NatasjavE schreef:Bermudaa schreef:PVV aan de macht.
Ja...dit soort one-liners associeer ik wel met de PVV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:NatasjavE schreef:OMG...36% van bokt stemt op de PVV...
*shock*
Nou ja...laat hem het dan maar doen...hebben we vast snel weer verkiezingen.
Daar dacht ik dus ook al aan. Laat ze maar lekker PVV stemmen, hij heeft toch de mankracht niet om in de 2e kamer te functioneren, dan valt hij vanzelf op z'n smoel en hebben de PVV stemmers hun kans gehad en kunnen ze daarna weer wat anders stemmen. Klaaaaaaarrrr.
*was het maar zo simpel he
cp112 schreef:Laat ze maar lekker PVV stemmen, hij heeft toch de mankracht niet om in de 2e kamer te functioneren
Zesiram schreef:NatasjavE schreef:Kijk het wordt steeds makkelijker. eerst alles weg strepen wat het toch echt niet wordt...
Je houdt er nog 4 over, genoeg te kiezen dus!
@Lovely: dat is lekkere pr dan
windhond schreef:Moslims die zeggen hier de boel over te nemen.
Bermudaa schreef:PVV aan de macht.
Zesiram schreef:Lovely schreef:Volgens mij was het Bos die gisteren zei dat het mooi is als je als immigrant uit het Rifgebergte naar de diplomauitreiking van je (klein)kind kunt die net een HBO studie heeft afgerond. Dat is waar de aandacht naartoe moet en niet over de minderheid van vervelende treiterkoppen.
Karl66 schreef:Bermudaa schreef:PVV aan de macht.
Waarom denk je dat Wilders van het verbod op hoofddoekjes in openbare functies een breekpunt heeft gemaakt? Op die manier weet hij zeker dat hij niet in de regering komt en dus geen verantwoordelijkheid hoeft te gaan dragen. Als hij wel zou gaan regeren zou er na vier jaar (altijd positief blijven) niks over zijn van de PVV. Zelfs al zou hij een absolute meerderheid krijgen, dan nog kan hij niet waarmaken wat hij belooft en heeft hij na een regeerperiode geen aanhang over.
Je moet je toch afvragen waarom in een tijd van economische crisis, in een periode waar veel belangrijke beslissingen over de toekomst van het land moeten worden genomen, een non-issue als hoofddoekjes in openbare functies als breekpunt opgevoerd wordt?
cp112 schreef:PvdD?? Wat is dat?![]()
Edit, ooooo stom, weet het al
Toekie schreef:Even vlug een overzichtje:
CDA sluit PvdA uit
D66 sluit PVV uit (http://www.elsevier.nl/web/10229853/Nie ... abinet.htm)
SP sluit PVV uit
PvdA sluit PVV uit
CU sluit PVV uit (http://www.leiden.pvda.nl/nieuws/nieuws ... met_de_pvv)
PVV breekpunt is AOW-leeftijd (dus probleem met VVD) en hoofddoekjesverbod
NatasjavE schreef:Lovely schreef:Ik weet ook een oneliner: WEG MET DE PVV!!!
Dat vind ik meer een One-liner voor Anges kant...
Helaas spreekt die nooit in One-liners![]()
O ja slecht maar ik heb niks met dat mens....Nog niet eens om de inhoud.