janesmith schreef:Zijn kapsel heeft inderdaad iets weg van Mozart. Bijna alle genieën hebben aparte haardracht.

Kijk Einstein.
FaberSmid schreef:Typisch om wilders met genieën te vergelijken, grootheidswaanzin is net als godsdienstwaanzin wat de moslims verwijt wordt.
Wilders wordt wel heel erg hoog ingeschat terwijl die zo laag kan zijn.
janesmith schreef:Marokkanen zijn geen ras, dus dat kan nooit racisme zijn.
FaberSmid schreef:Wat voor een ras bent u dan wel niet? Of mag men u ook maar discrimineren en rascistisch, omdat u geen ras bent? Maar een mengelmoes kruising, zoals europeanen en american zijn.
Dus volgens uw logica is dat maar toegestaan?
Nicolletje schreef:Ik heb dit topic net op het terras lekker buiten in mijn leuke dorpje waar iedereen lekker saampjes in de kroeg zit en het leven goed is

aan mijn vriendin voorgelegd en ook de antwoorden die sommigen geven.
FaberSmid schreef:Leuk en aardig de reactie van uw vrienden, maar de geschiedenis heeft die dan niet critisch beleerd. Men vergeet steeds maar de geschiedenis en vervalt steeds weder terug in de tijd en zo de herhaling van de geschiedenis.
Uniformeel kleden en elkaar motiveren is nog steeds ook wederom in deze tijd actief. De groeperingen. Van voorheen en zogenaamd nieuw bewijzen dat keer op leer. Is dat wat men wil en de bedoeling? Nee voor mij en vele niet, die zullen zich daar tegen blijven verzetten.
jantergouw schreef:Jij en je vriendin raken in mijn ogen de kern van het probleem. De tegenstanders van een geforceerde multiculturele samenleving worden te vuur en te zwaard bestreden door de voorstanders. Waarbij die voorstanders geheel voorbij gaan aan het feit dat iedereen recht heeft op een eigen mening. Als je het niet eens bent met links dan zul je gedemoniseerd worden en in het hokje van de racisten geduwd worden. Zo was het altijd en zal het altijd blijven. Links en rechts, ze zullen nooit een gelukkige verkering hebben, laat staan een huwelijk.
FaberSmid schreef:U kunt de geschiedenis, verval terug en de tijd en zo herhaling van de geschiedenis niet ontkennen. En zo ook niet de groeperingen van toen, nu en de zogenaamde nieuwe.
Ook niet door alles de verdraaien en zelfs om te draaien. Alleen al uw schrijven over de verklaring van de bescherming door groeperingen zegt werkelijk waar alles.
Verafjord schreef:ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier op een verkapte, zgn nette manier Wilders weer met Hitler vergeleken wordt
FaberSmid schreef:Heb ik dat geschreven, bestaat de geschiedenis alleen uit die h?
Jan(e) reageer oprecht en vraag oprecht naar uw reactie, dan kunt u toch gerust reageren? U kunt toch anderen ook beantwoorden en op hun schrijven reageren, al zijt het selectief?