*ik ga ervandoor, voor ik de mist inga*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Springert schreef:Beiden zijn een waarheid als een koe...is niks mis mee om de waarheid te zeggen.
Springert schreef:Beiden zijn een waarheid als een koe...is niks mis mee om de waarheid te zeggen.
Krips schreef:Maar het gaat me niet eens zozeer om of het gemiddelde allochtonen gezin groter is dan het Nederlandse gezin. Het gaat erom dat je het woord fokken in deze context toch never nooit mag gebruiken?
Plus het feit dat jij met dat woord en de context en alles bijna suggereert dat dat een kwade zaak is.
Borg schreef:Ik heb diep respect voor leerlingen die dwars tegen alle vooroordelen in hun stinkende best blijven doen een fatsoenlijke stageplaats te vinden en hun opleiding netjes af te maken. En druiloren, die ken ik in alle soorten, maten en afkomst.
Borg schreef:Ik heb diep respect voor leerlingen die dwars tegen alle vooroordelen in hun stinkende best blijven doen een fatsoenlijke stageplaats te vinden en hun opleiding netjes af te maken.
Myra schreef:Springert schreef:
Ga jij dat maar eens lezen en zeg mij maar waar staat dat iedereen weg moet. Ik vertel je nu alvast dat je tevergeefs gaat zoeken, want dat staat helemaal nergens.
Alstublieft, lees het goed door zou ik zeggen. Dan weet je beter waar je het over hebt.
Dikgedrukt zijn de standpunten van de PVV, daaronder commentaar door Yuri Ankone.
------ Miljardenstroom ------
Nederland is de grootste nettobetaler. Wij willen ons geld terug. Miljarden euro’s aan Nederlands belastinggeld willen we weer gebruiken voor Nederland, niet voor Brussel. Dus geen miljarden meer om de boeren in Polen en Frankrijk te spekken. Geen nieuwe wegen met Nederlands geld aanleggen in Bulgarije en Portugal. Nederlands geld in ons eigen land besteden, zeker in de huidige economische crisis!
Dit is natuurlijk hele leuke verkiezingsretoriek, maar het klopt voor geen millimeter. Dankzij de EU is de internationale handel van Nederland enorm toegenomen (met zo'n 50 miljard). De belastinginkomsten die hier uit voor komen wegen zeer ruim op tegen onze bijdrage aan de EU. Het kost ons dus geen geld, het levert ons juist geld op. Het is altijd lekker makkelijk roepen als je alleen naar de uitgaven kijkt, maar niet naar de inkomsten.
De landbouwsubsidies mogen trouwens inderdaad afgeschaft worden, maar daarvoor is een stem op de PVV absoluut niet noodzakelijk.
------ Eurabië / Europa ------
De massa-immigratie en de islamisering zijn rampzalig voor Europa en Nederland. De islamisering van Nederland en Europa moet worden gestopt. Daarom willen wij zelf uitmaken wie we nog toelaten. Het vetorecht over immigratie moet blijven. Baas in eigen huis. Er is genoeg islam in Nederland.
Massa integratie? Daar is al lang geen sprake meer van. Paars 3 heeft voor strengere asielregels gezorgd, en deze werken uitstekend. De PVV doet alsof het allemaal heel erg is, maar dat is het niet. Hier de harde cijfers die aantonen dat de PVV onzin uitkraamt: In 2008 slechts 11,000 aanvragen, waarvan 50% afgewezen is! Dit is slechts 0,03% van de Nederlandse bevolking, en deze asielzoekers zijn echt niet allemaal moslim. Waar hebben we het dus over? (Gelooft u me niet? Google maar eens op asielaanvragen 2008. De eerste 2 berichten laten direct de waarheid zien.)
------ Turkije ------
In 2050 zijn er 100 miljoen Turken. Die maken straks als EU-land met de grootste bevolking misschien de dienst uit in Brussel en dus in Nederland. Bijvoorbeeld op het gebied van de massa-immigratie. De PVV zegt: Turkije nooit lid van de EU, ook niet over honderd jaar. De islamitische cultuur staat haaks op onze cultuur.
De angst van de PVV is dat 100 miljoen Turken de dienst uit gaan maken in Brussel. Opnieuw pure stemmingmakerij! De EU bestaat momenteel uit 500 miljoen inwoners. Hoe moet 16% de dienst uitmaken? Kan de PVV dat uitleggen? De waarheid is dat Turkije nooit iets veranderd krijgt zonder dat de westerse wereld het er zelf mee eens is.
Laten we het echter eens omdraaien. Als Turkije lid is van de EU, dan kan de westerse wereld voor het eerst rechtstreekse invloed uitoefenen op een land waar de bevolking grotendeels moslim is. Als je het zo bekijkt, dan zou de PVV juist voorstander moeten zijn van toetreding van Turkije! Dit zullen ze echter nooit roepen, want dat kost ze stemmen, en dat is het enige dat telt bij de PVV.
De rest is hier te vinden: http://yuriankone.blogspot.com/2009/05/ ... eruit.html
Springert schreef:Kun je niet lezen, of begrijp je niet wat daar staat?
Staat dat we geen nieuwe meer binnen willen halen, niks over dat degenen die er zijn allemaal weg moeten!!!
Springert schreef:Kun je niet lezen, of begrijp je niet wat daar staat?
Staat dat we geen nieuwe meer binnen willen halen, niks over dat degenen die er zijn allemaal weg moeten!!!
Citaat:Bevorderen vrijwillige remigratie
sarabande schreef:Springert schreef:maar zijn moeder was helemaal niet van andere nationaliteit!!!
Of was je niet op school de dag dat ze uitlegden dat Indonesie bij Nederland hoorde?
Dus ze was gewoon Nederlandse!!
Dus volgens jou hadden alle Indonesiërs in die tijd de Nederlandse nationaliteit???
Krips schreef:Ja, hoe staat dat ookal weer op de pvv site.Citaat:Bevorderen vrijwillige remigratie
Heino schreef:Springert schreef:Beiden zijn een waarheid als een koe...is niks mis mee om de waarheid te zeggen.
Jouw waarheid ja. Waarom moet je zo denigrerend praten over mensen die je niet kent? Waarom heb je zulke harde woorden nodig om boven het maaiveld uit te komen en gehoord te worden?
Krips schreef:Ja, hoe staat dat ookal weer op de pvv site.Citaat:Bevorderen vrijwillige remigratie