Die kan dat misschien gelijk even verifieren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Janine1990 schreef:Hij is ook geen 5 jaar ouder, je komt niet zomaar aan kost en inwoning hier in Nederland... Al helemaal niet aan een talenopleiding...
Als vluchteling heb je ook papieren nodig...
Ja en als je het boek van Ayaan Hirsi Ali leest dan weet je hoe makkelijk en hoe vaak die papieren worden vervalst
Janine1990 schreef:[***]: Er bestaat ook nog zoiets als een vroege leerling, dat heeft te maken met het hele oktober verhaal waarop leerlingen worden bekeken.
Ik ben tegenwoordig ook in de zomervakantie jarig, maar dat was vroeger wel anders hoor...
Saul schreef:[***] het is toch echt zo, ik was 15 toen ik aan mijn MBO begon.
joyce2 schreef:_lauraaa_ schreef:de leeftijd klopte inderdaad niet. ze had gezegd dat ze 12 was toen ze hem leerde kennen en in de brugklas zat. volgens hem was ze geen 12 maar 15.
Goed luisteren he, Maria zei dat alles op haar 12e begon, in werkelijkheid was dit op haar 13e, maar tegen Manou heeft ze gezegd dat ze al 15 was. Dus hij beweert niet dat ze toen 15 was, zij heeft hem dat wijsgemaakt.
Janine1990 schreef:Alet74 schreef:Erg off-topic: het gegeven van leerlingen geboren na oktober -vroege en late leerlingen - is tegenwoordig bij wet niet meer zo geregeld.
In mijn tijd nog wel, en dus in Maria's tijd ook...
Alet74 schreef:Toch geloof ik deze Manou wel een beetje, het is vast niet allemaal waar. Maar waar '2 vechten hebben 2 schuld', denken jullie ook niet?
Nouks schreef:Jeps weet ik wel, maar dan word je in het begin van het schooljaar een jaar ouder en ben je niet (bijvoorbeeld) de gehele derde klas (of het grootste deel daarvan) 13.