wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:07

Heino schreef:
ladylay schreef:
maar aangezien iedereen geinfiltreerd is met media wahalla anti-moslim bullshit, is Wilders ooh zo'n ramp. En harstikke rechts, en discrimineert, bla bla bla.

Dit klinkt een beetje alsof je de media beschuldigt de PVV in een kwaad daglicht gezet te hebben??

Zeker, je wilt niet weten wat een troep de media is.
Ze verkopen vele leugens, verdraaien etc. etc.
Nothing is as it seems, je moet niet alles klakeloos overnemen wat je voorgeschoteld krijgt.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:07

Wat is het verschil? :+
Sorry, maar ik ben een leek in dit gebied :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:08

Rody01 schreef:
Wat is het verschil? :+
Sorry, maar ik ben een leek in dit gebied :')

De president is een staatshoofd. Wij hebben al een staatshoofd; Beatrix. De minister president staat aan het hoofd van het kabinet.

RoodZonnetje

ladylay schreef:
Ze verkopen vele leugens, verdraaien etc. etc.

Welke leugens zijn er dan verspreid over de PVV?

superwoman

ladylay schreef:
Hij heeft meerdere punten die harstikke links zijn

Was mij ookal erg opgevallen...

Citaat:
En ben dus ook blij dat VVD de oppositie heeft gekregen

Ik ook en vind het ook fijn dat hij zegt dat ze moeten doen wat de kiezer zegt en daarvoor Wilders ook niet mogen uitsluiten. Ik geloof dat De VVD wel wat gaat doen met de resultaten van deze verkiezing - in de zin van reageren op de reactie van de kiezer. Kiezer is duidelijk ontstemd wat vooornamelijk duidelijk is geworden aan de CDA (en de PVV)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:09

Dat Wilders discrimineert is een feit hoor, daar kan de media weinig aan doen ;)

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:09

Heino schreef:
ladylay schreef:
maar aangezien iedereen geinfiltreerd is met media wahalla anti-moslim bullshit, is Wilders ooh zo'n ramp. En harstikke rechts, en discrimineert, bla bla bla.

Dit klinkt een beetje alsof je de media beschuldigt de PVV in een kwaad daglicht gezet te hebben??

Denk dat je dat wel kan stellen ja.
De media gaat maar door over islamisering terwijl dat echt niet het enige punt is wat op de agenda stond.
Logisch, pvv wil de publieke omroep laten verdwijnen, en dat wil de publieke omroep natuurlijk niet... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:10

Ik heb mijn mening over Wilders puur gevormd op basis van wat ik zelf heb gezien dat hij heeft gezegd, en wat zijn partijprogramma zei.

Had geen linkse achterbakse media ( :+ ) nodig om voor mij te bevestigen dat Wilders een kwal is.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:11

Rebeccatjuh schreef:
De media gaat maar door over islamisering terwijl dat echt niet het enige punt is wat op de agenda stond.

Ohja, want Wilders' stokpaardje was ook absoluut niet de vermeende islamisering natuurlijk. Wilders zei regelmatig dat hij het nu wel eens ergens anders over wilde hebben. Ja, je hebt gelijk. De media heeft het laten lijken alsof de islamisering het enige belangrijke punt bij de PVV is. Arme PVV.

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:12

Dankje Rock, :)

Ik wilde nog even zeggen: Wat een geweldige namen hebben je kinderen zeg!

Megamutsj

Ik ben juist anti VVD, heb zelf op de PVV gestemd. En nee, niet vanwege zijn "discriminatie" maar omdat ik vind dat hij wél goede punten heeft :)
Bij de VVD gaan de arme mensen betalen, en de rijken worden steeds rijker. Lekker makkelijk he? Je komt aan de macht, en maar verdienen. Hoe moet de normale mens nog leven in nederland als iedereen maar moet betalen. We betalen al veel, kom we laten ze nog meer betalen :7
Sorry hoor maar ik werk hard en heb een goede baan, maar moet nu al wroeten in het geld want leuke dingen doen zit er bijna niet in. Kan niet eens een huis huren, laat staan kopen.

ladylay

Rock schreef:
Ik heb mijn mening over Wilders puur gevormd op basis van wat ik zelf heb gezien dat hij heeft gezegd, en wat zijn partijprogramma zei.

Had geen linkse achterbakse media ( :+ ) nodig om voor mij te bevestigen dat Wilders een kwal is.

Omdat hij zere punten aanraakt ? Omdat hij punten aanhaald, die gebaseerd zijn op waarheden ?
Ik ben gek op dat soort mensen, dat rose geur en vermoezelen van harde feiten ben ik spuug en spuug zat.
Je mag niet aanhalen wat negatief is, want ja maar die zijn wel goed dat is prima.
Dan heb ik zoiets van, dat zeg ik toch ook niet ?
Zo typische manier van reageren altijd.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:13

chevax schreef:
Ik zou het CDA een erg rare keuze vinden: die partij heeft enorme verliezen geleden en ik zou het heel krom vinden als zij dan toch mogen meeregeren. Democratisch gezien kan het niet anders dan dat men met de PVV in gesprek gaat: het is nu eenmaal de partij die de sterkste groei heeft doorgemaakt. Maar het lijkt me dat een coalitie, om het even welke, met de PVV niet zal werken. Aan de andere kant: Wilders geeft nu, nog voor er gesprekken over een formatie zijn, al toe op een punt wat hij hij erg fel uitsprak in de debatten, dus wie weet is hij helemaal niet zo standvastig als hij doet voorkomen. En dan is regeren blijkbaar belangrijker dan de eigen breekpunten.

CDA is niet zo gek. Volgens mij was het hoofddoel om niet op de CDA te stemmen JP. "Die is er nu niet meer"
Het belangrijkste is nog altijd dat de coalitie met elkaar om de tafel kán. PVDA heeft Wilders uitgesloten - imo een grove belediging voor de kiezers.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:14

Megamutsj schreef:
Ik ben juist anti VVD, heb zelf op de PVV gestemd. En nee, niet vanwege zijn "discriminatie" maar omdat ik vind dat hij wél goede punten heeft :)
Bij de VVD gaan de arme mensen betalen, en de rijken worden steeds rijker. Lekker makkelijk he? Je komt aan de macht, en maar verdienen. Hoe moet de normale mens nog leven in nederland als iedereen maar moet betalen. We betalen al veel, kom we laten ze nog meer betalen :7
Sorry hoor maar ik werk hard en heb een goede baan, maar moet nu al wroeten in het geld want leuke dingen doen zit er bijna niet in. Kan niet eens een huis huren, laat staan kopen.

En dat vind ik triest, dat men moet 'verontschuldigen' voor de zogenaamde discriminatie van PVV.

En wat betreft VVD, is ook wel heel erg aangedikt door de media.
RIjker rijker en de arme armer. onzin weer.

Megamutsj

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:15

Ik heb PVV gestemd en ben zelf volgens de wet een allochtoon :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:15

Rody01 schreef:
Dankje Rock, :)

Ik wilde nog even zeggen: Wat een geweldige namen hebben je kinderen zeg!

Oehw thanks! :D Eigenlijk is het Rockie1, Rockie2 en Rockie3 trouwens :)

@ Ladylay.. Het spijt me, maar ik snap je post niet? Ik vind overigens niet dat hij alleen punten aanhaalt die gebaseerd zijn (wat is dat eigenlijk? Een film die op waarheid gebaseerd is is ook niet waar) op waarheden! Ik vind dat hij ook een heleboel punten eenzijdig belicht, dat hij zelfs ronduit onwaarheden verkondigt in zijn partijprogramma. Komt bij dat hij absoluut respectloos omgaat met onze Islamitische bevolking. Dat vind ik een schande.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:17

CtjeLief schreef:
Dat Wilders discrimineert is een feit hoor, daar kan de media weinig aan doen ;)

Ik discrimineer ook. Net als de rest van Nederland.

The horror 8-)

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:17

@ Heino
Dus jij wilt echt zeggen dat de media hem geen woorden in de mond gelegd heeft? Dan zien jij en ik dat dus anders :)

Maar gelukkig hebben veel mensen daar doorheen gekeken en voor datgene gekozen waar zij achter staan.
Ik denk dat het in ieder geval duidelijk is dat een heel groot deel van Nederland het zat is, ik hoop dat de politiek dat ook opgepikt heeft en daar iets mee gaat doen.

Voordat er weer dicriminatie wordt gegild; denk dat er genoeg allochtonen zijn die ook VVD of PVV gestemd hebben.
Ik ben zelf voor de Nederlandse wet ook allochtoon.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:18

ladylay schreef:
Omdat hij punten aanhaald, die gebaseerd zijn op waarheden ?

Waarom vallen zo veel PVV-stemmers er dan over wanneer je zegt dat hij discrimineert? Zij we een keer eerlijk, is het weer niet goed :+

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:19

Rebeccatjuh schreef:
@ Heino
Dus jij wilt echt zeggen dat de media hem geen woorden in de mond gelegd heeft? Dan zien jij en ik dat dus anders :)

Als jij dat wel vind, heb je vast wel bronnen om dat te ondersteunen?

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:19

Megamutsj schreef:
Ik heb PVV gestemd en ben zelf volgens de wet een allochtoon :)

Ik doelde, even tussen door, dat jij je moest verontschuldigen dat je PVV gestemt had ;)

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:20

ladylay schreef:

Idd er wordt steeds aan voorbij gegaan dat de "rijken" al zorgen voor de meeste belasting- opbrengst.
Daarbij is het heel belangrijk dat je de "rijken" niet gaat wegjagen, juist omdat ze zoveel geld opleveren.
Dus als je Nederland te duur maakt, lopen de rijken weg en moeten de "armen" (en middenklassers) pas echt gaan betalen. Ook zijn de rijken vaak succelvol in het bedrijfsleven en zorgen ze voor werkgelegenheid.
Laatst bijgewerkt door superwoman op 10-06-10 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 14:21

Idd Rebeccatjuh :) Ik ben zelf ook allochtoon volgens de wet en ik heb ook PVV gestemd. Ik heb gekeken naar zijn standpunten en dat heeft mij de zet gegeven om op hem te stemmen en niet op de rest.
Mijn mening over de VVD is gebaseerd op wat de media heeft laten weten over hun, wat ik hoor en wat ik zie. De standpunten van de VVD stonden mij overigens ook niet aan, vandaar dat ik ook niet op hun heb gestemd.

En néé, ik heb niet de keuze gemaakt niet op de VVD te stemmen omdat ik allerlei dingen heb gehoord via de media, maar vanwege hun standpunten. Als ik moet afgaan wat de media verteld had ik ook wel eerst achter mijn oor gekrabt of ik wel op de PVV zou stemmen. Verder kijken is de kunst, en dat heb ik gedaan. Mijn stem is naar de PVV gegaan. :)

We zullen zien hoe het uitpakt.

ladylay

Heino schreef:
ladylay schreef:
Omdat hij punten aanhaald, die gebaseerd zijn op waarheden ?

Waarom vallen zo veel PVV-stemmers er dan over wanneer je zegt dat hij discrimineert? Zij we een keer eerlijk, is het weer niet goed :+

Respectvolle manier van discusseren is volgens mij lastig...

CtjeLief

ladylay schreef:
Megamutsj schreef:

En dat vind ik triest, dat men moet 'verontschuldigen' voor de zogenaamde discriminatie van PVV.

En wat betreft VVD, is ook wel heel erg aangedikt door de media.

Het woordje zogenaamde kun je weglaten..
En probleempunten mogen uiteraard (!) benoemd worden, en dat doen andere partijen, alleen lukt het hen WEL zonder generaliseren en discrimineren.. Discrimineren is in geen enkele situatie te rechtvaardigen.. Kun je zo hoog en laag springen als je wilt..

Als hij bepaalde dingen niet had geroepen/gezegd had ik geen enkel probleem gehad met de man, maar de manier waarop (discriminatie) heeft gezorgd dat ik totaal geen respect voor hem en zijn partij kan opbrengen..

En mensen die zeggen ,,maar ik ben echt tegen discriminatie" maar ondertussen WEL op Wilders stemmen zijn in mijn ogen schijnheilig, want als je tegen discriminatie bent stem je niet op zo iemand.
Laatst bijgewerkt door CtjeLief op 10-06-10 14:24, in het totaal 2 keer bewerkt