We beginnen langzaam aan met afhalen van de zendingen maar beloven de klanten niets. Mocht er doorgeboekt worden dan is dat zo dus onder voorbehoud van de airline.
Ik heb zo een vermoeden dat het niet al te lang meer gaat duren voordat ie hier weer gesloten word..Als die in ierland al gesloten word/minder vluchten...
Ik hoop niet dat er nu weer gedoe komt. Ik heb juist besloten om samen met een vriend een last-minute weekendje Londen te doen, waarschijnlijk dit weekend. Ik ga nog maar even niet boeken.
Chubby
Geplaatst: 04-05-10 11:12
Hou op, schei uit: wij vliegen volgende week dinsdag hopelijk naar Egypte.. Als we daar zijn, maakt het me niet veel uit of de boel weer dichtgaat, alles is goed verzorgd dus ik kan wel een poosje wegblijven
mbkaatje
Geplaatst: 04-05-10 11:13
Weet er alles van! Mijn man zou vandaag om kwart voor 12 vliegen vanuit Dublin naar Amsterdam. Die vlucht is geannuleerd. Inmiddels ziet het er wel naar uit dat ze na 2 uur ook weer echt gaan vliegen, dus het valt waarschijnljik erg mee.
Nu komt hij morgen thuis, hij kon z'n vlucht kosteloos omzetten gelukkig. Hij logeert bij familie, dus hij heeft ook geen probleem met overnachten o.i.d.
Deze aswolk was niet erg groot hoor, maar wel dusdanig dik dat het gevaarlijk is om er doorheen te vliegen. Het is niet de verwachting dat de rest van Europa of Engeland er last van krijgen, misschien alleen een deel van Schotland.
Ik hoop niet dat we weer zo'n hoop gesodemieter krijgen. Ik ga a.s. maandag naar de States.Nu maar hopen dat het door kan gaan,anders wordt het een vakantie in eigen land (en we hebben eigenlijk wel een beetje warmte nodig,het wil hier nog niet echt doorzetten)