Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Cowgirl schreef:Ik vind het juist enorm egoistisch. Dat je jezelf dood ala! Maar je twee onschuldige kinderen bij hun moeder weghaald en misschien ook wel vermoord?
Bah, tuurlijk je pleegt niet zomaar zelfmoord is zielig als je je zo slecht voelt dat je dat gaat doen, maar als je dan ook nog je kinderen ergens dumpt levend of dood gaat echt te ver.
Vind het overigens wel erg voor de familie van de vader.
XFiemoX schreef:Komen ze daar nu mee. HALLOOOO horen ze niet gelijk alles na te lopen nadat hij dus gevonden was??? Ongelooflijk wat een debielen, het lijkt me dat ie zijn schoenen dan ook niet bij zich had nadat ie dus gevonden werd.
Echt ongelooflijk en waardeloos. Zo kom je ook echt nergens net als dat er beslist niet net wat meer duidelijkheid w.b.t. precies vooraf gebeurd is (klein detail konden ze toch wel vertellen).
XFiemoX schreef:Komen ze daar nu mee. HALLOOOO horen ze niet gelijk alles na te lopen nadat hij dus gevonden was??? Ongelooflijk wat een debielen, het lijkt me dat ie zijn schoenen dan ook niet bij zich had nadat ie dus gevonden werd. .
Jiwa schreef:_Cowgirl schreef:Ik vind het juist enorm egoistisch. Dat je jezelf dood ala! Maar je twee onschuldige kinderen bij hun moeder weghaald en misschien ook wel vermoord?
Bah, tuurlijk je pleegt niet zomaar zelfmoord is zielig als je je zo slecht voelt dat je dat gaat doen, maar als je dan ook nog je kinderen ergens dumpt levend of dood gaat echt te ver.
Vind het overigens wel erg voor de familie van de vader.
Sjonge jonge zeg er is nog niet eens bekend wat er gebeurd is en er zijn weer volop speculaties. De vader wordt nu al beschuldigd, in Nederland ben je nog altijd onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.