Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Il0na schreef:Ik denk dat bij ons ook voorlopig de paarden niet op het gras komen te staan..
Al die deeltjes die gaan neervallen op het gras en de grond, brrr.. Lijkt me toch niet echt best!
stef schreef:jou vriend mag echt niet binnen een straal van 200 m daar blijven hoor, geloof mij nou, dat wordt echt wel geregeld
Gewassen? Nu nog? Alles ligt braak (hier tenminste wel)
Tineke90 schreef:me vriend moest 200meter ervan af lossen die heeft de brand enzo gezien en staat daar nu ook stil om zijn nacht te maken hij heeft namelijk geen uren meer. Vind het niet een heel fijn idee maar er staan er meer en de politie houd het ook wel in de gaten die hebben ze net al gesproken. maarja toch als die in zijn slaap die lucht binnen krijgt weet niet wat er dan gebeurd.
Tineke90 schreef:hij staat bij een wegrestaurant in moerdijk nu. Maar hij moest 200meter daar vandaag lossen hij heeft het echt gezien. maar nu staat die niet meer 200meter daar vandaan hoor.
Tineke90 schreef:me vriend moest 200meter ervan af lossen die heeft de brand enzo gezien en staat daar nu ook stil om zijn nacht te maken hij heeft namelijk geen uren meer. Vind het niet een heel fijn idee maar er staan er meer en de politie houd het ook wel in de gaten die hebben ze net al gesproken. maarja toch als die in zijn slaap die lucht binnen krijgt weet niet wat er dan gebeurd.
Il0na schreef:Nou idd, het is allemaal nogal heftig!
Begreep net dat ze het groter aangingen pakken, met grote actie ofzo,
en dat dit nog meer rookontwikkeling ging geven..
Straks worden we nog geevacueerd! Gatver zeg, moet daar echt niet aandenken!
(mijn vriend moet vanacht ook naar het vliegveld omdat hij paar dagen weg gaat met voetbal,
vind dat niks hoor, en maak me ook best zorgen om de paarden ook al staan ze op stal)
Hoorde net van mijn schoonouders die in de Mookhoek wonen dat er daar allemaal
brandweerwagens en busjes stonden, maar waarvoor dat nou is?
Ladygiroc schreef:Ik maak me toch ook wel zorgen om de dieren die buiten staan en lopen.. Wat gaat de brandweer nu doen dan Robin??
Nee, niet ATM in brand