Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepper1 schreef:Arme Milly, wat heeft ze allemaal moeten doorstaan?
En die (ex) vriendin van die Sander, pfff, is ook niet niks wat zij mee maakt... Ik had m ook uitgeleverd, maar daar stopt het emotionele vlak niet voor haar...
Hoe ziek moet je zijn....
Wat moet iemand je aandoen, wil je tot zo'n daad overgaan?
Ik hou het er maar op, dat hij ziek is in zijn hoofd...
k4tink4 schreef:Pepper1 schreef:Arme Milly, wat heeft ze allemaal moeten doorstaan?
En die (ex) vriendin van die Sander, pfff, is ook niet niks wat zij mee maakt... Ik had m ook uitgeleverd, maar daar stopt het emotionele vlak niet voor haar...
Hoe ziek moet je zijn....
Wat moet iemand je aandoen, wil je tot zo'n daad overgaan?
Ik hou het er maar op, dat hij ziek is in zijn hoofd...
Om deze reden zou ik NOOIT met iemand verder kunnen, wat hij ook voor mij zou betekenen. Iemand die in staat is tot zoiets, kun je nooit vertrouwen en spoort gewoonweg niet!
trustHim schreef:achteraf is altijd makkelijk praten natuurlijk. als politie moet je wel bepaalde richtlijnen volgen om e.a. op orde te houden
Moon schreef:Citaat:excuses, had een bericht verkeerd begrepen.. maar toch even mijn toelichting in het topic
Een buurtonderzoek vergt veel tijd hoor.
Het zal wat wezen dat als hier iemand uit de straat vermist wordt, ons huis binnen no-time op de kop word gezet door agenten waardoor bij wijze van spreken het behang van de muur afgetrokken word.
Allereerst zullen ze het kaf van het koren moeten scheiden.. Wie hebben geen goede alibi, wie komen door wat voor reden dan ook onbetrouwbaar over. Daarnaast moet alle informatie die ze ontvangen nog nagekeken worden.
Dit vergt tijd.. veel tijd.
Ik ga er overigens van uit dat de politie haar opperste best heeft gedaan, en heb ook erg veel respect voor de mensen die dit soort onderzoeken moeten uitvoeren.
Pepper1 schreef:lesilla schreef:Dit zal haar ook heel haar leven volgen, mensen kunnen best negatief kijken als je de partner bent van..
Dat vrees ik ook voor haar!
Citaat:Ik kijk eerder met respect naar haar, zij heeft namelijk gemeld dat hij aangifte moest doen. Wie weet hoe lang het nog had geduurt als zij dat niet had gedaan?