Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:46

k_m schreef:
Begint een beetje een pro dierenseks topic te worden hier.
Blijf er radicaal tegen, vanzelfsprekend want ik pas niet binnen het kader van de mensen die ''onschadelijke'' dierenseks goedkeuren..
Het kan dan wel niet correct discussiëren zijn wat ik nu zeg maar vind het compleet gestoord..

Volgens mij niet hoor, dan heb je echt niet goed gelezen.

k_m

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:47

Oh jawel hoor, daarom dat ik er de ''onschadelijke'' bij zet :)

Vjestagirl

Jongens, zullen we wel ff ontopic blijven?

Vjestagirl

k_m schreef:
Oh jawel hoor, daarom dat ik er de ''onschadelijke'' bij zet :)

Wat vind jij er schadelijk aan dan?

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:48

k_m schreef:
Blijf er radicaal tegen, vanzelfsprekend want ik pas niet binnen het kader van de mensen die ''onschadelijke'' dierenseks goedkeuren..
Het kan dan wel niet correct discussiëren zijn wat ik nu zeg maar vind het compleet gestoord..

Ja, je past er inderdaad niet zo best tussen. Echter wel fijn dat je post, want dit is wederom wel een bevestiging van de uitkomsten van het onderzoek. Zowel op het ingelezen zijn in het topic als in je uitspraken. Dan ben ik nog niet eens op de hoogte van je opleidings- en wedstrijdniveau en je leeftijd... kun je nagaan!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:49

Dan nog niet k_m... Er zijn maar weinig mensen die hier zeggen dat ze er per definitie 'voor' zijn, sterker nog, iedereen zegt dat ze het niet zouden willen en het idee onprettig vinden. Alleen dat het geen dierenmishandeling is.

Lieffiefi

We proberen een patroon te vinden.
Ik heb 2 honden :D

Vjestagirl

Lieffiefi schreef:

Zullen we een apart topic maken voor het vinden van het patroon?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:50

Ik zet de onschadelijke erbij omdat dit jullie mening was. Ik zelf vind het niet noodzakelijk schadelijk maar ongehoord.
@Peppertree waarom de toch wel redelijk persoonlijke opening van je post? Ik heb dit topic van af het begin gevolgd heb eerder in dit topic ook gepost. Even nagaan voor je uitspraken gaat doen aub :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:51

Ik vind het goor, niet respectvol naar je dier (of jezelf :') ) maar inderdaad, als iemand het met zijn eigen dier doet en dat dier merkt er weinig van, wordt verder goed verzorgd...dan zijn er ontzettend veel ergere dingen te bedenken (die breed geaccepteerd zijn...) die eerder onder mishandeling zouden moeten vallen.

Je gaat natuurlijk geen cavia lekker strak intapen om je lusten op te botvieren, maar een koe of paard ofzo die amper verstoord wordt tijdens het eten van een plukje hooi, er weinig van merkt en er niks aan overhoudt verder....tja, als dat iemand invulling is van dieren houden dan is het nog niet zo beroerd denk ik dan...maar ik vind mensen die dat graag willen wel een beetje raar zullen we maar zeggen :P

Pro Vjesta dus, 32 jaar, HAVO diploma afgeraffeld omdat ik geen zin had om het VWO nog af te maken, en op de manege als jonge tiener nog een paar wedstrijdjes L gereden op ponies die eigenlijk net zo min konden wijken en achterwaarts snapten als de ruiters :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:52

Misschien is de overeenkomst lege profielen?

Ik ga me overigens afvragen ofmannen die sex met dieren willen, of ze niet voorkeur hebben voor kleine dieren. Paarden en koeien voelen minder maar de man dan wellicht ook?
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 27-11-12 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:52

k_m schreef:
Ik zet de onschadelijke erbij omdat dit jullie mening was. Ik zelf vind het niet noodzakelijk schadelijk maar ongehoord.
@Peppertree waarom de toch wel redelijk persoonlijke opening van je post? Ik heb dit topic van af het begin gevolgd heb eerder in dit topic ook gepost. Even nagaan voor je uitspraken gaat doen aub :)

K_m, wat vind jij er schadelijk aan dan?

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:53

ja maar daar ga je weer....ongehoord.

50 jaar geleden was het ongehoord om zonder getrouwd te zijn sex te hebben.

Voordat er nu mensen gaan gillen dat ik voorspel dat we over ca 40 jaar allemaal dierenneukers zijn, nee.
Maar alleen om aan te stippen dat wat 'hoort' ook maar relatief is.

Goor vind ik het ook. Absoluut.

k_m

@Vjesta er staat ik vind het NIET noodzakelijk schadelijk.

Peppertree

k_m schreef:

Juist niet, dacht ik. Het enige waar ik mijn post op baseer is de uitspraken die jij zelf doet in je bericht waar ik op reageer. Er staat naar mijn mening juist niets persoonlijks in. Dat benadruk ik zelfs nog door te melden dat ik niet op de hoogte ben van andere kenmerken. Daarnaast bevestig ik alleen jou uitspraak dat je er niet tussen past. Je zegt het notabene zelf :+ .

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:54

Vjestagirl schreef:
Lieffiefi schreef:

Zullen we een apart topic maken voor het vinden van het patroon?

Ja lijkt me erg gezellig :j

Voor-team (naja, voor) en tegen-team

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:56

Peppertree schreef:
k_m schreef:

Ja, je past er inderdaad niet zo best tussen. Echter wel fijn dat je post, want dit is wederom wel een bevestiging van de uitkomsten van het onderzoek. Zowel op het ingelezen zijn in het topic als in je uitspraken. Dan ben ik nog niet eens op de hoogte van je opleidings- en wedstrijdniveau en je leeftijd... kun je nagaan!

Het eerste, jullie zijn aan het nagaan of het iets te maken heeft met leeftijd en opleidings niveau, ik pas er niet zo best tussen terwijl je dat niet eens weet, terwijl daar juist jullie onderzoek om draait.
Het 2de, ik volg dit topic al van het begin en heb al eerder gereageerd, kon je nagaan door even in m'n profiel te spieken bij m'n berichten :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:57

Sorry, maar ik moest hier even aan denken O:)

Afbeelding

Ik ben het overigens met Vjesta en consorten eens. Ik vind het onvoorstelbaar dat er mensen zijn die seksueel opgewonden raken van dieren, maar ik denk dat een koe 100 x liever een mannenpiemel achterin krijgt dan dat 'ie geslacht en opgegeten wordt.

Overigens MBO, 31 en geen wedstrijdambities ;)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:01

_O- Amable :')

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:04

jeetje ik kan er niet over uit, eerste paar blz gelezen en de laatste paar , zelf heb ik een duitse dog en dat is echt mijn allerbeste maatje kan er niet bij om sex met hem te hebben :? totaal geen behoefte aan en al mijn dieren die ik heb gehad hebben daar ook nooit of te nimmer behoefte aan gehad!!

maar goed je hebt ook mensen die 'gewoon' een dier houden en er geen band mee hebben.. maar als ik het ooit zal zien dat het gebeurd ,gewoon te walgelijk voor woorden _-:( trieste mensen denk dat er wel andere manieren zijn om aan je sexuele behoeftes te komen..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:08

Coot schreef:
Deze kreeg ik van de week doorgestuurd http://www.youtube.com/watch?v=gOI51tC_SBY

Ook een 18+ met een vis..

Dit filmpje is van YT verwijdert. Te zien was dat een man zich liet pijpen door een (grote) vis, zo'n koikarper achtig ding.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:09

Hahaha gadverdamme.. Zn vis is toch niet vast te houden

HhildeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:09

Die vis deed het ook zelf..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:10

Hij hoefde m ook niet vast te houden, de vis liet zelfs een paar keer los om vervolgens weer de mond er helemaal overheen te schuiven en door te sabbelen. Denk dat het dier denkt dat het eten krijgt ofzo? (Krijgt ie tenslotte ook, mond vol eiwitten :+ ) Die man was bij het aquarium/vijver ofzo in gaan zitten.

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 20:11

gadsie!!!!!!