is en er zijn weer volop speculaties. De vader wordt nu al beschuldigd, in Nederland ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 22:52

XFiemoX schreef:
Komen ze daar nu mee. HALLOOOO horen ze niet gelijk alles na te lopen nadat hij dus gevonden was??? Ongelooflijk wat een debielen, het lijkt me dat ie zijn schoenen dan ook niet bij zich had nadat ie dus gevonden werd.
Echt ongelooflijk en waardeloos. Zo kom je ook echt nergens net als dat er beslist niet net wat meer duidelijkheid w.b.t. precies vooraf gebeurd is (klein detail konden ze toch wel vertellen).

Misschien een idee om je respectloze mening voor je te houden als je verder inhoudelijk niets van de zaak weet? :)
Deze mensen doen gewoon hun werk en ze zullen niet de eerste de beste onervaren medewerker op deze zaak loslaten, ik neem aan dat je de bakker ook niet vertelt hoe hij zijn broodjes hoort te bakken.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 23:21

Verschrikkelijk is het, geen woorden voor, die onzekerheid.
En ook nog zo dicht bij huis.
Eerst in Elsloo waar ik de 1e 24 jaar van mijn leven gewoond heb.
Nu zag ik beelden van de Andreas Sauerlaan in Geulle , waar mijn Opa en Oma om de hoek woonden.
Het Bunderbos.... Geulle, de omgeving waar ik jarenlang heb paardgereden.
Allemaal plaatsen die ik op mijn duimpje ken.
Moet er niet aan denken dat er iets ergs gebeurd zal zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 05:03

XFiemoX schreef:
Komen ze daar nu mee. HALLOOOO horen ze niet gelijk alles na te lopen nadat hij dus gevonden was??? Ongelooflijk wat een debielen, het lijkt me dat ie zijn schoenen dan ook niet bij zich had nadat ie dus gevonden werd. .

Nou ja zeg, wat een respectloze post dit. Je gaat mensen, die hard aan het werk zijn om twee kindjes te vinden, waar ontzettend veel psychische druk op staat en die vast goede redenen hebben gehad, toch geen debielen noemen? Wat verschrikkelijk asociaal.
Je moest eens weten hoe druk die mensen in de weer zijn om de waarheid boven tafel te krijgen! Je zou ze maar vinden! Ik vind dit echt niet kunnen :n

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 06:18

Jiwa schreef:
_Cowgirl schreef:
Ik vind het juist enorm egoistisch. Dat je jezelf dood ala! Maar je twee onschuldige kinderen bij hun moeder weghaald en misschien ook wel vermoord?

Bah, tuurlijk je pleegt niet zomaar zelfmoord is zielig als je je zo slecht voelt dat je dat gaat doen, maar als je dan ook nog je kinderen ergens dumpt levend of dood gaat echt te ver.

Vind het overigens wel erg voor de familie van de vader.

Sjonge jonge zeg er is nog niet eens bekend wat er gebeurd is en er zijn weer volop speculaties. De vader wordt nu al beschuldigd, in Nederland ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Hij heeft z'n kinderen toch ergens gedumpt levend of dood.. Ik zie daar niets van speculeren in. (Dumpen vind ik ook bij iemand anders brengen in dit geval). Het heeft geen zin meer of hij schuldig wordt bevonden ze gaan hem niet meer opsluiten. 8)7

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 07:32

pff ik heb er vannacht slecht van geslapen.
en dan ben ik een buiten staander.
de moeder + familie zal wel helemaal geen oog dicht doen...

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:24

mischien was hij de kinderen kwijt geraakt of zijn ze ontvoerd en kon hij dat niet verdragen. zou ook nog kunnen toch. dus ervan uit gaan dat je al weet hoe het in de grootste hoofdlijn gaat vind ik niet oke

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:38

nog even over de foto van moeder en kinderen: wat een leuk gezinnetje! heel bizar dit....

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:40

Nou nieuwe dag nieuwe kansen zullen we maar zeggen...

Laten we hopen dat ze iig gevonden worden.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:43

08.16: Politie meldt op Radio M Utrecht dat Jeroen Denis en zijn zoontjes Ruben en Julian in Beek lokaal bekend waren. Ze zijn daar maandagavond niet, zoals gespeculeerd werd, op bezoek geweest bij een ex-vriendin van Denis.

07:23 uur: Media verzameld bij de visvijver in Geulle. Ook vrijwillige speurders uit de provincie Utrecht zijn erbij uit belangstelling. De zoekactie begint pas om 9.00 uur.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:46

Het lijkt toch dat het om een specifieke tip gaat die ze echt serieus nemen. Ben dan wel benieuwd wat die tip is, maar dat zullen we voorlopig nog niet te horen krijgen.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:48

Er was dit weekend wel een vis wedstrijd daar zeiden ze net op 1 vandaag. 60/70 vissers dan zou je toch denken dat er wel al wat gevonden was..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:51

Nou, beetje vervelend onderwerp, maar pas overleden mensen zinken vaak in eerste instantie naar de bodem (zeker wanneer ze verzwaard zijn), na een aantal dagen komen ze dan door de gassen vaak weer boven drijven. Mochten ze overleden zijn (en daarom zoekt men uiteraard ook in het meertje), dan denk ik dat het nu nog te vroeg is om te verwachten dat er iets naar boven komt drijven, dus dan vind je bij het vissen ook niet veel. Dan bereik je meer met sonar etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:52

Geen idee hoe vissen reageren als er een lichaam in het water ligt... Misschien dat ze daar iets afwijkends aan hebben opgemerkt? Aan het gedrag van de vissen dus?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:53

08.17: Politie zet misverstand recht. Jeroen Denis werd niet zonder schoenen gevonden. De wandelschoenen, waarvan de recherche weet dat hij ze had, zijn niet aangetroffen in zijn huis, bij zijn auto of aan zijn lichaam.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:54

Lente schreef:
Geen idee hoe vissen reageren als er een lichaam in het water ligt... Misschien dat ze daar iets afwijkends aan hebben opgemerkt? Aan het gedrag van de vissen dus?

Ik denk dat dat een beetje vergezocht is, maar je weet het nooit natuurlijk.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:54

Misschien dom, maar hebben die straaljagers nu dan al gevlogen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 08:55

Ah, dat is een duidelijke update.

Cay, ik vond het ook vergezocht maar het kwam ineens in m'n hoofd op.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:39

Ik leef als mama van 5 mannetjes ook ontzettend mee met de familie van Ruben en Julian,vréselijke nachtmerrie dit.
Ik hoop net als iedereen,dat er zo vlug mogelijk eindelijk duidelijkheid komt over de verblijf/vindplaats van die twee knappe kereltjes

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 09:42

09.29: Zoekactie vertraagd. De boot blijkt een onderdeel te missen. Dat wordt nu nagebracht.

09.00: Bootje dat voor zoekactie gebruikt wordt ligt in visvijver. Het wachten is op de duikers.