Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:ff tussendoor, vinden jullie het nu niet triest van jezelf, dat omdat je niet hetzelfde denkt als de VVD zo'n hetze te beginnen tegen mensen die dat wel stemmen, en iemand zo af te branden ?
Babsiej schreef:Lees je eigen berichtjes even terug, en vooral de toon....
Air schreef:Geloof dat er hier nergens iets tegen de mensen die VVD stemmen wordt gezegd?
Er wordt over Rutte gepraat, over dingen die ie doet wat niet klopt.
Om dan in zijn geintjes te blijven trappen moet je zelf weten, maar om nou hier mensen daar op aan te spreken? Dan moet je toch echt bij hemzelf zijn. Wij verzinnen het niet.
Pas op! Als je niet tegen een grapje kan moet je dit NIET kijken, anders voel je je misschien beledigd.
Heb je humor en wil je even lachen, kijk dan vooral
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/180068
Babsiej schreef:Ik denk dat Rutte nergens spijt van heeft, daar Rutte in de peilingen op 35 zetels staat, en het dus meer dan prima doet.
De helft van wat hier verkondigd wordt is ook gewoon niet waar, de zogenaamde feitjes etc daar kan meneer Rutte niets aan doen...
Duimen voor een glansrijke overwinning woensdag, en hopen dat het niet nog socialer wordt hiero.
Babsiej schreef:Ik denk dat Rutte nergens spijt van heeft, daar Rutte in de peilingen op 35 zetels staat, en het dus meer dan prima doet.
Babsiej schreef:Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.. Kijk naar Roemer, de nieuwelingetjes zijn even leuk maar dat blijft niet zo natuurlijk...
Maak jullie nu allemaal niet teveel illusies ..
Babsiej schreef:Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.. Kijk naar Roemer, de nieuwelingetjes zijn even leuk maar dat blijft niet zo natuurlijk...
fransje23 schreef:Babsiej schreef:Ik denk dat dat allemaal wel meevalt.. Kijk naar Roemer, de nieuwelingetjes zijn even leuk maar dat blijft niet zo natuurlijk...
SP is geen nieuweling draait al vanaf 1972 mee. Bovendien deden ze het afgelopen paar verkiezingen, zeker met Marijnissen, deden aardig mee. Dat is wel ten kostte van de PVDA omda ze een beetje in dezelfde vijver vissen.
Babsiej schreef:De helft van wat hier verkondigd wordt is ook gewoon niet waar, de zogenaamde feitjes etc daar kan meneer Rutte niets aan doen...
hopen dat het niet nog socialer wordt hiero.
BaileyMix schreef:Ik schrik er echt een beetje van dat zoveel mensen op PVV stemmen...