sarabande schreef:Niemand nam iets aan, we vroegen gewoon om on topic te zijn. Dat soort teksten of ze nu van de VVD zijn, die hiermee probeerde kiezers van de PVV te krijgen of van de PVV zijn niet bevorderlijk om een discussie te voeren over de politiek waar het echt om gaat.
Al diverse malen riep ik op om de Islam fobie eens buiten dit topic te houden.
Ik begrijp dat van jou geen zinnige bijdrage in zon discussie te verwachten is omdat je zo extreem getraumatiseerd bent door alles wat met de Islam te maken heeft, dus nogmaals open ergens anders een topic waar je je uit kan leven met je quotes etc, maar laat dit topic over de huidige formatie gaan waar integratie etc nog niet aan de orde geweest is dus niet van toepassing.
Het zijn standpunten waar paars+ mee te maken heeft. Of meen jij dat Rutte alle Islamfobische punten zal laten vallen? Ik ben bang dat jij juist degene bent die Islamfobie heeft. Zodra wordt het woord genoemd dan zit je direct in de hoogste boom! Het is een zeer belangrijk onderwerp in onze huidige politiek. Of je het bevalt of niet, zo is het nu eenmaal. Google maar eens op het internet dan zul je zien hoe belangrijk punt het is. De PVV heeft er zelfs bijna 2 miljoen kiezers door, volgens velen. Want die zeggen dat mensen maar voor één ding PVV stemmen. 
Teddy321 schreef:Djw Krips, gewoon Jan in de negeerstand ... hebben wij weer een leuke discussie
Beloofd, Teddy? Ik hoop echt dat je het vol kunt houden, scheelt mij een hoop gedoe.